Cei mai buni manageri auto
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Publicatia britanica Automotive News a desemnat castigatorii topului anual care desemneaza cei mai bun presedinti de companie din industria auto. Cei care au primit ravnitul titlu in acest an sunt Sergio Marchionne, numarul unu de la Fiat, si Katsuaki Wanatabe, cel care detine fraiele japonezilor de la Toyota.
Juriul concursului denumit “All-Star Team”, format din 20 de experti in domeniul auto, l-au ales pe Sergio Marchionne datorita rivirimentului Fiat in ultimul an, dupa ani intregi in care marca italiana a suferit pierderi datorate mai ales divortului de General Motors. Sefului italian i-au fost recunoscute meritele in privinta noului model de afacere care l-a ajutat sa recastige procente importante in vanzari si sa restructureze consistent modul de munca.
Lui Wanatabe i-a fost atribuit premiul pentru modul in care a manageriat Toyota, constructor aflat la un pas de a prelua locul intai in ierarhia mondiala si care a inregistrat cele mai mari cifre de profit in anul scurs de la ultima decernare a premiilor Automotive News.
Succesul japonezului s-a bazat si pe investitiile puternice in cercetarea tehnologica.Anul trecut, marele premiu i-a fost acordat lui Dieter Zetsche, care la acea ora era seful Chrysler Group si care in ianuarie a fost desemnat sa conduca compania mare, DaimlerChrysler AG.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Producătorul chinez de mașini electrice Xpeng a început oficial producția de vehicule electrice în Europa. Xpeng s-a asociat cu producătorul austriac Magna Steyr pentru a începe producția locală a modelelor electrice G6 și G9. (16.09)
-
Constructorul auto american Ford urmează să elimine 1.000 de locuri de muncă la uzina sa din Köln, la începutul anului 2026. Compania a invocat cererea scăzută pentru vehicule electrice. (16.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Comentarii (0)