Feedback

Salonul Auto de la Geneva 2015

Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi

Publicat Luni, 02.03.2015
de Mircea Meșter
Comenteaza 1
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 1
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Audi R8 e-tron: 3.9 secunde pentru 0-100 km/h şi 450 de kilometri autonomie pentru sportiva electrică Audi - Poza 2
Noua generaţie Audi R8 e-tron vine cu o autonomie-record pentru sportivele full-electrice. Modelul german reuşeşte să parcurgă 450 de kilometri după umplerea bateriilor şi face 0-100 km/h în doar 3.9 secunde.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a oficializat astăzi intrarea într-un grup select al constructorilor care se pot lăuda cu cel puţin un model 100% electric care poate rula peste 400 de kilometri cu un singur "plin" de baterii. De fapt, vorbim de un grup atât de restrâns, încât e format la această oră din doar doi membri: Tesla Motors cu al lor Model S şi, de astăzi, Audi. Iar modelul care reuşeşte această performanţă este, probabil, cel cotat cu cele mai slabe şanse la astfel de performanţă de autonomie: R8 e-tron, versiunea full-electrică a noii generaţii R8, care vede lumina zilei, la rândul său, în aceste zile la Salonul de la Geneva. 

Performanţa autonomiei lui R8 e-tron este cu atât mai meritorie cu cât, spun cei de la Audi, dimensiunea bateriilor nu a crescut în raport cu generaţia precedentă, care avea o autonomie de doar 210 kilometri. Artificiile pe care le-au abordat inginerii Audi au vizat însă densitatea energiei stocate de baterii (care creşte de la 84 la 154 Wh/kg) şi capacitatea de stocare (în creştere de la 49 kWh la 92 kWh)

Diferenţele estetice faţă dintre R8 e-tron şi un R8 clasic includ un set de jante speciale şi o serie de inserţii metalice pe prizele de aer.

Esential 450 de kilometri este autonomia maximă anunţată de Audi pe noul R8 e-tron.
462 de cai putere dezvoltă în total cele două motoare ale sportivei electrice germane.
3.9 secunde pentru 0-100 km/h are nevoie noul Audi R8 e-tron.
Audi e-tron se alătură astfel versiunilor "de bază" ale lui R8 - V10 şi V10 Plus - care dezvoltă 540, respectiv 610 cai putere. În varianta 100 electrică, R8 are două motoare electrice care reuşesc să dezvolte 462 CP şi 920 Nm şi să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3.9 secunde. Astfel, R8 e-tron atinge o viteză maximă limitată electronic fie la 210, fie la 250 km/h, în funcţie de dorinţa clientului. 

Deşi preţul noului Audi R8 e-tron nu este încă public, ne aşteptăm ca acesta să-l depăşească pe cel al variantelor clasice pe benzină. maşina va fi disponibilă la comandă în cursul acestui an.


Comentarii (1)

  • Doar spate sau integrala? Prea putine date tehnice, ca de obicei...
    7 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru