Salonul Auto de la Geneva 2014

Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo

Publicat Marti, 04.03.2014
de Dragoș Băltățeanu
Comenteaza 0
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 1
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri Concept - un posibil urmaş pentru actualul GranTurismo - Poza 2
Maserati Alfieri este una dintre surprizele Salonului Auto de la Geneva. Coupe-ul concept cu linii spectaculoase anunţă un viitor înlocuitor pentru modelul GranTurismo.

Maserati a reuşit să întoarcă toate capetele la standul său de la Salonul Auto de la Geneva prezentând un concept extrem de spectaculos numit Alfieri. Acest coupe concept poartă numele lui Alfieri Maserati, unul dintre cinci fraţi care au fondat marca Maserati. Spectaculosul concept a fost inspirat de modelul Maserati A6 GCS din 1954, dar italienii spun că nu este un tribut nostalgic, ci un model care va inspira un viitor înlocuitor al actualului GranTurismo.

Maserati A6GCS din 1954

Urmareste Automarket
Conceptul Maserati Alfieri este bazat pe platforma modelului MC Stradale, dar scurtată cu 240 mm.
Alfieri are 4.590 mm lungime, 1.930 mm lăţime şi 1.280 mm înălţime.
Ampatamentul este de 2.700 mm. Pentru a anima acest concept, Maserati a apelat la propulsorul V8 de 4.7 litri folosit deja de modelul GranTurismo. Pentru Allfieri, propulsorul livrează 460 CP la 7.000 rpm şi 520 Nm la 4.750 rpm. Puterea este livrată către puntea spate rpin intermediul unei cutii de viteze cu şase trepte şi un diferenţial cu alunecare limitată. Sistemul de evacuare folosit de Alfieri este însă unul construit special pentru acest coupe concept.

Maserati mai spune că coupe-ul Alfieri nu cântăreşte mai mult de 1.400 kg, iar jantele de 20 şi 21 inch au fost desenate special pentru un look retro, inspirat din jantele anilor '50. În spatele jantelor se ascunde însă un sistem de frânare performant marca Brembo cu discuri ceramice. La interior, Alfieri este descris ca un coupe 2+2, iar principala influenţă vine din partea modelului clasic 5000GT. Interiorul este minimalist, dar finisat în stilul maşinilor clasice, cu mult metal lucios lăsat la vedere. 

Maserati Alifieri este practic un rival pentru Jaguar F-Type şi Porsche 911, dar rămâne de văzut dacă Maserati îl va introduce în producţia de serie ca urmaş al actualului model GranTurismo.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru