Salonul Auto de la Geneva 2013

Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere

Publicat Joi, 21.02.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 28
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 1
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen Golf GTD - primele detalii ale versiunii diesel de 184 cai putere - Poza 2
Volkswagen a publicat astăzi primele imagini şi informaţii ale noului Golf GTD, versiunea sportivă a modelului compact, propulsată de un motor diesel. Noul model vine cu 184 de cai putere şi cu un look uşor modificat

Volkswagen a dezvăluit astăzi noua generaţie a modelului Golf GTD, cu mai puţin de o lună înainte de lansarea sa oficială în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Noua versiune a modelului compact vine să continue istoria primului GTD, lansat în 1982.

Propulsia este asigurată, după cum bine ştiţi, de un diesel. În cazul noii generaţii este vorba despre TDI-ul de 2.0 litri şi 184 de cai putere, un motor apreciat deja de public pentru resursele sale, dar şi pentru emisiile de CO2 conforme cu normele de poluare Euro 6.

Esential 230 de km/h paote atinge noul VW Golf GTD.
4.3 litri/100 de km consumă noul Golf GTD asistat de o cutie manuală.
109 g/km emite noul Golf GTD.
Împreună cu transmisia manuală cu şase rapoarte, compacta sportivă poate atinge o viteză maximă de 230 de km/h. Chiar şi aşa, consumul mediu se opreşte la 4.3 litri/100 de kilometri, în vreme ce emisiile ajung la 109 g/km.
Cuplul estimat la 380 de Nm poate fi exploatat şi cu ajutorul deja celebrei transmisii DSG cu şase rapoarte. Ea eliberează momentul motor maxim la 1750 de rotaţii însă influenţează consumul de carburant ce ajunge la 4.7 litri/100 de kilometri. Emisiile ajung şi ele la 119, respectiv 122 de g/km, pentru variantele cu trei şi cinci uşi.

La nivel exterior, Volkswagen a personalizat versiunea GTD cu blocuri optice spate pe fundal negru dar şi cu lumini LED pentru stopuri şi pentru plăcuţa de înmatriculare. Nu lipsesc ţevile de eşapament cromate, jantele de 17 inch cu pneuri 225/45, praguri laterale, un deflector şi un eleron montat pe portbagaj. Pachetul este completat de o suspensie nouă. Gama de culori disponibile pentru GTD include trei culori: roşu Tornado, negru şi alb Pure.

La interior, clienţii vor fi răsfăţaţi cu scaune sport, îmbrăcate în tapiţeria tradiţională GTD, un plafon negru, un volan sport, un nou fundal pentru instrumentele de bord, un indicator pentru schimbarea optimă a vitezelor şi pedale din inox.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.



Comentarii (28)

  • o masina sportiva cu care faci ravagii pe sosea
    28 45
  • cam tarziu acesti 184 cp pe vw.
    bmw are de ceva timp pe seria 1, 184cp, acu au ajuns si la 218cp tot dintr-un motoras de 2000cmc.
    oricum succes!
    36 22
  • Da, Bmw are motorul de 218 CP, dar la fel de adevarat este ca distributia pe lant se rupe intr-o veselie distrugand motorul.
    12 43
  • Culoarea aia visine face toti banii!
    21 16
  • A ajuns si Gtd-ul masina sportiva:)))))Ba mai mult,cica face si ravagii....face,cum sa nu, te lasa fara ulei instant:)))))
    29 32
  • masina ideala, das auto. si cal si magar,si economica si puternica. am un G5 2.0TDI de 100.000km de nou si sunt extrem de multumit. cred ca asta va fi urmatoarea alegere.bmw este peste dar mult mai scump si daca tot vrei un BMW ca barbat trebuie minim seria 3.
    29 14
  • Emisiile de CO2 și normele de poluare Euro6 nu au nici o legătură unele cu altele, pentru că CO2 nu este un gaz poluant după cum multă lume nu știe. Are doar efect de seră....
    23 4
  • Vasilica
    O generatie va fi etalon in categoria ei deci macar 4 ani toti producatorii vor avea copy si paste asa cum ii place romanului sa zica.
    15 21
  • @Faurileanu

    Ravagii??I Iti doresc in acest caz sa-ti permiti masina asta! Si sa faci nene cate ravagii vrei tu! Stalpi, ziduri, garduri, capete de pod. Numai sa oameni nevinovati sa nu omori.
    30 14
  • @danielr1
    nu uita dragul meu ca seria 1 este in aceeasi clasa cu golful.
    daca tot vrei un VW ca barbat trebuie CC-ul sau GTI-ul.
    5 18
  • @tdi:vechile motoare tdi la VW consumau putin ulei,NU acestea common rail,care sunt de cativa ani!
    25 11
  • tot o banalitate de masina ramane....aleg clar astra biturbo pentru ca arata mult mai bn si are cam aceleasi performante la un pret mai mic.
    25 25
  • Mai lasa-ne mai nene cu plasticariile tale care se defecteaza intr-o veselie! Trebuie sa fii total incult auto sa-ti cumperi in 2013 Astra la ce probleme tehnice are.
    26 23
  • Golf rulz!
    19 23
  • esti penibil...Astra GTC abia a aparut de 1 an si deja e "de porc" zici tu ? dar de vw nu stii nimic ? ca sunt pline service-urile de ele ? nu stiu cum sa iti zic , dar pentru a contracara "plasticaria" asta , vw a scos scirocco pentru ca golf coupe pare din alta epoca .....asa ca...mai lasa-ma cu masina pensionarilor de pretututindeni....golf gtd are aceeasi evacuare ca golf 2.0 tdi nornal ? ..mda ..jalnic
    13 12
  • Adrian
    @sIVW_83
    ...da, da, "rulz" cum sa nu.
    9 7
  • Scirroco a apărut pe piața cu mult înaintea plasticului american numit GTC. Ești penibil cu motorul ăla biturbo de 195 CP de la Opel care are performante mai slabe decât un TDI obișnuit de 170 CP de la VAG.
    16 9
  • Sa ne zica si pretul.......fac pariu ca intr-o echipare decenta se invarte pe la 30 000 euro ceea ce pentru un Golf, e enorm.
    9 6
  • Esti penibil cand si amuzant cand vrei sa pari destept dar vorbesti numai prostii .
    1. Actualul GTD (cu care il poti compara pe GTC biturbo , acelasi an 2012 ) - 0-100 - 8.1 s si 222 km/h
    GTC Astra Biturbo - 7.8 s si 226 km/h

    2. Astra GTC a aparut in 2004
    Vw Scirroco a aparut abia la 4 ani dupa, in 2008

    Pe viitor, iti recomand wikipedia sau macar google ;)
    9 11
  • BMW 123d - aparitie 2007
    1995 cmc
    204cp
    0-100 Km/h - 6,9 s
    Topspeed - 238 km/h
    9 4
  • Mai GTC, tu cunosti putina istorie auto sau aberezi cu entuziasm pe aici? Scirocco a aparut in 1974, iar GTC in 2004(5). Cum sa zici ca Vw contracareaza Opel cand a aparut cu 20 de ani inainte? Revind la Golf, nu poti compara Golf GTD cu Astra GTC, pentru ca cele doua firme inteleg total diferit conceptul. De ex, Opel considera GTC ca o subclasa a Astrei, existand motoare pe benzina 1.4 de 100 CP, dar si motoare mai puternice. Vw are o politica proprie: GTI, GTD, R20, R32 etc., modele cu performante specifice superioare unui Golf de serie. Legat de motorizarea biturbo, IN TEORIE motorul este mai performant, dar in realitate Golful castiga.
    6 8
  • In discutia de mai devreme era vb de timpul prezent in care primul hatch cu forma specifica a spatelui este astra . Ca vw a scos un model concurent si s-a intamplat sa isi doreasca si sa reinvie legenda modelului scirroco este alta mancare de peste, asa as putea aduce si eu in discutie Kadett-ul care a aparut prin '37 , Kadett B "Gills-coupé" etc .
    In ceea ce priveste povestioara ta cu politica proprie bla-bla-uri ...pai hai sa vedem : aa daa...se pare ca si vw are pe scirroco motoare de 100 de cai, 122 mai exact si ce crezi e chiar 1.4 pe benzina exact ca astra :)))). Si in caz ca nu stiai si opel are "modele cu perormante specifice superioare unei astra de serie" : GSI, OPC...si acum BITURBO.Ca sa vezi e exact ca si vw, ce simetrie perfecta :))))) ... se pare ca ai o memorie selectiva . A , sa iti mai zic ca insusi Jeremy Clarkson a desemnat Astra J VXR "The ultimate Hot Hatch" ?
    Legat de ultima parte daca IN TEORIE e mai performant cum ai dedus tu ca in realitate Golful castiga ? Ca asa speri sau cum ? Te rog sa ma luminezi !
    11 6
  • dragos
    @GTC:cate Opel si cate VW se vand?Alo,ai amutit?Oare lumea de ce cumpara MULT MAI MULTE VW?Iti spun eu:pentru ca sunt mult mai bune din toate pdv.
    3 5
  • maserati
    Eu cred ca unii nu au simtul masurii de au ajuns sa compare motoarele TSI si TDI Blue Tech ale lui VW cu cele ale lui Opel care se defecteaza cand vrei si cand nu vrei!
    3 6
  • Tu esti cumva politician? Eu vorbesc de una, tu despre alta. Eu vorbeam de fatul ca GTI, GTD, R sunt variante de performanta ale variantei de serie, pe cand la GTC nu este asa, tu Batman, Batman! Daca te increzi in ce spune Clarkson inteleg de ce esti fan Opel!
    3 4
  • Maserati...amandoua se strica la fel de repede...diferenta este ca la wc trebuie sa mergi cu bidonul de ulei in portbagaj.
    6 2
  • OPC@ ALL
    cum nu e asa ? pai e foarte simplu pentru oricine mai putin pentru tine se pare... astra opc este varianta de performanta a variantei de serie gtc... Da , acum nu mai il sustineti pe Clarkson cum o faceati toti vagonistii cand zicea ca Vectra OPC de "de porc" ? Atunci toti spuneati ca e cea mai buna emisiune din lume ca e obiectiva . Acum daca nu ne mai convine ce spune el , nu mai e cea mai buna emisiune and stuff nu ? ...interesanta logica ! :) In alta ordine de idei, daca se vand mai multe vw decat opel inseamna ca vw e o marca mai buna neaparat ? Nu, au o politica agresiva de marketing si au demonstrat-o din plin , pentru ca altfel nu ar fi reusit sa vanda atatea golf-uri5 cu 3 suruburi noi si alte faruri pe post de golf-uri 6 , modele complet noi parca le spuneau nu ? :))))) mda...stati linistiti ca sunt pline service-urile si de vw , nu va mai dati rotunzi, (parca voi nu stiti )
    5 2
  • am avut gollf 6 gtd 170 cp stock , cip si evacuare inlocuita 210 cp si credeti ma ptr un disel de 2000 este incredibila plus ca interiorul bate de departe concurenta , masina fabr 2010 full opt qm vindut cu 16500 euro si mi pare rau ca labanii astia nu ai ce alege mai bun pe piatza
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru