Premiera: Renault Megane Coupe Concept

De Bogdan Mirică
Publicat Marti, 04.03.2008
Renault a surprins astazi la Salonul de la Geneva cu un nou concept, botezat Megane Coupe.

Esential

200 de cai putere dezvolta propulsorul instalat pe noul concept Megane Coupe
6.5 litri la 100 de km consuma in ciclu mixt conceptul Megane Coupe.
7.2 secunde ii sunt necesare conceptului renault sa sprinteze de la 0 la 100 de km/h.

Renault a dezvaluit la Geneva un nou concept, care a uimit publicul si a contrazis asteptarile specialistilor. Botezat Megane Coupe Concept, prototipul francez va sta la baza unui viitor model coupe de serie, potrivit chiar declaratiilor facute de oficialii Renault.

Conceptul dispune de un propulsor pe benzina de 2.0 litri supraalimentat, capabil sa dezvolte pana la 200 de cai putere si un cuplu motor de 280 Nm de la 2600 de rpm. Intregul bagaj de putere este controlat cu ajutorul unei transmisii manuale cu sase trepte.

Noul Megane Coupe nu face compromisuri nici in materie de consum (6.5 litri la 100 de km, in ciclu mixt) sau respectare a normelor de poluare, emisiile anuntate de constructorul francez fiind de doar 154 g/km. Performantele couep-ului nu impresioneaza dar nici nu dezamagesc, conceptul sprintand de la 0 la 100 de km/h in 7.2 secunde.

Designul exterior tradeaza o linie futurista care ar putea reprezenta inceputul unei noi filosofii de design pentru constructorul francez.

Conceptul dispune de o caroserie usoara si de jante de 21 de inch si pneuri Michelin Pilot Sport de 245 mm.

La interior pasagerii vor putea controla sistemul de navigatie, de telefonie si audio cu ajutorul LCD-ului touchscreen montat in partea centrala a bordului. Ocupantii locurilor din spate vor avea la indemana doua playere multimedia portabile Samsung P2 cu touchscreen, cu ajutorul carora vor putea transfera fisiere audio sau video.

Soferul va dispune chiar si de o optiune de inchidere sau deschidere a masinii cu ajutorul telefonului mobil Samsung F700, tot acest putand fi conectat ca un card de identitate la consola centrala.

Comentarii (26)

  • dadadada !
    Mama mia ! Ce frumusete ! Lectie de design !Renault adevarat ! Vreau si yo !
    0 0
  • bonnano
    megane coupe concept
    Dela concept la serie e cale lunga. In sfarsit pare ca se trezesc si cei de la Renault la un design care sa placa . Am un Megane bicorp si nu sunt multumit deloc. Astept aparitia de serie al coupe-ului. Sper sa fie intradevar o noutate fie ea si futurista. CALITATE????? Va doresc o zi minunata.
    0 0
  • RENO
    CA cand se va face Renou la Turcia ca sa ia si noi in lizing eftin? Masin super giugiuc, dar e naspta dentr-un sengur punct de vedere: husele care se gasesc in supermarchete la Romania nu se potriveste la scaunele alea caricaturizate.. :)Mai pe romaneste, de data asta: Un Lambo middle class care vorbeste franceza? superfain, dar o stim cu totii ca modelul de serie... (puncte puncte, unde punctele pot lua valori de genul: Turcia, Algeria, Maroc, Rusia, Iran...)
    0 0
  • romanu
    coupe
    dragutel... n-ar fi rau sa iasa pe piata... pare o masina firava si nu e genu meu.. da' se gasesc adepti pt asha ceva...
    0 0
  • PiticStyle
    :)
    Frumusete de masina!
    0 0
  • megane
    Super masina!Dar cine o sa poata avea asa ceva...
    0 0
  • Razvan
    bellisima
    superba.................fara cuvinte mai departe
    0 0
  • Lorand
    Design
    ~~~super design~~~abea astept sa o vad in forma finala de serie. sper sa nu modifice prea mult.
    0 0
  • curios
    megane
    Asa...DA !!Urmeaza sa imbunatateasca si motorizarea, in ton cu stilul futurist al masinii, iar atunci va fi super.
    0 0
  • ooooooooooo
    o splendoare de masina dar pe straziile din Romania,nu isi are rostul
    0 0
  • renault!
    vai cum arata...numai sa apara asa ceva si ca model de serie!
    0 0
  • toteu
    si pozele de la standul de la geneva unde-s ?
    0 0
  • Danutzky
    futurism
    nus yo cel mai conservator... dar totusi... inca imi plac masinile de azi :|... asta e o evolutie fortata
    0 0
  • d 10 ani tot fac astia de la renault concepte calumea si cand dau sa faca modelul de serie iese ceva jalnic.. singuru lor concept, care cand a fost facut model de serie, si a iesit marfa a fost Logan MCV
    0 0
  • mdea...
    belea masina ... dar e tot renault... si sa nu mai vorbim de piese !!!
    0 0
  • tare masina, pretul cred ca sare peste 30.000euro.Turcii nu vor face asa ceva,tot francezii sper s-o fabrice.
    0 0
  • !!
    ceva ciudat se intampla aici. un renault frumos.asta chiar e o premiera !! bafat in continuare cu acest design sa aiba , ar fi bine sa bage ceva asemnator in productzia de serie!!Numai bine!
    0 0
  • andrei
    da ...
    fara cuvinte ... in sf s-au trezit shi cei de la renault.. sper k acest concept sa fie un punct de plecare;) bafta in continuare
    0 0
  • dacia
    tot mai tare e dacia ca dor astia de la dacia io invatat asa ceva
    0 0
  • Foarte tare Renault Megane concept
    0 0
  • huse?
    pt ce iti trebuie huse la masina?:))))))))))
    0 0
  • Cristi
    ciudat de izbitoare asemanare
    seama izbitor de tare mai ales la partea din spate cu conceptul ZEO propulsat electric .. in rest e ok masina .. ft tare
    0 0
  • Furaciune
    Fratilor...este ok masina.Intr`un final ceva frumos scos de Renault, dar conceptul nu este al lor.daca o sa cautati pe net Mazda Ryuga o sa vedeti multe asemanari.Inainte ca sa comentati aiurea analizati ambele masini.Daca nu stii cum sa faci o asemanare mai bine iti tii gura.\Un mare minus pentru Renault pt ca nu au originalitate.
    0 0
  • Doar atat....Si rog admini sa baneze IP boului ala care a scris primu post ca sunt prea multe mesaje nedorite de la el si pe noi chiar nu ne intereseaza.
    0 0
  • concept
    200 cai la 6,5l putin probabil luind in considerare consum mixt ,la ce viteza[ a fost testata si ce conditii???in rest aduce cu lancia stratos bertone model realizat in jurul anilor 1980 frontal mustag.asteptam pretul,designul probabil a fost realizat superb dar nu de un designer francez interior frumos dar nu elegant
    0 0
  • PROFESORU
    MEGANE 3 CONCEPT
    Se potriveste cu asteptarea Renault ..ce este o dovada de profesionalism de marketing si PR , caci dupa 8 ani de modele clasice in adevar ei au stiut unde se va ajunge...la Motoare respectiv la consum si ...ce ne paste pe noi consumatorii de cai ...taxele.Se pare ca au stiut ca asteptarea devine avantaj aratand la AUDI,MERCEDES,BMW ca se poate obtine performanta maxima studiind secretele ingineresti ale proiectarii unei masini realizand performante maxime/cai putere si raportate la noxele degajate.Trendul UE nu era chiar conturat in ceea ce priveste taxele si asupra carui factor se orienteaza valoarea taxei.Din aceasta cauza Renault a avut ceva de suferit la acest capitol cu motorizari de pana la 200 cp in timp ce rivalii infulecau afaltu' cu de la minim 180 cp.Practic nu mai facem reclama Renaultul-ui caci sa dai cai ca la Bugatti e usor:ala 1001 cai si pentru cei ce nu stiu cel mai ramolit F1 red bull renault are 1500 cp.Deci astia n-au probleme la cai,ci cu astia ca noi ce vrem de la ei o masina sa dea clar basca la cei 3 de mai sus clar si fara greturi.Oricum cand o calci pe acceleratie practic este un fenomen ce aia 3 nu prea au de-aface cu clientii ci cu aia cu bani sau sa fii angajat la benzinarie caci regimurile de functionare de la viteza redusa la viteza mare si inapoi arata calitatea unui motor.Pe scurt toti cei ce scriu p-aici ar avea placere la condus la ceas plin sau cum se zice ora 3 sau 4 sau echivalent la 200 km/h.Cate accidente are Renault ... .Pentru asta consultam NECROLOGUL DE LA PROTV...NONE.Deci cu noua fata si cu apologia combustibilului fosil defapt asistam la cursa finala a brand-urilor de marca,si ca si la F1 nu conteaza cat de rapid ajungi la boxe sau alimentezi ci important e cine termina cursa.Cu noile moace ,Renault incepe un salt la ceea ce incepe sa devina.VW are probleme si sunt taxati de clienti ca sunt consumuri mari de combustibil,BMW-are consum ridicat si trece greu in regimuri,Audi..e pentru fazani si nici macar nu-i place sa stea pe sosea caci o cam ia puternic subvirator si asta indiferent de model,singurul adevarat rival e Mercedes.De ce vrea Mercedes in Romania sa faca Clasa A si B ?Simplu ..cine vinde ...castiga si invingatorul ia tot.In incheire acest model d.p.d.v. al marketingului se va face practic pentru cei ce merg cu peste 200 km/h.Sunteti pregatiti?
    sal.PROFESORU
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru