Feedback

Salonul Auto de la Geneva 2013

Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc

Publicat Marti, 05.03.2013
de Mircea Meșter
Comenteaza 20
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 1
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 2
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 3
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 4
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 5
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 6
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 7
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 8
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 9
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 10
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 11
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 12
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 13
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 14
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 15
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 16
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 17
Dacia Duster Adventure: versiune specială pentru SUV-ul românesc - Poza 18
Deşi mulţi aşteptau la Geneva un facelift pentru Duster, acesta este înlocuit deocamdată de o versiune specială limitată dedicată caracterului aventurier a SUV-ului de la Mioveni.

Cu Noul Logan MCV şi Duster Aventure, Dacia continuă să-și afirme strategia şi să surprindă lumea automobilului. Strategia mărcii reuneşte simplitatea şi generozitatea: ambele modele oferă mai multe echipamente şi un design foarte reuşit, la un preţ specific Dacia. Această strategie a fost legitimată până acum de peste 2 300 000 de clienţi.”

Arnaud Deboeuf
Director gamă Entry
Pe lângă premiera mondială a noului Dacia Logan MCV, standul Dacia de la Geneva a găzduit şi lansarea unei noi ediţii limitate dedicate SUV-ului Duster. Aceasta se numeşte oficial Dacia Duster Adventure şi reprezintă o versiune ceva mai "picantă" din punct de vedere estetic a modelului de la Mioveni.

Cei care aşteptau la Geneva un facelift pentru Duster vor fi dezamăgiţi, Dacia rezervând lansarea unui Duster modernizat pentru un Salon Auto ulterior, probabil Frankfurt (septembrie 2013). Totuşi, setea de nou a acestora va fi potolită parţial de versiunea Duster Adventure, o serie limitată care îşi propune să scoată în evidenţă capacităţile SUV-ului românesc printr-o serie de adăugiri estetice interesante.

Modificări estetice

Spre deosebire de versiunile clasice ale lui Duster, noul Duster Adventure vine cu o rampă de proiectoare montată pe plafon, cu scuturi de protecţie din aluminiu faţă şi spate, cu o caroserie care poate fi comandată în două culori (Alb Glacier şi Negru Nacre) şi cu o mască neagră pentru faruri. Imaginea diferită este completată de stickerele speciale dedicate acestei versiuni şi de apariţia numelui modelului pe toată lăţimea uşilor laterale. Geamurile sunt fumurii, iar jantele de 16 inch şi grila neagră subliniază apariţia versiunii speciale Duster Adventure.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Interior alb-negru

Nici interiorul nu a scăpat de modificări. Astfel, tapiţeria neagră este completată de broderii albe, consola centrală primeşte un plastic piano black, în timp ce inserţiile albe (pe volan, pe mânerele interioare ale uşilor şi în jurul aeratoarelor) contrastează cu atmosfera sobră din interior. Cei care vor alege versiunea specială Duster Adventure se vor putea baza pe navigaţia Garmin semi-integrată în zona superioară a bordului, aceasta afişând rutele a 45 de ţări europene.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Echipa Automarket se află în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă prezintă live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.


Comentarii (20)

  • vax albina
    15 23
  • penal - 3 stickere si navigatie(300ron)
    11 27
  • Ionel Necula: Cât costa? Raspunde
  • Nici macar jante? Cineva nu si-a facut temele cum trebuie!
    16 26
  • BaditzaEx
    ce TZEAAAPPA penala :)), Rusine dacia !!!
    14 29
  • rahat!...pe romaneste
    16 25
  • Mateiu
    Kitch penal!!! Rusine, Dacia!!!
    16 23
  • "o rampă de proiectoare montată pe plafon" bun, si doua urechi de mickey mouse :)))))) hai frate.... ce e asta?!??!
    9 20
  • ce nu-mi place chestia asta la dacia: "hai sa facem masini urate pentru ca sunt ieftine"...
    6 17
  • interiorul trebuia schimbat pt ca e total depasit
    6 12
  • N-aveti nici o treaba cu masinile. La ce-ti trebuie jante de aliaj cand masina se numeste "adventure"? Navigatia nu costa 300 ron, ci 700$ si e pentru motociclete, informati-va mai bine. Rusine sa va fie voua ca nu va sustineti Dacia. Vine englezu' si neamtu' sa v-o laude...

    E chiar reusita editia asta limitata, imi place.
    27 7
  • Pana acum, atunci cand auzeam de "editie speciala, limitata samd" ma gandeam ca se ia o versiune de echipare (de obicei de top) si se mai adauga ceva optionale in ton cu tema "editiei speciale/limitate".

    Or aici au luat o versiune de baza cu roti de tabla si i-au pus niste accesorii de toata jena. Daca intr-adevar vroiau sa puna accent pe latura off-road/utilitara a masinii, puteau intr-adevar sa lase jantele de tabla (mult mai potrivite pentru aceasta utilizare), dar sa puna pe ele macar niste anvelope bune A/T (all-terrain), iar in loc de proiectoare pe tavan, mai bine apelau la kit-ul de inaltare de la H&R. Atunci as fi inteles ca intr-adevar e o editie limitata....

    Imi pare ca - pe cat de bine le-a iesit noul MCV - pe atat de rau au zbarcit-o cu aceasta "editie limitata"; inclin sa cred ca - in lipsa mult-asteptatului facelift la Duster - s-au grabit cu ceva si au mers pe principiul romanesc "Las' ca merge si-asa..."

    Pacat...
    4 10
  • Dacia nu-i pentru fitosi
    Mai copii, habar n-aveti ce inseamna off-road. Va "pute" Dacia? Nu-i problema, si asa n-aveti bani. De abia v-ati rugat de parinti sa va cumpere bicicleta.
    20 4
  • dan sandulescu: Daca doresc sa cumpar, exista posibilitatea? Si daca da, cat costa? Raspunde
  • nu e vorba ca nu ne place dacia

    cred ca sunt in a sentimentul tututor cand spun ca TOTI asteptam ceva NOU de la Duster. Un face-lift frontal un interior mai de doamne-ajuta, ceva.

    In schimb ce am gasit? Editia asta limitata (o vopsea neagra, jante standard 2 becuri si un GPS) si-o face orice aventurier cu sange in instalatie, nu trebuie sa o ia dea gata.

    Ma rog editita asta e si o tehnica de marketing...Duster e pentru aventura, drumuri dificile, bla, bla....Dar eu personal asteptam un salt de imagine nu o vopsea neagra.
    2 10
  • Vai, vai, dar cata nerabdare!

    Modificaile sunt atat practice, cat si stilistice. Conteaza pentru cei care vor sa iasa din banalul cotidian fara sa cheltuiasca o avere. Ele sunt ceva mai semnificative decat vreti voi sa lasati de inteles: jantele, proiectoarele montate pe plafon, scuturile de protectie din aluminiu fata / spate. Sunt clienti care vor o masina gata accesorizata. De ce sa nu existe o asemenea versiune? In fine...
    Duster are cele mai bune unghiuri de trecere din segment, deci daca ar fi ca cineva sa sufere modificari mai serioase, acelea ar trebui sa fie de la concurenta, si asta doar pentru a-i egala performantele.
    17 2
  • Asta iarna am fost la munte intr-o statiune din nordul Moldovei. La poalele unui deal pe care se putea urca bine mersi cu un 4X4 catre pensiunile situate ceva mai sus, pe un drum, e adevarat inghetat, insa care putea fi abordat cu un pic de atentie, am observat foarte multi turisti care isi lasasera "jipurile" si urcasera pe jos, cu bagajele in spate, la pensiunile unde erau cazati care erau situate un pic mai sus, neavand curajul sa se aventureze. De ce v-am spus toate astea? Pentru ca din categoria alora care si-au luat sau si-ar lua "jipuri" doar ca sa mearga pe asfalt, fac parte toti aia care au ironizat versiunea Dusterului expusa la Geneva.

    Cei care spun ca o pereche de scuturi de otel, una de proiectoare montate pe masina nu inseamna nimic, nu au alta legatura cu off-road-ul in afara de urcatul cu masina pe borduri. Nu stiu ce inseamna sa ai farurile murdare de noroi noaptea, nici sa-ti spargi baia de ulei sau rezervorul in vreun ciot. Nu inteleg ca nu ai ce cata pe drumuri grele cu jante de aliaj. Asa ca nu trebuie criticati. Ei pur si simplu nu stiu.
    14 2
  • Adventure ca adventure, dar daca n-are un ambreiaj mai de Doamne-ajuta, care sa reziste cat de cat pe off-road, sunt fix degeaba stickerele.
    1 8
  • @dan
    Faci supozitii prostesti. Eu n-am auzit pe nimeni sa se planga de ambreiajul Duster-ului in offroad. Cu siguranta n-ai vazut Duster-ul decat ca pieton. Si cum se spunea mai sus, modificarile sunt mai semnificative decat vreti voi sa lasati de inteles.
    8 1
  • PS: la urcari si coborari, nu e atat ambreiajul pus la incercare, cat transmisia si sistemul All Mode 4x4 de la Nissan. Cam atat despre "cunostintele" tale auto...
    8 1
  • arogantul
    foarte reusit interiorul alb-negru
    pacat ca nu au pus decat doua proiectoare mici pe plafon, parca merita seria asta limitata macar 4
    si nu ar fi stricat nici un winch ca sa scoti masina din belele
    5 1
  • mirela
    foarte interesante aceste detalii tehnice
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru