Alfa Romeo Giulietta va primi un motor de 1.4 litri şi 105 CP

De Bogdan Mirică
Publicat Miercuri, 15.06.2011
Alfa Romeo se pregăteşte să introducă în gama modelului Giulietta un nou motor pe benzină, un entry-level turbo de 105 cai putere şi 206 Nm.

Esential

206 Nm dezvoltă motorul turbo de 1.4 litri
6.4 litri la 100 de kilometri este consumul mediu al Giuliettei cu motorul 1.4 turbo.

Alfa Romeo se pregăteşte să introducă în gama de motorizări a modelului Giulietta un entry-level pe benzină, complet nou. Este vorba despre o unitate 1.4 turbo de 105 cai putere, care nu trebuie confundată însă cu actualul 1.4 MultiAir regăsit pe MiTo. Turbocompresorul îi va aduce unităţii cu patru cilindri şi un cuplu de 206 Nm, generos pentru un propulsor pe benzină.

Resursele totale îi vor permite compactei italiene să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 10.9 secunde şi să atingă o viteză maximă de 186 km/h. Principalele îmbunătăţiri se vor observa însă la capitolul consum, unde Giulietta 1.4 turbo promite o valoare medie de numai 6.4 litri la 100 de kilometri, garantând în acelaşi timp şi emisii de 149 g/km. Pentru ciclul urban, Alfa Romeo promite un consum de 8.4 litri la 100 de km/h.

Informaţiile ar putea să fie confirmate oficial în această toamnă, când Giulietta trebuie să primească o serie de îmbunătăţiri în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

via | autoblog

Comentarii (11)

  • super sport! cuore sportivo! dc nu ii pun motorul de 0.8 to degeaba!
    9 9
  • hmmm
    Le trebuie turbo ca sa obtina 105 cai? ce atata complicatie? care-i avantajul? consumul?! consumul cu care se lauda ei de 8 jumate in oras il scot cu Megane 3 1.6 16v de 110CP, masina personala
    19 6
  • vezi ca pe serie 3 vor pune motor de 1,5l cu 3 cilindri,at sa vad ce mai zic unii.vrei cuore sportivo,iti iei 1,8tbi,nu e nimeni obligat sa ia 1,4
    8 2
  • @men
    Poate ar trebui sa-i intrebi pe mai toti producatorii auto de ce oare e nevoie de un entry level in gama , indiferent ca e vorba de BMW , Alfa sau Ford si o sa te lamureasca ei :))). Entry level Audi A3 - 1.6 MPI 102 cp / 1.2 TSI 105cp ; Golf VI 1.4 MPI 80cp/ 1.2 TSI 85cp , Focus 1.6 105 cp , BMW serie 3 - 1.6 122 cp , serie 1 - 2.0 122 cp ,etc, etc
    7 1
  • tomita
    hmm...sa fie oare un motor in ciclu atkinson, sau fiind supraalimentat, miller?! trendul si mentalitatea producatorilor auto din lumea larga ma duce cu gandul la confirmarea acestei ipoteze.
    0 0
  • @Raul
    Sambata si duminica ...sau seara dupa ora 22.00 poate obtii consumul de care vorbesti in oras cu 1.6 , sa nu mai vorbim de performante . Motorul entry level de pe Giullieta e un 1.4 Tjet cu 120cp la baza , care a mai ' slabit' putin pt a fi mai accesibil ca si pret . Asta e si ideea unui entry level.
    5 7
  • mai tizule...
    Pentru ce imi trebuie turbo? Performante? Care performante? Consum? Care consum?
    Nu-mi spui tu cat imi consuma si cat nu-mi consuma Megane-ul. Stiu mai bine ca tine. Sigur, sunt mai multe variabile aici: trafic, temperatura de afara, stilul de condus, topografia etc, , insa luand toate astea in calcul, Megane 3 imi consuma acum 8.5% urban si 5.8% extraurban.

    Oricum, la faza cu pretul incearca si ei marea cu degetul... nu pot reduce intr-atat de mult incat sa faca concurenta celor mai populare modele compacte. Fac compromisuri prea mari. Nu se merita.
    7 5
  • ....
    Iti consuma 8.5 in oras, dupa cum ti-am spus , sambata si duminica + noaptea cand sunt 3 masini pe strada.

    Cam ce performante are al tau Megane cu un aspirat(or) de 1.6 , cuplu motor undeva la 150 Nm disponibil dupa 3000 rot/min , consum urban dat de producator 9l /100 km ?!

    Daca nu ai habar pentru ce anume e bun un turbocompresor , lasa-te de comentarii , intai documenteaza-te si apoi vb .

    Si da, toti fac compromisuri cand de vorba de un entry level care le poate mari vanzarile , inclusiv BMW si Audi ,dar daca nu pricepi ..asta e.
    6 13
  • Raul@ Raoul
    Nu inteleg ce aveti de impartit , dar un lucru e cert : Alfa se vinde in Europa, se vinde chiar f bine daca tinem cont ca are in gama doar 3 modele , din care unul singur duce trena si acela e Alfa Giulietta . Are cea mai mare crestere dintre toate marcile in Europa ( peste 50% si tot creste ) . In toata UE Alfa e peste 2 din marcile japoneze cu pretentii , Mitsubishi si Mazda , f aproape de Mini, Suzuki si Chevrolet ca volum de vanzari . Pe pietele mai ' bogate' , cele 15 tari din UE + EFTA , a depasit chiar si Honda . Pacat ca relansarea marcii nu a inceput mai devreme , pacat ca au gama atat de restransa ....nu vreau sa ma gandesc cum ar fi aratat vanzarile lor daca aveau in portofoliu modele din alte clase, gen un SUV, un monovolum , un crossover, o berlina de clasa mare , un inlocuitor pt 159 , etc , modele care sa fi beneficiat de imaginea si aprecierea de care se bucura Giulietta pe piata auto.
    4 2
  • @grecu
    Giulietta are crestere mare pentru ca in loc de 4 modele / luna, vand 6

    wow, ce mai crestere...

    vrei sa stii de ce nu se vinde alfa? studiaza reteaua nationala si fiabilitatea
    1 4
  • @alfa
    Cine a adus in discutie piata auto din Romania ? Vorbeam de piata europeana in ansamblu , a noastra e prea neinsemnata . 4 bucati se vand probabil la noi , dar sa-ti dau cateva exemple : incep cu Italia - 3400 Giulieta in luna mai ( dintre compacte , doar Golf-ul este peste) , Franta - 935 Giulietta in luna mai ( peste Octavia,DS4,Ceed ,i30 si f aproape de serie 1- iau in discutie doar clasa compacta ) , Olanda - 203 Giulietta in luna mai ( peste Leon, Ceed, C4, Civic, i30, etc), Austria- 230 Giulietta in luna mai ( peste C4, serie 1 ), Spania - 236 Giulietta in luna mai , etc , etc . Si da , Alfa are crestere , de peste 50% cum spuneam mai sus , crestere datorata Giuliettei , model care oricum nu e destinat pietelor din lumea a 3-a auto gen Romania , implicit ' clientilor' amatori de turisme inmatriculate prin Bulgaria .
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru