VW face masina de 1litru/100 km
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Ferdinand Piech, boss-ul de la Volkswagen, a facut o declaratie soc pentru toata industria auto. Piech a dat un interviu cu ocazia implinirii varstei de 70 de ani in care a spus ca VW dezvolta un model care va revolutiona lumea automobilistica.
Seful de la Volkswagen a precizat ca in 3-4 ani grupul german va scoate pe piata la un pret rezonabil un model care consuma 1 litru la 100 km.
Un simplu calcul arata ca o masina ca aceasta ar putea parcurge 5.000 de km fara sa alimenteze. Piech a fost unul dintre pionerii acestei idei.
Prototipul din imagine este o realizare a inginerilor de la VW si a fost testat de boss-ul germanilor intr-o calatorie de la Wolfsburg la Hamburg, consumul mediu inregistrat fiind de 0,89 L la 100 km. Piech a spus ca VW va construi o versiune de serie a acestui prototip in trei sau patru ani.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Aumovio Sibiu, fostul Continental Sibiu, anunță producerea a 30 de milioane de camere cu vedere panoramică la fabrica din Sibiu. Potrivit companiei, această cameră produsă în România echipează peste 8 milioane de vehicule. (30.10)
-
Compania chineză Chery, recent lansată pe piața din România, a încheiat testele de anduranță cu noul său sistem hibrid Chery Super Hybrid. Pentru acest test, marca a străbătut 7 țări din Europa, printre care și România, unde sistemul a fost testat pe Transfăgărășan. (30.09)
-
Opel a prezentat un prototip al lui Grandland pentru a demonstra o tehnologie nouă integrată în faruri. Aceste lumini inteligente sunt create pentru a da semnale vizuale pietonilor pentru traversarea străzilor. (25.09)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Prețuri noul Volkswagen T-Roc în România: start de la 28.700 euro

-
Zero dramă, 100% util

-
Dacia Bigster, pe lista finaliștilor pentru premiul Mașina Anului 2026 în Europa




Multumiri pentru informatie.
O zi buna !!!
lol, tare!
Revenind la subiect, intradevar este o realizare deosebita in lumea auto tinand cont ca de ceva vreme inovatii deosebite nu s-au mai produs.
Chiar trebuie sa dam cu piere in acest model doar pentru ca nu ne place cum arata? trebuie sa blamam totul doar pentru ca are o forma putin neobisnuita? nu uitati ca daca se vor performante si economii forma are un cuvant greu de spus. De masinile de Formula 1 ce spuneti? sau de alte modele unicat? pe ele nu ar trebui sa le aruncam la gunoi. Oricum inginerii de la VW au spus ca acesta va fi lansat cam peste 4-5 ani deci ar fi timp destul pentru a se ajunge la o forma placuta si agreata de toti. Daca ati citi cu atentie articolul acesta este doar un prototip, nu a spus nimeni ca asa va arata productia de serie si modelele scoase la vanzare, dar ce sa le ceri romanilor care stiu doar sa critice, sa ia in deradere si sa se amuze de reusitele altora.
Oare cand Romania va putea face aceleasi inventii si realizari pe care le-au facut inginerii germani de la VW.
Deustchland Uber Alles!
prototipul a fost prezentat prin 2002 ca poi in 2005 sa se renunte la el din cauza ca nu au reusit sa-l scoata la un pret accesibil pt marea masa...suntem in 2007 daca nu ma insel...;)
Stirea asta nu prezinta un prototip. Este vorba de o informatie in care oamenii de la automarket ne spun ca un oficial VW a declarat recent faptul ca marca va scoate un astfel de model. Imaginea e cu titlu informativ.
In 2007 ar trebui sa citesti mai atent stirile, sa nu ramai in urma.
Dar asta e, la noi in Romania, mai important este imaginea pe care si-o creaza fiecare...
Cat despre motorizare de cativa ani m-am tot gandit ca eficienta ar fi mult mai mare daca benzina ar fi in stare de vapori inainte de introducerea in piston. Astfel arderea ar fi foarte aproape de 100%. O pierdere ff mare din energie se face prin temperatura pe care o risipim in atmosfera fara folos. Un piston/cilindru "termos" sau materiale neconducatoate termice ar mari eficienta motorului ff mult.
Pai sunt si motoare cu ardere interna care functioneaza si cu apa. Apa se injecteaza in galeria de admisie pt a mari puterea/eficienta. Se vand deja pe ebay. Gazele de evacuare sunt mult mai curate.