Volkswagen Polo BlueMotion promite 3.3 litri/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Piata europeana ureaza astazi bun venit noului membru al familiei Volkswagen BlueMotion, regasit in persoana actualului Polo. Versiunea ecologica a modelului de clasa mica a fost modificata pentru a putea inregistra valori record in materie de consum si emisii.
Inginerii germani au aplicat acelasi tratament ca si in cazul fratilor mai mari din gama BlueMotion: au modificat transmisia, care a primit rapoarte mai lungi, au recalibrat sistemul ECU, au instalat un sistem Start-Stop si unul de recuperare a energiei irosite la franare si au inlocuit pneurile standard cu unele cu rezistenta redusa la rulare.
Sub capota se afla un motor diesel cu trei cilindri de 1.2 litri, derivat din cel de 1.6 litri si patru cilindri. Puterea noului motor ajunge la 75 de cai putere, disponibili la 4200 de rotatii, iar cuplul motor insumeaza 180 de Nm la 2000 de rotatii.
Performantele hatchback-ului sunt relativ modeste, acceleratia de la 0 la 100 de km/h se realizeaza in 13.6 secunde iar viteza maxima se opreste la 173 km/h. consum si emisii. Dieselul eficient promite un consum mediu de numai 3.3 litri/100 de km si un nivel al emisiilor de 87 g/km. Un plin al rezervorului de 45 de litri ii poate asigura modelului o autonomie de pana la 1363 de kilometri.
Cu toate acestea, adevaratele calitati ale noului polo BlueMotion se observa la capitolulNoua versiune ecologica se va individualiza cu ajutorul unor elemente aerodinamice specifice si a unor logo-uri regasite pe caroserie si in interior. Noul Polo BlueMotion va fi disponibil in doua variante de caroserie, cu trei si cinci usi.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Lamborghini a prezentat oficial o ediție specială pentru Huracan Sterrato, versiunea de teren a modelului italian. Noua ediție aduce 4 vopsele speciale, aplicate în stilul unor camuflaje. Doar 12 exemplare vor fi produse. (19.04)
-
Compania americană Shelby a prezentat oficial noul Super Snake, bazat pe actuala generație Ford Mustang. Noul model primește două motorizări, iar una din ele dezvoltă 830 de cai putere. (19.04)
-
Au apărut informații tehnice noi despre Tesla Model 3 Performance, cea mai puternică versiune a modelului electric. Informațiile au fost scurse din greșeală de către filiala din Marea Britanie a mărcii americane. (18.04)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Primele imagini oficiale cu noul BMW X3
- Noul Volkswagen Golf 8 facelift a intrat în producție, la uzina din Wolfsburg
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
Nu-i nimic, speram in viitor un motor de 0,8L cu 2 cilindrii si consum de 1,5%, poate o sa-l cumpere cineva!
Performante asemanatoare sunt deja pe piata la ora actuala, fiesta, corsa, yaris.
@Marius_New
Ar trebui sa fie pe lant, toate masinile din clasa mica diesel au distributie pe lant (fiesta/corsa au si se schimba la 200k /240k km), daca asta micu nu ar avea ar fi o povara...
motoarele astea ( si transmisiile ) sunt "tunate" spre a obtine un consum foarte bun in detrimentul performantelor ... dar nu cred ca-i mare diferenta intre un SLR si un Polo pe cei 20 de metri pe care ii parcurgi "pe verde"
:)