VW face masina de 1litru/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ferdinand Piech, boss-ul de la Volkswagen, a facut o declaratie soc pentru toata industria auto. Piech a dat un interviu cu ocazia implinirii varstei de 70 de ani in care a spus ca VW dezvolta un model care va revolutiona lumea automobilistica.
Seful de la Volkswagen a precizat ca in 3-4 ani grupul german va scoate pe piata la un pret rezonabil un model care consuma 1 litru la 100 km.
Un simplu calcul arata ca o masina ca aceasta ar putea parcurge 5.000 de km fara sa alimenteze. Piech a fost unul dintre pionerii acestei idei.
Prototipul din imagine este o realizare a inginerilor de la VW si a fost testat de boss-ul germanilor intr-o calatorie de la Wolfsburg la Hamburg, consumul mediu inregistrat fiind de 0,89 L la 100 km. Piech a spus ca VW va construi o versiune de serie a acestui prototip in trei sau patru ani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Grupul Volkswagen a început testele cu vehicule autonome pe străzile din Wolfsburg. În următoarele săptămâni, prototipul Gen.Urban va da piept cu traficul din orașul de casă al mărcii. (14.12)
-
Germanii de la ZF aniversează 60 de ani de inovație în domeniul transmisiilor automate. În tot acest timp, compania a produs peste 35 de milioane de transmisii automate. (09.12)
-
Polestar a anunțat oficial că va introduce asistentul Google Gemini pe toate modelele sale începând din 2026. Primul model care va primi acest asistent bazat pe inteligența artificială va fi Polestar 5. (20.11)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA




Multumiri pentru informatie.
O zi buna !!!
lol, tare!
Revenind la subiect, intradevar este o realizare deosebita in lumea auto tinand cont ca de ceva vreme inovatii deosebite nu s-au mai produs.
Chiar trebuie sa dam cu piere in acest model doar pentru ca nu ne place cum arata? trebuie sa blamam totul doar pentru ca are o forma putin neobisnuita? nu uitati ca daca se vor performante si economii forma are un cuvant greu de spus. De masinile de Formula 1 ce spuneti? sau de alte modele unicat? pe ele nu ar trebui sa le aruncam la gunoi. Oricum inginerii de la VW au spus ca acesta va fi lansat cam peste 4-5 ani deci ar fi timp destul pentru a se ajunge la o forma placuta si agreata de toti. Daca ati citi cu atentie articolul acesta este doar un prototip, nu a spus nimeni ca asa va arata productia de serie si modelele scoase la vanzare, dar ce sa le ceri romanilor care stiu doar sa critice, sa ia in deradere si sa se amuze de reusitele altora.
Oare cand Romania va putea face aceleasi inventii si realizari pe care le-au facut inginerii germani de la VW.
Deustchland Uber Alles!
prototipul a fost prezentat prin 2002 ca poi in 2005 sa se renunte la el din cauza ca nu au reusit sa-l scoata la un pret accesibil pt marea masa...suntem in 2007 daca nu ma insel...;)
Stirea asta nu prezinta un prototip. Este vorba de o informatie in care oamenii de la automarket ne spun ca un oficial VW a declarat recent faptul ca marca va scoate un astfel de model. Imaginea e cu titlu informativ.
In 2007 ar trebui sa citesti mai atent stirile, sa nu ramai in urma.
Dar asta e, la noi in Romania, mai important este imaginea pe care si-o creaza fiecare...
Cat despre motorizare de cativa ani m-am tot gandit ca eficienta ar fi mult mai mare daca benzina ar fi in stare de vapori inainte de introducerea in piston. Astfel arderea ar fi foarte aproape de 100%. O pierdere ff mare din energie se face prin temperatura pe care o risipim in atmosfera fara folos. Un piston/cilindru "termos" sau materiale neconducatoate termice ar mari eficienta motorului ff mult.
Pai sunt si motoare cu ardere interna care functioneaza si cu apa. Apa se injecteaza in galeria de admisie pt a mari puterea/eficienta. Se vand deja pe ebay. Gazele de evacuare sunt mult mai curate.