Viitorul Saab 9-3 va folosi platforma actualului model
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Readus pe linia de plutire de Spyker, Saab se pregateste sa isi reia cursul firesc al evolutiei si ofera detalii despre un viitor model, foarte important pentru companie. Este vorba despre noua generatie a modelului Saab 9-3, asteptata sa debuteze in 2012, ca prim pas al procesului de revitalizare.
Potrivit noului presedinte, Victor Muller, initial CEO Spyker, generatia viitoare a modelului Saab 9-3 va adopta platforma folosita si in prezent, bineinteles cu o serie de retusuri importante. Anuntul spulbera speculatiile din jurul viitorului model, care anuntau imprumutarea platformei Delta, de provenienta General Motors, regasita in prezent pe modele ca Opel Astra si Chevrolet Cruze.
Muller a declarat ca prefera in schimbul acesteia o platforma modificata radical, fix pe gusturile clientilor sai, care se afla deja pe piata din 2003. "Vorbim de o platforma Epsilon I, modificata radical, care apartine Saab. Aceasta va sta la baza viitorului 9-3. Nu avem alt tip de constrangeri, de aceea nu trebuie sa o impartim cu nimeni, a declarat Muller, incercand sa stearga legaturile cu GM.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mini a lansat oficial noul Aceman, primul model exclusiv electric al mărcii britanice. Noul model primește două versiuni, de 184 de cai putere sau de 218 cai putere, iar autonomia este de peste 400 de kilometri. (24.04)
-
Tesla a lansat oficial noul Model 3 Performance facelift, versiunea de performanță a berlinei electrice. Noua versiune primește un propulsor care dezvoltă 460 de cai putere, iar aceasta este disponibilă și în România, la un preț de pornire de 55.990 de euro. (24.04)
-
Cupra a publicat câteva imagini oficiale noi cu viitoarele facelift-uri pentru Leon și Formentor. Cele două modele vor primi un design revizuit, precum și motoare actualizate. (24.04)
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Conservator
Noi,iubitorii loiali ai lui Saab,asteptam insa in perspectiva indelungata mult mai multe reusite ale echipei de afini profesionisti Victor Muller-Jan Ake Jonsson,cum ar fi conceperea unor noi generatii ale legendarelor modele 900 si 9000,din care oricum au derivat actualele 9-3,respectiv 9-5,asa ca ne indoim ca s-ar intampina dificultati in primul rand in privinta...designului.In al doilea rand,penultima generatie de 9-5 a folosit practic neschimbata esential tehnologia lui "Saab H engine" ,care facuse furori in neuitatii ani '80,chiar pana in 2009!Doar actualul 9-3 plateste inca tribut greu Ecotec-ului de origine GM,dar cum preconizata relansare din 2012 va inlatura din vedere principiile tehnice incriminate si va miza inspirat pe acea uluitoare perioada de inceput a lui 9-3 (1998-2002) -[era si normal,doar vorbim de preluarea cvasi-integrala a mostenirii 900 !!!] -care bate "la fundul gol" generatia prezenta de 9-3,atunci ne bizuim pe toate motivele indreptatite de a privi cu incredere maxima in viitor...Iata un termen spumos de comparatie: daca va uitati pe Youtube,veti observa cum un Saab 9-3 2.0 turbo 210 CP 300 Nm de constructie Ecotec "scoate" lejer 260 km/h,desi plaja 0-100 km/h o acopera in 7,5-7,7 sec,comparativ cu prima generatie 9-3 ,care mai purta inca sigla "Saab-Scania" si care te "lipea in scaun" cu 6,0-6,6 sec la "numai" 205 CP! Ganditi-va asadar de ce performante va fi capabila generatia 2012 de 9-3, caci deja noul 9-5 starneste nu numai admiratii mormaite printre inamicii declarati,ci si fiori utilizatorilor curajosi,iar partizanii obtuzi si invidiosi ai "similitudinilor frapante" cu slabutul Opel Insignia (de regula "cocalari" inversunati,bolnavi genetic de ura viscerala,chititi cu lipsa lor cronica de imaginatie doar pe triada germana, sau simpli vaduviti de minima cultura auto,care nu poseda nici macar permis auto sau,imediat cum l-au obtinut trecand prin scoala de instructie precum gasca prin apa,au si vizitat trunchiurile stinghere de copaci cu bolizi pe care ii controleaza la fel cum ai controla un tzipar cu palma,dar care si-au creat un sport super-pasional de a se aventura nonstop sa emita "judecati infailibile de valoare" de pe palierul ametitor al unor extreeem de experimentati specialisti,chiar daca nu le solicita nimeni parerea "etalon" !?!) au inceput sa se lase pagubasi! In definitiv,indiferent la ce inginerii,tehnologii,platforme,modele,generatii,epoci sau chiar proprietari detinatori ne referim,un lucru este sigur:SAAB ramane SAAB !!! Si ,dpdv axiomatic,nu poate fi confundat cu nimeni,nimic,niciodata!...Punct fara contrapunct.