- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
ANALIZA: Taxele auto din Romania vs. taxele auto din Europa
Click aici pentru a vedea comentariile.
Adauga un comentariu
Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
Ultimele stiri din General
-
Porsche a anunțat oficial că a retras modelele 718 Cayman și Boxster din Europa. Cele două modele au fost retrase din cauza noului regulament de securitate cibernetică din Uniunea Europeană, care va intra în vigoare din iulie. (26.03)
-
Marca McLaren are din acest moment un proprietar nou. Mai exact, noul proprietar al constructorului britanic este fondul suveran al statului Bahrain. (25.03)
-
Potrivit unor noi informații apărute în presă, mai multe modele BMW, printre care și Z4, ar urma să nu mai primească o generație nouă. De aceeași soartă ar putea avea parte și Rolls-Royce Ghost. (18.03)
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
-
Ce mașini cumpără europenii: 1 din 8 mașini vândute, în februarie, a fost electrică
37 comentarii
-
F1: Charles Leclerc, cel mai rapid în a doua sesiune de antrenamente din Australia
17 comentarii
-
Premierul României: Un tronson de 148 km din Autostrada Moldovei, deschis până la finalul anului
14 comentarii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
ANALIZA: Taxele auto din Romania vs. taxele auto din Europa
Cat costa deci un cal putere ?
2. Chiar sunt curios, daca imi voi cumpara o masina 100% electrica, deci pe baza de baterii, cum ma va mai taxa statul roman. Aia nu are cilindre, nu polueaza, nu face zgomot, nu nimic.
Si decat sa va mai cumparati Golfulete, "Reno Megan", mertane, ursuleti bmw, dacii de pe plaiuri mioritice si panarame de shkode no name......mai bine va luati un hibrid de 15000 eur, cum este Honda Insight. Nu mai platiti multe taxe, nu va mai papa multa benzina si sunteti cu un pas inaintea celorlalti. Daca aveti pe cineva in Italia este super ok, pt ca statul italian deconteaza 5000 eur din suma asta la achizitia unei Honda Insight sau Toyota Prius. In plus, peste cativa ani cand pretul benzinei va fi egal cu greutatea ei in aur, veti vinde o astfel de masina ca painea calda. - NOTA BENE
asta crezi tu, ca nu o sa platesti taxe si impozite.
Iar privitor la consumuri, mai studiaza forumurile sa vezi cat consuma acele masini, e mai mult de fatada
Eu locuiesc in Belgia si am inmatriculat masina aici.
Nu se plateste nici o taxa pentru vechimea autovehiculului sau emisii de CO2 (exista doar o diferenta mare de taxa intre cele pe benzina si cele diesel), ci numai pentru puterea motorului. Fiecarei puteri ii este asociat un indice fiscal, care da in final o anumita suma pe care o ai de plata. Poate ar fi bine sa rectificati in articol.
Toate bune!
Ia uitativa la un calculator de taxa auto ce spune pt un Logan de 1.6:
http://www.autobizz.ro/taxa-inmatriculare.php?tip=mic&capacit=1600&emisii=euro4&vechime=nou&emisieco2=160&motordiesel=nu
Nu mi se pare a fi ZERO precum este mentionat mai sus.
Cei citati de tine sunt oarecum out of date, se pare. De vreo juma' de an.
Raportate la veniturile reale, toate taxele adunate , vin sa descurajeze orice initiativa de a achizitiona un autovehicol neinmatriculat si cu o oarecare vechime.
In rest este minciunica cu taxele pentru EURO4.
Pentru un MATIZ Euro4 785 cmc , inmatriculat nou in 2007 s-a platit 93 EURO taxa de prima inmatriculare.
Ai cam inteles gresit legea, prietene. In 2007 era taxa de inmatriculare si la cele noi. Doar pt. cele care se inmatriculeaza acum si sunt noi, sub 2000cm cubi si E4 nu se plateste. Mai studiaza...
TAXELE SUNT PENTRU CEI SARACI SI MULTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
cei cu banii platesc taxa de prima imatriculare mica, si viitoarea taxa de mediu zero pentru ca isi permit masinii euro4 si euro5
BRAVO LOR!!!!!!!!!!!!!!