VIDEOCLIP: Mercedes ironizeaza BMW si Audi

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 31.07.2008
Un videoclip nu foarte reusit, care ironizeaza Audi si BMW, promoveaza intreaga gama a nemtilor de la Mercedes.
Taguri: Audi, BMW, Mercedes

Comentarii (80)

  • Acest videoclip nu este oficial
    Acest videoclip nu a fost facut de Daimler AG,ci de un fan club Mercedes din SUA.Tinand cont ca Japonia este a treia piata pentru Mercedes,niciodata cei de la Daimler nu vor folosi termenul de "japs".
    0 0
  • Robert
    Este un fals
    Si eu cred ca este un fals.Se vede ca este facut de amatori,in plus este promovat S-Klasse din 1998-2005.
    0 0
  • lapusneanu
    piesa
    Piesa de la clip este super.
    Cit despre masini mercedesul nu trebuie asa ridicat in slavi ca sunt si masine peste el, chiar si din modelel Audi sau BMW
    0 0
  • Mai au mult de mancat pana sa ajunga la fiabilitatea japonezelor. Dar tinand cont ca multe subansamble se fac in romania ma indoiesc ca or sa-i ajunga vreodata.
    0 0
  • proverbial
    baeti lasand laoparte videoclipul asta ostentativ chiar ,eu stiu o vorba din batrani,,in lume sunt 3 tipuri de masini:masini bune,mai putin bune si MERCEDES
    0 0
  • este doar un videoclip
    Unde e ironia?
    0 0
  • andrei
    no.1
    La ora actuala Audi face cele mai bune masini...sportul combinat cu luxul...au cele mai bune motoare.Bmw din pacate adopta prea mult asa numitul " future design " care din pacate e din ce in ce mai ridicol..cei de la mercedes se pare ca tind sa mearga si ei pe drumul celor de la BMW...dar bineinteles asta nu le impiedica sa fie cele mai bune marci de masini din lume
    0 0
  • VLASE RADU
    Mercedes-Benz
    Nici eu nu cred ca acest videoclip a fost lansat de Daimler AG. Mercedes nu promoveaza marca prin a-i denigra pe ceilalti. "Road to hell is paved with good intention" - asa s-ar traduce initiativa celor care au facut videoclipul asta. Poate din dragoste prea mare pentru Mercedes s-au gandit sa faca asa ceva, insa nu s-au gandit ca efectul ar putea fi tocmai invers. Sunt un fan declarat 100% Mercedes-Benz, insa nu sunt de acord cu astfel de mesaje...
    0 0
  • Cosmin
    NU ESTE FACUT DE MERCEDES
    Asa cum au spus si cei dinaintea mea acest videoclip nu este oficial,cei de la Daimler infirmand imediat.In plus termenul de "japs" este tipic american fiind folosit de americani in WW II.Spre deosebire de rivalii directi,cei de la Mercedes nu s-au pretat niciodata la asemenea tertipuri ieftine.
    0 0
  • Mercedes-Best
    Mercedes-Best
    Audi sunt singurii care se apropie de calitatea Mercedes. BMW ... fitze, sport, futuristic ... combinate insa intr-un mod nu tocmai convingator.
    Intotdeauna vor fi Mercedes si alte masini ... :)
    0 0
  • luxxxien
    hmmm
    Sunt proprietar de Mercedes Benz, sunt mandru de masina, sunt mandru de marca, sunt dezamagit ca sunt si alti proprietari de Mercedes Benz care mai bine s-ar lasa de condus, dar sunt Gica contra.
    Acest videoclip este mult mai mult decat slab din orice punct de vedere. Nimic altceva decat blah blah-uri ca ce tare este Mercedes si ce slabi sunt ceilalti... Eu unul sunt impotriva indobitocirii, si resping categoric afirmatiile de acest gen...
    At Volvo they cry??? Come on, Volvo face masini din ce in ce mai bune, Audi bye bye, poate ca, daca nu iti place Audi, Japs nu stiu ce, cand eu ma gandesc sa-mi iau un Subaru??? Fratilor poate chestiile astea tin la voi americani destepti ca oaia care se pi$a in lapte... Da' lasati-ne pe noi cu textele voastre...
    0 0
  • epharistopoulos
    CSI
    este un clip facut de MB care se difuzeaza la toti dealerii. este promovat programul CSI, prin care se urmareste constientizarea angajatilor in ceea ce priveste calitatea muncii efectuate si ideea de a veni mereu in intampinarea clientilor. iar intre angajati, se poate spune orice despre audi, bmw etc....si ei au asemenea programe, dar care inca nu au ajuns pe you tube.
    0 0
  • Navigator
    Patetic.
    0 0
  • Pt epharistopoulos
    Ai baut ceva?
    0 0
  • mai-mai
    Va papa japonezii cu suruburi cu tot !!! Jos ciocul !!!
    0 0
  • parere
    daca nu aveti un mercedes asta nu inseamna ca nu sunt masini grozave ...inseamna ca aveti un logan luat prin rabla ,un passat sau audi second sau in cel mai bun caz un 320 cu 300 000 la bord ...glumesc ,sunt masini bune ,frumoase ,celebre ,au imagine si confera o prestanta buna posesorilor ,tot respectul pt.cine are bani sa intretina un mert nout sau care face un efort sa il cumpere...
    0 0
  • Videoclip ptr uz intern
    Nu este un videoclip oficial. Un astfel de videoclip n-ar trece de faza de concept, pentru ca departamentul de brand l-ar "omori". Ma gandesc ca ar putea sa fie totusi un videoclip pentru uz intern, ptr a fi prezentat la vreo conferinta a angajatilor. Nu e chiar un film facut de amatori, plus ca soundtrack-ul e creat special ptr Mercedes.
    0 0
  • "japonejii"
    Cred ca japonejii ii pot manca nu de la suruburi ci din fata de la mijloc cu totul pt retardatii japonia este a 3 sau a 4 la livrari asa ca ii poti ajuta si tu pe japonezi sa inceapa lucru nu la suruburi ca nu te duce mintea ci la altceva(stii tu)

    P.S

    Hai ca m-am distrat cu tine!!!Stii tu care esti si te simti
    0 0
  • Victor
    Domnule Mirica este oficial sau nu?
    Fiind o persoana autorizata,cer redactorului Automarket sa ne lamureasca in privinta acestui videoclip.Este oficial sau nu?
    0 0
  • Mini-romanu'
    Internal ad
    Dragilor, ma bucur ca macar unii au remarcat ca pare a fi un video-clip destinat promovarii interne.

    Nu am informatii despre subiect, insa lucrez de prea mult timp in multinationale etc. ca sa nu remarc niste chestii elementare:

    1. nu este destinat publicului larg - pentru ca poate avea efecte contrarii prin raportarea la competitie vs. valorile MB;
    2. are o incarcare emotionala (include "ridiculizarea" concurentei), deci este motivational, clar destinat angajatilor / dealerilor MB;
    3. cel mai probabil a fost folosit la o conferinta de anvergura (pentru ca s-au platit bani frumosi pentru editarea de calitate, formatia destul de buna etc.);
    4. este o practica larg uzitata in multe companii, nu numai multinationale (ultima prezentare motivationala de genul asta la care am asistat avea si imagini din filme, efecte speciale etc. - un show intreg :o);
    5. inclin sa cred ca a fost difuzat la o intrunire anuala a angajatilor si/sau dealerilor nord-americani (ca aia chiar au nevoie de motivare, avand in vedere criza economica :o)- da' nu-i musai, pentru ca termenul de "japs" e cunoscut pe tot globul (vezi filme cu WW2 etc.)

    Asa ca sa nu ne ambalam pro/contra Merc.
    Este doar un clip "oficial intern" dar "neoficial extern" :o))

    Astept sa vad si "video-clipurile interne / motivationale" ale Audi si BMW ca sa facem un clasament cu cine e mai convingator !!!
    0 0
  • Cornel
    Nu este oficial
    Cuvantul "japs" este cunoscut pe tot globul datorita filmelor americane,fiind la fel de denigrator ca si cuvantul "negro".Prin urmare nici o companie care vrea sa vanda in Japonia nu va folosi acest termen.
    0 0
  • munchen
    BENZ & BMW
    AUDI BYE!!! BYE !!!
    Sunt o buna parte de romani ca-s prosti ca sula toata viata in Dacia 1310 sau la Dacia Papuc si acum au trecut la Audi A4 sau Dacia Logan si li se pare ca lau apucat pe dumnezeu de picioare.
    Baieti MERCEDES-Benz si BMW au fost si sunt cele mai bune ! urmate de Audi si LEXUS.
    Si numai un prost ce nu a condus un BMW sau Mercedes poate afirma asa ceva ca Audi nustiu ce e mai buna ca BMW sau Mercedes . Defapt in video va arata clar Audi BYE ,BYE numai in RO taranasii au dat de audi si li se pare ca au rupt benzul si bemweul in doua.
    Trezitiva pina nu va-ti infipt in copat cu audi , ca pe urma o sa va para rau ca nu ati mai ajuns sa conduceti masini adevarate (BMW si Mercedes).
    0 0
  • munchen
    BENZ & BMW
    AUDI BYE!!! BYE !!!
    Sunt o buna parte de romani ca-s prosti ca sula toata viata in Dacia 1310 sau la Dacia Papuc si acum au trecut la Audi A4 sau Dacia Logan si li se pare ca lau apucat pe dumnezeu de picioare.
    Baieti MERCEDES-Benz si BMW au fost si sunt cele mai bune ! urmate de Audi si LEXUS.
    Si numai un prost ce nu a condus un BMW sau Mercedes poate afirma asa ceva ca Audi nustiu ce e mai buna ca BMW sau Mercedes . Defapt in video va arata clar Audi BYE ,BYE numai in RO taranasii au dat de audi si li se pare ca au rupt benzul si bemweul in doua.
    Trezitiva pina nu va-ti infipt in copac cu audi , ca pe urma o sa va para rau ca nu ati mai ajuns sa conduceti masini adevarate (BMW si Mercedes).
    EU AM BMW E46 318i 2002 si am Mers si pe Audi A4 2002 si vreau sa zic ca astea care scriti mai sus nici nu aveti idee de BMW si de Audi . Audi e buna dar stii cind vrei si LUX si SPORT nu ai nimic la maxim.
    De unde ati luat Audi cele mai bune mOTOARE???
    cind BMW are 4ani CAMPION LA MOTORUL ANULUI IN LUME ?????
    Sincer astea de pe site de mai sus is niste debili.
    am o impresie ca in RO numai prosti sunt sau cum iese?.
    Sunt ROMAN adevarat cu IDEI EUROPENE nu cu idei romanesti socialiste .
    0 0
  • Dear munchen....
    Nu te-ai suit intr-o masina japoneza. De ce Toyota e lider mondial? Ca BMW sau ce vrei tu sa pui in balanta e mai bun, fiabil, etc.? Fugi cu bmw-ul tau de aici.
    0 0
  • Am un MB, chiar frumos si nu trebuie sa impresionez pe nimeni ... :) din cand in cand ma uit la steluta de pe capota si imi dau seama ca sunt in masina potrivita mie, restul e doar trafic. Succes tuturor!!!
    0 0
  • Claudiu
    Pt Japan
    Daca vinzi cel mai mult nu inseamna ca esti si cel mai bun.Reversul medaliei cand vinzi foarte multe masini este ca nu mai poti controla eficient calitatea masinilor produse.Prin urmare de 3 ani de zile cuplul Toyota-Lexus a pierdut prima pozitie in studiile JD Power,aceasta pozitie fiind monopolizata de Porsche.
    0 0
  • PENTRU KOYOTA
    TOYOTA E LIDER MONDIAL LA VINZARI nu la CALITATE .
    varianta JAPONEZA e cea mai buna pentru aceea ce nu au bani asta o stiu toti
    MOTORUL E CREERUL MASINII !!!
    BEST ENGINE OF YEAR 2004-2007 E BMW CHAMPION nu KOYOTA !!!
    0 0
  • MASINI DE 2500$
    JAPONEZII fac mijloce de deplasare de asta si sunt mai ieftine masinile japoneze ca nu sunt de calitate superiora ca ale nemtilor.
    NEMTII FAC masini sa-ti fie placere sa le conduci.
    nu am sa ma "sui niciodata intro rabla japoneza"
    de urcat in masini japoneze o sa ma mai urc ca oricum e mijloc de deplasare dar sa spui ca BMW e un nimeni trebuie sa fii mare prost.
    Asa e romanul mai prost ca romanul nu e nimeni.
    Uite care e cea mai apreciata MARCA GERMANA????
    si o sa va convingeti cu totii ca sunteti prosti cu P mare.
    Nemtii un popor distept echilibrat pe primul loc pretuiesc BMW-ul nu o spun din cap ci din sondaj realizat in germania esti si pe automarket.
    0 0
  • Mircea
    Domnule Mirica
    Este oficial acest clip sau nu ?
    0 0
  • Mercedes??
    Au un renume ca sunt fiabile insa in ultima perioada au inceput sa dea chikx pe peartea de lectonica cel putin la reprezentanta din brasov sa schimbi calculatoarele e o runtina , cad intr-o veselie si apoi toate lumea stie ce probleme la cutiile automate si la partea electrica a avut E clasee modelul fabricat dupa 2002, asa ca totusi masina nu este perfecta!
    0 0
  • Antitaranime
    taci si te culca
    @BMW (trei mesaje mai sus): Tarane, mai pleaca (marsh daca vrei) din Romania ca din cauza ta o duce tara asta asa de rau. Mai lasa impresiile mai Chuppa-Chupps ce esti ca doar gura e de tine. S'amar vai de capu tau
    0 0
  • Nu cred ca este oficial
    Daca ar fi fost oficial, atentia ar fi fost canalizata pe modelele marcii,pe cand vedeta acestui videoclip este aceasta formatie din SUA.In clipurile oficiale,formatiile nici nu apar,fiind preluata doar coloana sonora.
    0 0
  • cucu
    ca nu vrei tu sa te "sui" intr o japoneza e treaba ta retardatule dar japonezii fac cele mai bune masini, asta nu inseamna ca bmw si mertu nu s tari dar nu mai fi asa retard sa desconsideri o masina japoneza nu de alta da te faci de ras...;)
    0 0
  • Crysty
    Mercedes Benz
    Mai Lapusnene, Alexandru. La ca modele te referi mai tu de la audi sau bmw ca sunt peste cele de la Mercedes ? Ma sa stii tu de la mine ca mai are de mancat multe paini audi ca sa ajunga la valoarea si la prestigiul Mercedes Benz. Dintotdeauna s-a stiut de rivalitatea germana: Mercedes si BMW nici un caz si audi. Nu zic ca nu fac masini bune dar mai au de mancat pana sa ajunga mari precum granzii dinainte. Si apropo: cei 2 mari rivali germani, concernele din care fac parte le poarta numele, parca audi face parte din VW ?
    0 0
  • lapusneanu
    bai munchen, esti obsedat???
    ce folos ca bmw are de 4 ani cel mai bun motor??? asta e un singur motor din toata gama lor. Insa Audi de 8 ani cistiga la Le Mans si iar de citiva ani consecutiv citiga cursele de la Nurenburg cu modelele A4, asa ca dute tu cu bmw unde vrei numai nu comenta ca un obsedat.
    0 0
  • MASINI DE 2500$ de BMW (31.07.2008, 20:01)
    :))) de cind bmw ii nr. 1 in germania??? poate din categoria masini nemtesti. In Germania frate cea mai apreciata masina este Honda! vezi articolele anterioare de pe automarket sau promotor. Si tine minte: legea o fac clientii
    0 0
  • mda
    Din pacate romii (tzaganii) au o f mare atractie fata de marca asta Mercedes :)) si de BMW dar mai putin . Cat despre Audi ... canta maneaua in ele de le sar panorile de pe usi :)) Pacat de ele. Designul interior la audi e poate cel mai frumos si nici peafara nu-s urate. Nush ce calitate vedeti voi la japoneze dar cum naiba de toti cum fac ceva bani mai multi isi cumpara BMW...Parerea mea ca dupa ce conduci un BMW chiar si cu 200 000 de km la bord ... mai greu iti mai cumperi alta marca. ... Cam fiecare din astea 3 marci se adreseaza unor clase de clienti diferiti .. chiar si in romania ... ( tzigani sau oameni serioshi familisti - mercedes ... bashinosi sau pasionati - bmw ... cocalari sau cocalare- audi) :)))))
    0 0
  • Ptr. Munchen!!!
    Stii sa citesti tati,ca de scris se pare ca nu,lasa-te de posturi pe site-uri din acestea si ia-te de posturile crestinesti,caci esti rupt de realitate!
    0 0
  • Cornel
    Ironie?
    unde este ironia baieti??
    0 0
  • Papastratos
    PORCARIE
    CE PORCARIE DE MELODIE. IAR IN ASA NUMITUL CLIP CA NU SE POATE NUMI CLIP CI DOAR O PORCARIE MUZICALA NU AM AUZIT NUMELE BMW!
    0 0
  • bmw sucks
    bai marlanilor care laudati bmw-ul... unde era bmw cand mercedes facea masini bai?
    cum puteti spune k bmw e cea mai tare ??
    sunteti idioti!!!
    cand s-au apucat si ei sa faca masini de la cine au furat tehnologie bai coclitilor de bmw?
    0 0
  • Pt Claudiu
    gresit! Toyota a pierdut pozitia 1. de la JD Power de trei ani, in favoarea la Honda, nicidecum la Porsche....mai mult, primii 6 producatori din ierarhia JD Power sunt japonezi....iar din primii 10, citroen e singurul european...si mai este Kia.daca vrei iti dau lista exacta pe anul 2007, dar o gasesti si pe net.o zi buna.....btw....piesa e super, ideea de motivare a angajatilor e si mai super....dar din pacate nu sunt fan al masinilor europene, cu exceptia Audi...Honda,Mazda si Mitsubishi sunt masinile pe gustul meu....o zi buna tuturor
    0 0
  • din audi80 in s600
    Mercedes RULZZZ...app, pt toti mai putin stiutorii in domeniu...dati un search pe www.wikipedia.org si vedeti acolo kre a fost prima masina scoasa p piatza si de cine...stati calmi k nu e audi sau bmw:))...v'am lasat si respect cunoscatorilor kre stiu k mercedes este cea mai buna masina
    0 0
  • Claudiu
    Pt Leni
    In 2008 clasamentul JD Power a fost urmatorul:1.Porsche;2.Infiniti;3.Mercedes-Benz;4.Lexus;5.Toyota.Cauta pe Google(Porsche tops JD Power surveys)si vei vedea ca am dreptate.O zi buna!
    0 0
  • Mircea
    BMW are probleme
    Este 11:05.La 1 ora de la deschiderea bursei actiunile BMW au scazut cu 10% si continua sa scada din cauza ca BMW a revizuit profitul estimat din cauza inrautatirii conditiilor pietei.
    0 0
  • nuconteaza
    lovitura sub centura
    in ziua de azi majoritatea marcilor, vechi sau noi, produc masini bune.nu mai traim ca acum 20-25 de ani cand intradevar mercedes aducea inovatii in lumea autoturismelor(primul cu airbag-mercedes w126, sistemul acela de stabilitate cu mercur,etc) lucru care a facut sa fie cumparat de toate ambasadele si de mai mari smecheri ai lumii-ghici de ce e favorizat de toti rommi cu 2 clase care vor sa se afirme.lumea a evoluat, iar "exista 2 tipuri de masini: mercedes si restul" a exirat demult.sunt categori la care mercedes iau bataie.am un prieten care are un mercedes c class din 2003 si a avut foarte multe probleme cu ea de genu electronic+ca e mai solid si nu prea are loc(am fost cu el la mare si saracu abia astepta sa opreasca si sa iasa ca statea FIX).eu cu aceeasi bani mi-am cumparat un suv (normal ca din asia) cu care NU am avut probleme de nici o culoare(si ma jur) desi are acum 100 de mii.aaa..nu sunt la fel de bengos si nu pornesc la fel de repede..astea's pt copii.consumu la fel iar spatiu din interior...sa zicem ca mercedes e pe nicaieri-pur si simplu ma lafai in ea.eh asa e omu economic care MUNCESTE pentru bani.cheia e la fiecare din noi cand sta vorba de care e cea mai buna masina(pt ca daca iti cumperi o masina ca ai auzit tu ca e la moda atunci esti la fel de destept ca o oaie)
    0 0
  • foarte tare piesa...
    O piesa foarte reusita. Cat despre masini e discutabila problema... sunt modele si modele... Dar avand in vedere ca reusesc sa faca de la camioane si pana la limuzine folosind cele mai noi tehnologii sunt de apreciat. Cred ca sunt si vor ramane numarul unu la general vorbind.
    0 0
  • Mercedes-Benz
    Ma distreaza sa vad atata prostie la unii din voi. Ca tuturor romanilor va place sa vorbiti nefiind in cunostinta de cauza.
    Videoclipul nu este facut de Mercedes si nici macar nu e pentru UZ Intern.
    Intradevar acesta este sloganul Mercedes-Benz actual: "CSI Number One"
    Insa acest videoclip nu este produs si nici promovat de Daymler prin intermediul niciunui canal.
    Crezand ca am epuizat acest subiect sa trec la punctul 2.
    Nu este la indemana nimanui sa spuna ca marca X sau Y este cea mai tare, motorul cel mai bun, cea mai fiabila. Ce intelegeti prin fiabilitate?
    Ca la Mercedes pica electronicele, v-ati interesat cat de greu si scump este de schimbat o electronica la asiatice? NU, pai si atunci de ce sunteti cu gura mare? Pentru ca suntem romani si ne place sa vorbim mult si fara rost.
    Ca masina cutare sau cutare e cea mai tare. Si are nu stiu ce sisteme -domle'
    Sa ne aducem aminte cine a pus prima data centura,ABS-ul, Airbag-ul, ESP-ul si alte zeci de inovatii si ani de cercetari, ca apoi sa vina altii si spuna ca au si ei ESP sau alte cele.
    Nu va aduceti aminte?, nu-i bai, va aduc eu: Mercedes.
    Si in tot ce s-a zis in videoclip nu spune ca Mercedes e cea mai buna sau cea mai fiabila sau are motorul cel mai tare ci doar ca va fi Number One in CSI(Customer Satisfaction Index)
    Numai bine si drumuri insorite ;)
    0 0
  • Cantecul este foarte reusit
    Cantecul este foarte reusit,dar asta este,masinile astea sant si totusi eu raman la zicala ca daca vrei o masina cumpara-ti Mercedes,daca vrei avion cumpara-ti BMW.O zi buna la toata lumea!
    0 0
  • cel mai destept
    pt domnu geo
    domnule geo ...
    cine teo mintit pe tine ca mercedes o inventat centura de siguranta, airbag, etc. ???????? inainte sa te apuci de scris fa un lucru in premiera si citeste! internetu poate fi folosit si la altceva decat descarcat manele si porno. cat despre masini fiecare cu preferintele lui, eu personal mias dori un bmw si candva un porsche.
    0 0
  • Robert
    ABS,Airbag,ESP-Premiere Mercedes-Benz
    In 1970 Mercedes-Benz introduce ABS,in 1980 airbag-ul iar in 1995 ESP-ul(denumirea de ESP fiind marca inregistrata Mercedes),toate in premiera mondiala.
    0 0
  • pt Cel mai destept
    Primul automobil dotat cu abs a fost din gama Mercedes Benz, mai precis S-Class acum 20 ani ! Bmw pe vremea aia croseta huse pt elicoptere. Documenteaza-te ! Si apropo: sa fim realisti: niciodata nu vei avea BMw sau mai rau Porsche !
    0 0
  • pt toata luema
    e normal ca fiecare dintre noi sa-i fie fan uneia dintre marci si peste tot, unde vine vorba despre acea marca si este comparata cu alta marca, tinde sa o laude. Nu le putem compara, pt ca sunt complet diferite si asta e forate bine! Fiecare e liber sa-si achizitioneze ce marca vrea si din punctul lui de vedere aceea e cea mai buna. Sunt fani Olcit, Trabant, nici nu poti sa le compari cu marcile de renume, dar din p.d.v. al lor sunt cele mai bune. Asa ca nu va mai bateti cu pumnul in piept ca unul are Mercedes altul Bmw sau Audi, fiecare e bun in felul lui si e bun pt cine il cumpara.
    0 0
  • Mercedes-Benz
    Nu mai atrage atentia nimanui ca nu se informeaza si ca posteaza asa la "mijto"
    Te asigur ca ce am scris mai sus e cat se poate de corect si chiar stiu despre ce e vorba(de cinci ani de zile lucrez in domeniul vanzarilor de masini premium si chiar stiu istoria tuturor), asa ca inchide gura si nu mai scoate numai ineptii.
    Si problemele tale legat de download manele si filme porno chiar nu intereseaza pe nimeni, daca esti frustrat consulta un psiholog.
    Cam atat.
    0 0
  • Mercedes-Benz
    Poate unii ar putea spune ca centura de siguranta a fost adusa de Volvo, pe jumatate adevar, caci volvo a reusit sa instaleze centura cu prindere in doua puncte, si imediat Mercedes a venit cu centura de siguranta cu prindere in 3 puncte.
    Cum e domnule cel mai destept? Te-ai mai desteptat?
    0 0
  • milanzeu
    baieti nush care zicea k audi e cel mai bun.imi pare rau sa ti spun da x-drive-ul de la bmw e de departe mult mai perfformant decat quatrro.bmw castiga de vreo 5 ani titlu de cel mai bun motor din lume deci nush cum e audi mai bun sau mercedesul.singurele mercedesuri adevarate sunt AMG.restu ...
    0 0
  • Munchen
    HISTORY
    (Gigi, Geo...) ce are ISTORIA cu prezentul??????
    In trecut prin anii 1940 sunt deacord ca era numai benz dar au trecut anii si sa mai schimbat viata un pic sau nu?!!!
    primul avion a fost a lui henri cuanda dar acum ???
    BOEING si Airbus sunt cele mai bune.
    asa si cu masinile.
    BMW mai repet odata are 4 ani consecutiv 2004 - 2008 cind cistiga MOTORUL ANULUI in LUME.
    EU nu inteleg de unde atitea prosti in lumea asta .
    Mai zic cind merge vorba de AUdi Mercedes sau BMW dar sunt prosti sus unde mentioneaza de KOYOTA.
    Sa fii lider sa produci mult cu toana nu inseamna cel mai bun .
    MOTORUL e ca CREIERUL LA OM .
    INCA NU AM VAZUT PE SOSEA un Audi sau o KOYOTA sa depaseasca un BMW poate numai cind BMW-ul sta parcat altfel e imposibil .
    Voi mai uitativa si pe strazi cine face legea lasati YOUTUBE video facute pe interes. Iesiti pe strada si vedeti realitatea BMW POWER cel mai puternic autoturism PREMIUM.
    0 0
  • Mercedes-Benz
    Domnu' Munchen, cine crezi ca face motoarele pentru Airbus? Mercedes, stie cineva ce inseamna steluta de la Mercedes? Inseamna dominatie in aer, pe pamant si pe apa. Si daca nu va vine sa credeti Mercedesul face si motoare pentru vapoare.
    Si domnu Munchen, era vorba de istorie in contextul in care domnul "cel mai destept" ma critica in momentul in care vorbeam de dotari precum Abs sau Esp, si o tii sus si tare cu bmw-ul, zi-mi un model si o motorizare si iti spun rivalul pe masura de la Mercedes cu motorizari de ultima generatie la fel de performante,
    iar domnu Milanzeu, ce stii tu de motorizarile mercedes de zici ca numai AMG-urile sunt adevarate?
    0 0
  • Cristian
    MERCEDES-BENZ
    Intotdeauna cei de la Mercedes au venit cu inovatii iar ceilalti au venit din urma.Daca analizati istoria automobilului care incepe cu istoria lui Mercedes in 1886,cele mai importante inventii apartin lui Mercedes.In 1954,Mercedes 300 SL a fost primul autoturism cu motor cu injectie directa de benzina.Avea un 6 in linie de 3 litri care dezvolta 240 CP,cifre onorabile si pentru ziua de azi.In aceieasi perioada a anilor 50,BMW producea Isetta,un asa-zis automobil cu motor de motocicleta de 250cc si 13 CP.In prezent Mercedes va lansa DiessOtto,prin care se va revolutiona motorul pe benzina.Pe o caroserie de S-Class acest motor in 4 cilindri de 1,8L si 240 CP a avut un consum mediu de 6 litri/100 km.In urma cu 3 ani neputand egala la performante motoarele AMG,cei de la BMW au declarat ca nu sunt rafinate,ca sunt supraalimentate si ca BMW va ramane fidel motoarelor aspirate.Luna trecuta cei de la BMW prin presedintele Norbert Reithofer,au declarat ca in viitor toate motoarele pe benzina BMW vor fi supraalimentate,urmand astfel exemplul lui Mercedes care va face acelasi lucru.Mai nou azi in urma rezultatelor negative inregistrate de BMW,este tot mai probabil ca intre Mercedes si BMW se formeze un parteneriat strategic urmarindu-se reducerea costurilor tot mai ridicate in segmentul premium.Iar in materie de dezvoltare si cercetare, grupul Daimler AG investeste cel mai mult indiferent de domeniul de activitate,devansand Microsoft,Pfizer si Toyota.
    0 0
  • bravo ...
    Cristian a cam spus tot,nu mai am ce sa zic...bravo lui.!!!...restu nu mai comentati...bay bay
    0 0
  • Crysty
    Pt Cristian
    Esti bun omule ! Ai tras perdeaua sa vada astia realitatea !
    0 0
  • Mircea
    Cooperarea Mercedes-BMW
    Intrati pe www.manager-magazin.de si cititi articolul privind posibila cooperare dintre Mercedes si BMW.Pentru cine nu stie limba germana folositi traducerea celor de la Google.Nu este ea foarte reusita dar se intelege.
    0 0
  • Munchen
    BAVAREZII
    Eu nu am zis ca Mercedes e zero!!!
    Sunt de acord cu voi ca Mercedes-Benz are o istorie foarte bogata si a fost si este cea mai buna masina din LUME (S-clss).
    BMW a cistigat 4 ani la rind MOTORUL anului in LUME !!!
    Aici nu sa avut in vedere numai puterea ca la nebuni ci raportul putere performanta si economie.
    Si BMW a cistigat detasat fata de alti constructori.http://www.sotto.ro/articol/Stiri/2055/BMW-Cele-mai-bune-motoare-din-lume.html.
    De la Mercedes apreciez toate modelele sunt foarte calitativa nu se compara cu AUDI.
    Mercedes a fost si este rivalul lui BMW nu audi.
    Problema sta in duelul clasa pe clasa.
    BMW-ul e o masina SPORTIVA imbinata cu LUX.
    MERCEDES-BENZ e O MASINA de LUX cu caracter SPORTIV.
    LA BMW pe primul plan e puterea si pe urma luxul. LASATI AMG-urile uitativa la modelele de baza :
    clasa pe clasa puneti motor pe motor 2.0 de la BMW cu 2.0 de la Mercedes.
    numai mai uitativa care e aspirat normal si care are turbo ca sa aveti idee de test.
    si sunt sigur ca bmw e peste benz la acest capitol .
    0 0
  • Degeaba, mai au de mancat pana sa-i ajunga pe japoonezi din toate punctele de vedere, defapt niciodata nu se vor ridica la nivelul lor.
    Toata tehnica de ultima generatie pleaca din Japonia asa ca nu o mai ardeti aiurea cu masini care fac anumite subansamble in Romania.
    Au fost odata demult dar acum incet incet dar sigur au predat stafeta japonezilor care se pare ca stiu sa faca masini.
    0 0
  • Munchen
    Se pare????
    Diferenta dintre "se pare" si realitate e ca intre o masina si o kotiga japoneza.
    ITALIA cu SPAGHETI.
    JAPONIA cu TELEVIZOARE .
    NEMTII CU MASINELE.
    ROMANII cu MEZELURI
    Ar trebui fiecare sa-si stie locul in viata.
    0 0
  • Victor
    Pt bbb
    Toyota este in Formula 1 din 2002 si nu a castigat nici macar o cursa,desi a avut an de an cel mai mare buget de peste 500 milioane $.Patetic,nu?
    0 0
  • dodoAD
    info
    Informatie: intre nivelul de fiabilitate, performanta, tehnologie, intre marcile actuale din europa, si cele din Japonia, nu se poate mentiona macar de concurenta, deoarece Japonia este deja de ceva vreme inainte. Fiind o persoana implicata direct in domeniul de proiectare-fabricatie auto, cunosc cate ceva, asa ca ar fi o necunostinta de cauza sa afirmi ca mercedes, de exemplu ar putea sa afirme ca sant cel putin la egal cu japonezii.
    O zi buna.
    0 0
  • Florin
    INFO
    Ce performante,ce tehnologie? Studiati toate revistele de specialitate atat din Europa cat si din SUA si ve-ti vedea ca in materie de tinuta de drum masinile japoneze sunt mult in urma masinilor germane.Luati clasa compacta si ve-ti vedea ca nici un autoturism japonez nu are suspensie independenta pe puntea spate,ceea ce afecteaza tinuta de drum in curbe si confortul.Studiati studiile JD Power din 2006 si pana in prezent si ve-ti observa un declin in materie de fiabilitate al marcilor japoneze.Daca in 2008,clasamentul a fost:1.Porsche;2.Infiniti;3.Mercedes-Benz;4.Lexus;5.Toyota,sunt convins ca in 2009 pe primele doua locuri vor fi cele doua marci germane cu sediul in Stuttgart.
    0 0
  • Munchen
    from Stuttgart
    de unde ai luat tu asa clasament?
    PORSCHE , INFINITI???????,Mercedes_benz?
    de cind au ajuns INFINITI si LEXUS in FATA LA AUDI SI BMW??????????
    stiti cum sunt facute siturile astea JD POWER si alte multele depinde sub ce tutela sunt fac sa le iasa lor cine da moneda acela e mai bun.
    Eu zic ca realitatea e alta .
    si se vede ce prefera oamenii e plina LUMEA de BENZ , BMW si Audi oare sunt cele mai ieftine????
    nu prea cred ca daca era vorba de bani luau jafuri JAPONEZE ca sunt cu mult mai ieftine decat masinile germane.
    BMW Mercedes si Audi nu sunt masini de 8 mii de euro ca DACIA sa aiba oricine sunt cele mai scumpe masini PREMIUM DIN LUME.
    EU cred ca astea de sus care scriu aiurea sunt niste prosti care zic ca ei lucreaza direct in domeniu adica ei is mare pu*la sunt mai distepti decit toti la un loc.
    e plin TARA de BMW , AUDI si Mercedes dar ei freaca capu de KOYOTA.
    un S-class e mai scump de 2 ori decit un LEXUS.
    si ce reprezinta MERCEDES-BENZ S-600 si ce reprezinta concernul de la KOYOTA (lexux).
    ne mai vorbind de concernul MAYBACH de la MERCEDES ca face pipi pe lexus.
    sau ROLLS ROYS de la BMW ca au murit KOYOTA grup cu tot cu GALBEJITI.
    0 0
  • ironie?
    totnu am inteles in clipu asta unde se face mistode audi si bmw? si a trebuit si sa [ierd 4min20 sec din viata sa ascult o porcarie de melodie
    0 0
  • Munchen
    & Stuttgart
    Si eu am ascultat de vreo 3 ori clipul si nu am auzit nimic de BMW !!!!!!!!!!!!!!!!!
    De audi se aude (Audi BYE , BYE!!!)
    DE BMW NICI VORBA .
    BMW & MERCEDES-BENZ NUMBER ONE !!!
    LUX & SPORTS
    0 0
  • pt.munchen
    audi R10 castigator la le mants de doua ori consecutiv,iti spune ceva?
    unde e m.b.?
    0 0
  • go_get_it
    haha
    cam disperat clipul, cica "our goal, to be number one" =)) asa fratilor, luati-va MB, cresteti-le vanzarile si faceti-le "cele mai bune" din lume!!
    oare cand o sa se destepte europa ca sunt si alte masini decat BMW, Audi si MB, mult mai bune din toate punctele de vedere??
    0 0
  • Munchen
    pt.criss
    La lemans nu este BMW , dar fii sigur cind o sa apara acolo r10 nu va avea zile bune.
    Stii cum e cu championii: cica am fost la olimpiada si am luat locul 2. aa buun cica da citi ati fost? doi, apoi e clar ca daca numai doi participa nici nu poti lua loc mai rau.
    Ce concurenta are Audi la lemans? PEUGEOT?
    rusine , am auzit ca apare la Lemans BMW atunci o sa vedem audi.
    Le mans nu e mare sport sunt sporturi mai puternice cum sunt Formula 1 si acolo BMW e printre FERRARI si McLaren .
    BMW are 4 TITLURI CONSECUTIV LA MOTORUL ANULUI IN LUME asta spune mai multe inseamna ca masinile de strada BMW sunt echipate cu motoare mai performante decit masinile AUDI si MERCEDES si lexus.
    0 0
  • foarte "gay" videoclipul...la fel si muzica...mai degraba isi bat joc de imaginea mercedes...mai bine i-ar da in judecata..mai bine.
    0 0
  • andrei
    ce porcarie !!! cea mai mare tampenie pe care am vazut-o pana acu
    0 0
  • ce?
    cum ironizeaza pe audi & bwm k yo nu-mi dau seama?
    0 0
  • marcel
    xxx
    Chiar daca videoclipul este sau nu un fals , in lume exista 2 tipuri de masini , MERCEDES si ALTELE ........Poate sa spuna oricine altceva , dar acesta este adevarul ...
    0 0
  • Munchen
    xxx ai uitat ceva
    pe langa MERCEDES-BENZ regina LUXULUI mai exista si REGINA MOTOARELOR BMW , Bayerische Motoren Werke (BMW)
    0 0
  • munchen tati laso moale
    o fi bmw in formula 1 da tot mercedes ii pe primu loc ( si nu sunt prea mare fan de mercedes). apropo cand o castigat renault campionatul cine drac ar fi pariat pe ei?
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru