Cel mai rapid Nissan GT-R din lume dezvoltă 1602 CP
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Nissan GT-R este un model popular pentru tunerii din întreaga lume. Însă, doar unii tuneri reuşesc să stoarcă fiecare cal putere din motorul RB38DETT, iar AMS Performance este pe această listă scurtă. Tunerii americani au prezentat un nou pachet pentru GT-R, numit Alpha Omega, care vine în continuarea kit-ului Alpha 12 pentru GT-R. Noul pachet a fost prezentat înainte de concursul de accelerare Texas Mile organizat în fiecare an în respectivul stat şi dezvoltă 1.602 CP la roţi şi oferă un cuplu maxim de 1.562 Nm.
Echipat cu pachetul Alpha Omega de la AMS Performance, Nissan GT-R parcurge sfertul de milă (402 metri) în 8.6263 secunde, marcând un nou record mondial pentru vehiculele de producţie, spun tunerii care l-au pregătit. Recordul nu a fost încă omologat de oficialii Guiness World Records. La trecerea record, modelul modificat de AMS Performance avea o viteză de 279.7 km/h la capătul celor 402 metri.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Nissan in Romania
-
Nissan 370Z facelift (2013-prezent) Preţ: 45.560 - 49.590 €
-
Nissan Juke (2014-prezent) Preţ: 15.150 - 28.690 €
-
Nissan Leaf Preţ: 33.990 - 38.900 €
-
Nissan Micra Preţ: 11.990 - 17.440 €
-
Nissan Navara Preţ: 30.130 - 40.660 €
-
Nissan Pulsar Preţ: 15.840 - 21.750 €
-
Nissan Qashqai facelift Preţ: 18.450 - 33.720 €
-
Nissan X-Trail facelift Preţ: n/a - 38.490 €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noul Nissan Qashqai. 5 lucruri esențiale
- Nio ET7 a parcurs 1.070 de km cu un plin de energie. Echipat cu baterii semi-solid state
- PREMIERĂ: Am văzut pe viu noua Mazda CX-80. Iată 5 lucruri esențiale!
- Noul Lexus LBX a ajuns în România: disponibil de la 38.200 de euro
- VIDEO: Imagini noi cu viitorul Citroen C3 Aircross, înrudit cu Opel Frontera
Nissan Skyline GT-R era favorita tunerilor inca din anii '90, pe vremea cand Bugatti era la limita supravietuirii si se lupta cu falimentul.
Acea pierdere este acoperita de toti amarati care isi cumpara o masina din familia VAG.
Pt toti cei care ridica in slavi Bugatti-ul: ATI UITAT CA MOTORUL ARE 4 TURBO-URI PE EL pt a putea dezvolta 1000 de caluti???????
sau 1200 mai nou.....
E tunning din fabrica....... nu ca nu ar fi capabili sa se atinga de el..... deja e la limita acel motor!!!!
E masina momentului dar nu invincibila!!!!!!! TINE-TI MINTE ASTA!!!!
In al doilea rand daca nu era VAG acum poate nu ma aveam marci ca bentley, lamborghini sau bugatti.
O zi buna!
1 , motorul trebuie gandit sa poata fi modificat
2 nu se pot modifica parametri la un motor dupa ureche apar parti negative , supraincalzire , sau distrugerea partilor mecanice din motor
3 se aleg materiale speciale la constructia motorului cat mai usoare si rezistenta mare la uzura schimbari de temperatura , stres mecanic etc
4 in functie de motor se tine cond de presiunea de la intrarea in piston iesire temperaturi rot min si max pe minut
5 daca e un motor de 900 de cp si el merge la 500 efectiv cu mici modificari se poate urca cu cel putin 10 -15 %
daca motorul suporta doar 900 si el mergea la 1200 cp deaja e peste limite
6 trebuie tinut cont si de pozitia pistoanelor nr lor frecarile din motor
etc etc