Ultimele stiri din Feature
-
Ford Puma Gen-E și Explorer sunt două modele cu zero emisii și personalități diferite. Care ți s-ar potrivi cel mai bine? Răspunsul, sperăm noi să îl afli din rândurile următoare, pe care le-am scris ca un ghid pentru cumpărătorul român. (15.12)
-
Pentru cei mai mulți dintre noi, mașina reprezintă, probabil, a doua cea mai importantă achiziție după cea a unei locuințe. În general ne place să ne interesăm de toate aspectele, mai ales când vine vorba de tipul motorului, capacitatea cilindrică, putere și așa mai departe. Dar câți dintre noi știm, de fapt, cum se produce un motor sau testele prin care trece un propulsor înainte de a ajunge sub o capotă? (01.10)
-
După ce, acum câteva luni, am vizitat Uzina Dacia din Mioveni, invitația de a face o vizită și la Centrul Tehnic Titu a venit cumva într-un mod natural, având în vedere că ambele locații fac parte din structurile Renault Technologie Roumanie. Dacă vă întrebați unde mai găsiți amprenta RTR în țara noastră, trebuie să aflați că mai există două locuri, unul în București și unul în Pitești. Dar despre cele din urmă, vom discuta cu altă ocazie. (21.07)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA

Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru




























In privinta modelului, o legenda, pacat ca sunt din ce in ce mai putine care arata bine la noi, ca-n afara sunt multe renovate si arata excelent iar in toata lumea mai exista incredibil de multe care inca circula, e aproape fara moarte, tot timpul va fi iubita si nu va fi lasata sa dispara.
Cam toate au ajuns la retopit deja si asta spune mult.
Ca sa nu mai vb ca pretul de revanzare a cazut 80% dupa 5 ani.
Un design frumos si un motor performant dar de uzura foarte mare.
Care e manelar,are datorii la intretinere si 2 clase mai mult ca tramvaiu isi ia un ursulest,pisicuta..birmaneza.
Ideea cu masini de genul asta,clasice adica,este sa ti le permiti,nu este o treaba ieftina deloc sa intretii exemplar un ursulet din 1986,nu sa mergi cu ea in 3 roate,fara frane si directie,eventual ii dai un tunning dala facut in ghena de gunoi si gata domne am bemveu..cand nici bani de Tico nu ai.
Cel mai grav lucru este ca deraiatii astia cu ursuleti si pisicute sunt si complet iresponsabili si fac cele mai mari tampenii,ca motociclistii,daca ar murii numai ei nu ar fi nici cea mai mica problema dar cand te omoara pe tine..
In fond daca nu aveti 40-50 mii euro de dat pe un Seria 3 nou,mergeti bai fratilor si luati-va Logan nou,poate va mai ramane si de pasta de dinti.
@ScorpyonVAG: ai punctat bine la partea cu piata auto din Romania, legat de e30
http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/3077480279.html
http://losangeles.craigslist.org/sgv/cto/3076781271.html
http://losangeles.craigslist.org/wst/cto/3076666310.html
Valoarea lor a coborat sub valoarea metalului de reciclare.
CUVANTUL CHEIE: ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE".
Daca nici macar in California nu se face ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE" atunci cu siguranta ca se face in romanica.
Fiabilitatea se face in comparatie cu alte marci in acelasi mediu de exploatare.
Honda si Toyota isi pastreaza valoareA de 3 ori mai mult decat BMW si asta numai datorita FIABILITATI.
In State lucrurile nu stau chiar asa, masinile japoneze sunt ingeneral cautate iar asta mentine sus si pretul sh.
Probabil ca dupa mintea ta nici la motociclete japonezii nu au modele de legenda.
Ce usor ne luam aere de colectionari si restauratori de automobile cand vorbim de modele ieftine culese de prin gunoaiele Europei. Sa nu fim aroganti si sa recunoastem ca restauram ursuleti sau golfuri sau chiar dacii 1300 80% pentru ca sunt ieftine. Mai interesant ar fi de restaurant un Daimler, un RR sau un Bugatti. Dar nu ni le permitem.
In plus, cu riscul (tardiv oricum) de a primii sute negative mai trebuie recunoscut ca daca marii restauratori si colectionari de Lancia Integrale si ursuleti am avea bani de masina noua si de casco pentru ea pasiunea pentru intretinerea defectuoasa a modelelor vechi s-ar estompa subit.
Ne lipseste curajul de a ne vedea lungul nasului. Suntem o natie de impostori si de lenesi. Pacat.
Hahahahahahahahaha.......
Adevarul poate fi dureros.
Majoritatea cunosc BMW din poze si vb si ei ca sa para cunoscatori.
Cei care au avut sau pus mana pe scule si lucrat la cate unul stiu cata dreptate am.
PS - pentru cultura ta generala, ieri am fost la Brasov unde a avut loc intalnirea anuala a BMW E30. La ora 14 s-a plecat din Darste spre Poaiana Brasov. La trecerea masinilor prin Brasov, orasul a fost ca si paralizat. Ma refer la toti oamenii de pe strada care se opreau in loc si priveau cu admiratie, ma refer la toti soferii din trafic, care uitau sa mai plece de la semafor cu ochii la e30-urile de langa ei. Sincer, mai gandeste-te.