Bruxelles, oraşul cu cel mai congestionat trafic din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Olandezii de la TomTom au publicat recent rezultatele unui studiu care urmăreşte cele mai aglomerate oraşe ale Europei din punct de vedere al traficului. Potrivit producătorului de sisteme de navigaţie, Bruxelles, capitala Belgiei, este oraşul cu cele mai mari probleme de fluenţă a traficului, înregistrând o creştere a numărului de străzi blocate cu 1.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Deşi a devenit populară pentru probleme sale de trafic, Londra s-a poziţionat abia pe poziţia a treia în topul celor mai congestionate oraşe europene, cu o scădere de 0.2 procente a traficului. Veştile bune se opresc însă aici pentru britanici, Regatul Unit fiind desemnat ţara cu cele mai mari probleme de trafic din Europa, nu mai puţin de 16 oraşe fiind prezente în topul celor mai congestionate oraşe de pe Bătrânul Continent.
Clasamentul a înregistrat însă şi progrese, printre cele mai semnificative fiind cel al oraşului francez Toulouse, care a reuşit să îşi reducă traficul cu 1.9 procente, doar 33% din arterele sale fiind acum congestionate.
În antiteză, oraşul german Koln înregistrează un trafic îngreunat doar pe 18.9% din şoselele sale. Cea mai mare îmbunătăţire a traficului urban, comparativ cu 2010, se înregistrează la Dublin, unde congestionarea a scăzut cu 9.7%, dar păstrează un total de 24 de procente din totalul străzilor.| Poziţie | Oraşul | Ţara |
| 1 | Bruxelles | Belgia |
| 2 | Varşovia | Polonia |
| 3 | Londra | Marea Britanie |
| 4 | Wroclaw | Polonia |
| 5 | Toulouse | Franţa |
| 6 | Lyon | Franţa |
| 7 | Edinburgh | Marea Britanie |
| 8 | Marseille | Franţa |
| 9 | Paris | Franţa |
| 10 | Manchester | Marea Britanie |
| 11 | Bradford | Marea Britanie |
| 12 | Belfast | Marea Britanie |
| 13 | Oxford | Marea Britanie |
| 14 | Milan | Italia |
| 15 | Birmingham | Marea Britanie |
| 16 | Zurich | Elveţia |
| 17 | Oslo | Norvegia |
| 18 | Roma | Italia |
| 19 | Aberdeen | Marea Britanie |
| 20 | Napoli | Italia |
| 21 | Amsterdam | Olanda |
| 22 | Rotterdam | Olanda |
| 23 | Barcelona | Spania |
| 24 | Dublin | Irlanda |
| 25 | Munchen | Germania |
| 26 | Budapesta | Ungaria |
| 27 | Graz | Austria |
| 28 | Genova | Italia |
| 29 | Nottingham | Marea Britanie |
| 30 | Montpellier | Franţa |
| 31 | Vienna | Austria |
| 32 | Hamburg | Germania |
| 33 | Southampton | Marea Britanie |
| 34 | Torino | Italia |
| 35 | Utrecht | Olanda |
| 36 | Praga | Cehia |
| 37 | Bonn | Germania |
| 38 | Stuttgart | Germania |
| 39 | Cracovia | Polonia |
| 40 | Haarlemmermeer | Olanda |
| 41 | Bolton | Marea Britanie |
| 42 | Guildford | Marea Britanie |
| 43 | Wakefield | Marea Britanie |
| 44 | Nisa | Franţa |
| 45 | Leicester | Marea Britanie |
| 46 | Antwerp | Belgia |
| 47 | Liverpool | Marea Britanie |
| 48 | Cambridge | Marea Britanie |
| 49 | Essen | Germania |
| 50 | Koln | Germania |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
-
O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
-
Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
-
Dacia va lansa un model nou în 2026: va fi rival pentru Skoda Octavia

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă

-
Renault deschide comenzile pentru noul Clio în România: start de la 17.800 euro

-
Noul concept Mitsubishi Elevance: SUV hibrid cu 4 motoare electrice

-
Stellantis începe producția noului Jeep Compass în Italia













Are TomTom harta acoperire si in Romania?
Eu locuiesc in Munchen acum si inainte am locuit in Londra ptr cateva luni.
Traficul din Bucuresti este ceva mai bun decat in Londra dar incomparabil mai rau decat In Munchen. In Londra s-a si vrut lucrul asta de fapt tinand cont ca au stramtat strazi ptr a largi trotuarele.
In Munchen se circula oriunde si la orice orice destul de lejer. Au inel median si scot tot traficul greu din mijlocul orasului. Autostrazile sunt conectate direct la inel astfel ca se iese/intra in oras destul de rapid.