Comentarii (27)

  • lipsesc editiile limitate si varianta diesel.
    21 1
  • Mai inainte cautam ursuleti de vanzare, insa din pacate toti sunt ,,tuning" sau cu motoare modificate (pe 316i pus 325i, evident neaprobate), etc.
    10 5
  • *neomologate* scuze.
    9 5
  • chuck norris
    pana nu apare edi80 aici nu se poate discuta:)
    11 17
  • Sincer si eu am incercat sa aflu cum e cu "ursuletul" dar e destul de enigmatic, nici cu "pisicuta" nu m-am lamurit, nu prea seamana:), singura denumire exotica logica este cea a "rechinului".
    In privinta modelului, o legenda, pacat ca sunt din ce in ce mai putine care arata bine la noi, ca-n afara sunt multe renovate si arata excelent iar in toata lumea mai exista incredibil de multe care inca circula, e aproape fara moarte, tot timpul va fi iubita si nu va fi lasata sa dispara.
    14 4
  • cu siguranta cel mai emblematic model din istoria bmw.......
    27 4
  • AndreiRN
    Un model cu o fiabilitate de rahat.
    Cam toate au ajuns la retopit deja si asta spune mult.
    Ca sa nu mai vb ca pretul de revanzare a cazut 80% dupa 5 ani.
    Un design frumos si un motor performant dar de uzura foarte mare.
    12 40
  • BMW 3,din aproape toate generatiile,cu exceptipta ultimelor 2 ca is destul de scumpe,sunt masinile tipice ale cocalarului.

    Care e manelar,are datorii la intretinere si 2 clase mai mult ca tramvaiu isi ia un ursulest,pisicuta..birmaneza.

    Ideea cu masini de genul asta,clasice adica,este sa ti le permiti,nu este o treaba ieftina deloc sa intretii exemplar un ursulet din 1986,nu sa mergi cu ea in 3 roate,fara frane si directie,eventual ii dai un tunning dala facut in ghena de gunoi si gata domne am bemveu..cand nici bani de Tico nu ai.

    Cel mai grav lucru este ca deraiatii astia cu ursuleti si pisicute sunt si complet iresponsabili si fac cele mai mari tampenii,ca motociclistii,daca ar murii numai ei nu ar fi nici cea mai mica problema dar cand te omoara pe tine..

    In fond daca nu aveti 40-50 mii euro de dat pe un Seria 3 nou,mergeti bai fratilor si luati-va Logan nou,poate va mai ramane si de pasta de dinti.
    20 23
  • Deja dupa 30 de ani au ajuns la topit? Mai chinezule, daca nici E30 n-a fost fiabil...mai ramane sa spui ca avea piese chinezesti
    24 10
  • derSNS
    @Rik: ai dreptate in mare parte, dar nu complet: mai sunt si oameni pasionati, care isi cumpara un e30 pentru a il aduce intr-o forma cat mai aproape de optim, si fenomenul asta nu se rezuma doar la e30... ci si la alte masini clasice si alte marci
    @ScorpyonVAG: ai punctat bine la partea cu piata auto din Romania, legat de e30
    13 1
  • AndreiRN
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1987-BMW-325-NO-RESERVE-/230807440508?pt=US_Cars_Trucks&hash=item35bd320c7c

    http://losangeles.craigslist.org/lac/cto/3077480279.html

    http://losangeles.craigslist.org/sgv/cto/3076781271.html

    http://losangeles.craigslist.org/wst/cto/3076666310.html

    Valoarea lor a coborat sub valoarea metalului de reciclare.
    9 18
  • Lasa-l Dane. El vorbeste din ce a vazut. Si ce a vazut la romanica noastra ? E30 modificate dupa bloc, intretinute prost, si forjate + aduse din colo cu 500euro si recarosate + modificari neomologate, apoi o suprasoliciti, iti bati joc de ea si gata, o masina care arata ,,super".
    CUVANTUL CHEIE: ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE".
    15 9
  • Si nici 7 ani garantie la sh nu ofereau....pai daca scadeau atat de mult dupa 2 ani f bine, de aia majoritatea le-au pastrat si a ajuns o legenda, iar in anii "80 erau lucrurile diferite fata de astazi, rolul tau este sa identifici piesele chinezesti, lasa valoarea de revanzare
    9 3
  • Nu ma prea omor dupa BMW, dar nu pot sa recunosc ca sunt undeva foarte sus. Iar masina asta... o bijuterie a anilor '80. Cine o are in stare originala sigur e mandru de ea.
    23 5
  • AndreiRN
    Vb ca niste romani crescuti intr-un borcan.
    Daca nici macar in California nu se face ,,INTRETINERE NECORESPUNZATOARE" atunci cu siguranta ca se face in romanica.
    Fiabilitatea se face in comparatie cu alte marci in acelasi mediu de exploatare.
    Honda si Toyota isi pastreaza valoareA de 3 ori mai mult decat BMW si asta numai datorita FIABILITATI.
    7 25
  • Tu vorbesti de prezent dar spui de valoarea de revanzare a lui E30 de acu 28 de ani, ca dupa doar 2 ani scade cu 80%, deci e din prezent sau din anii "80? Astazi un Bmw scade cu atat dupa 2 ani? In California? Exista un echivalent al ITP-ului? Si-n Europa exista si se face pe bune. Acolo poti sa mergi 10 ani cu masina fara sa faci vreo verificare , doar atunci cand o vinzi esti obligat, deci cum e cu verificarile, daca nici in America atunci unde sa mai fie patria masinilor verificate corespunzator
    9 7
  • kumite
    Bah chinezule,te-a pocnit din nou axul cardanic peste mecla?Cutiile de pepsi japoneze,dupa 5 ani sunt pline de greierasi.E recunoscuta de toata lumea devalorificarea masinilor japoneze(nu ma refer la cele premium)dupa numai un an,iar tu vii sa faci teoria chibritului?Vai de capul tau,pacaliciule!
    12 9
  • Ca sa fiu si eu off topic si sa fie "tacamul" complet, devalorizarea marcilor tine si de pietele la care te referi. In Europa marcile japoneze se devalorizeaza in general mai repede, lucru valabil in special acolo unde marcile nemtesti sunt considerate referinta, gen Romania. Nu conteaza prea mult ca e premium au nu, un Lexus sau Infiniti se devalorizeaza mult mai tare decat un BMW sau Mercedes, asa cum o Toyota se devalorizeaz mult mai mult fata de un VW sau Ford.
    In State lucrurile nu stau chiar asa, masinile japoneze sunt ingeneral cautate iar asta mentine sus si pretul sh.
    15 3
  • Cred ca cei care isi iau masina sa mearga din pct.A in pct.B ar trebui sa comenteze prin alte parti. Vorbim aici de o masina de legenda universal recunoscuta, asa ca nu o sa ma convinga nici un " c--ie verzi" pe mine care habar nu are de ex. ce inseamna PME sau PMI, de contrariu. Sunt posesor de E30 si-l iubesc din toata fiinta. Nu am sa-l vand niciodata, indiferent de situatie. Toata stima si pentru ceilalti posesori de masini de legenda care dupa parerea mea ar mai fi: MB W123, Golf 2, Lancia delta HF Integrale, Opel Manta, Opel Ascona B, Ford Capri. La japoneze, nu prea stiu ca ar exista astfel de masini (ma refer la cele de legenda) poate in domeniul off road sa mentionez un Nissan Patrol Y60 sau o Toyota Land Cruiser BJ70.
    14 5
  • Calingura
    Sa spui ca nu ai auzit de masini japoneze de legenda este o dovada de minte ingusta de roman fudul.
    Probabil ca dupa mintea ta nici la motociclete japonezii nu au modele de legenda.

    Ce usor ne luam aere de colectionari si restauratori de automobile cand vorbim de modele ieftine culese de prin gunoaiele Europei. Sa nu fim aroganti si sa recunoastem ca restauram ursuleti sau golfuri sau chiar dacii 1300 80% pentru ca sunt ieftine. Mai interesant ar fi de restaurant un Daimler, un RR sau un Bugatti. Dar nu ni le permitem.

    In plus, cu riscul (tardiv oricum) de a primii sute negative mai trebuie recunoscut ca daca marii restauratori si colectionari de Lancia Integrale si ursuleti am avea bani de masina noua si de casco pentru ea pasiunea pentru intretinerea defectuoasa a modelelor vechi s-ar estompa subit.

    Ne lipseste curajul de a ne vedea lungul nasului. Suntem o natie de impostori si de lenesi. Pacat.
    9 5
  • Devorattor
    Pur si simplu: E30 is the very best of BMW! Putin probabil ca se vor maiproduce vreodata masini atat de ongevive dar si de emblematice totodata. AndreiRN, ca de obicei, probabil ai baut ulei de la cutia de automata viteze a vreunui BMW. Ai vazut ca scrie "LIFETIME" pe ea si ai crezut ca daca bei putin ulei vei trai si tu LIFETIME. Problema este ca ai inceput sa aberezi LIFETIME si ca ar trebui sa-ti faci o asigurare medicala cat mai ai timp!!!
    9 0
  • AndreiRN
    "ulei de la cutia de automata viteze a vreunui BMW."

    Hahahahahahahahaha.......
    Adevarul poate fi dureros.
    Majoritatea cunosc BMW din poze si vb si ei ca sa para cunoscatori.
    Cei care au avut sau pus mana pe scule si lucrat la cate unul stiu cata dreptate am.
    2 15
  • Esti singurul care a pus mana pe scule se pare mai Andrei
    6 1
  • chuck norris
    Bai andreiRN mai lasa-ne cu aberatile tale si veziti de chinezii tai,ciamciucule
    3 2
  • kumite
    @LauCalin,eu nu sunt in state.Sunt in cealalta emisfera.Aici, un Nissan Maxima(VQ engine) second hand este de cel putin de 3 ori mai ieftin decat un BMW second hand,acelasi an de fabricatie.Toyotele sunt bune,dar pt. multi ,sunt si plictisitoare.Calitatea materialelor la japoneze?Sa vedeti cum scartie din cauza ultravioletelor.Cele europene,crede-ma,nu scartie,nu vibreaza,nu le crapa bordul,nu se decoloreaza centurile de siguranta, samd.@dan_grc,prietenul circar este singurul care a pus mana pe scule.Ai vazut cate raspunsuri bune si multe da la sectiunea cealalta?Toata lumea care o problema acolo,este foarte multumita de raspunsurile "californianului"
    6 1
  • Stimate "Calingura", daca tu ai auzit de masini japoneze de legenda, deci de legenda daca intelegi ce vreau sa spun, te rog sa enumeri cateva. Trebuie sa tinem cont, ca masinile de legenda nu au fost fabricate ca fiind astfel de masini ci au devenit datorita noua, oamenilor. Noi le-am facut de legenda. Nu am spus ca japonezii nu fac masini bune si chiar au dominat o perioada piata si chiar motorsport-ul. Nu vorbim de motociclete aici si ca sa continui off-topicul asta, urmareste te rog Moto GP-ul de anul asta si ai sa vezi cum vine BMW din spate. Dar sa revin si am impresia ca tu in afara sa scrii nu prea stii mai nimic. Am impresia ca am ani de conducere mai multi decat ai tu varsta si km cu spatele mai multi decat ai tu cu fata. Cred ca nu stii ce vorbesti cand spui de restaurarea unui un RR sau un Bugati. De ce sume colosale ai nevoie pentru asta. Eu nu ma dau restaurator, doar ca am grija de masina sa functioneze impecabil, sa arate bine si este o mare placere personala sa ies cu ea pe strada. Daca tie nu-ti place masina asta, e treaba ta, dar nu arunca cu noroi in pasiunea si in munca altora, pentru ca eu nu arunc cu noroi in pasiunile tale, daca ai asa ceva. Si ca sa-ti raspund pana la sfarsit, tu confunzi placerea si pasiunea cu banii. Tin sa-ti spun ca mai am doua masini noi, un touring si un 4x4, si cu toate astea, pasiunea pentru e30 nu s-a estompat. Imi vad foarte bine lungul nasului si nu uit niciodata de unde am plecat, iar faptul ca jignesti oamenii aici si-i faci impostori si lenesi poate pentru faptul ca nu au aceleasi impresii ca si tine, ma ingrijoreaza si daca ai avea "coloana vertebrala" si ai fi ceea ce pretinzi ca esti, ti-ai cere public scuze. Nu tin sa te fac sa-ti placa acest model BMW ci doar putin respect pentru cei de langa tine. Iti doresc o minte limpede si o gandire obiectiva!
    PS - pentru cultura ta generala, ieri am fost la Brasov unde a avut loc intalnirea anuala a BMW E30. La ora 14 s-a plecat din Darste spre Poaiana Brasov. La trecerea masinilor prin Brasov, orasul a fost ca si paralizat. Ma refer la toti oamenii de pe strada care se opreau in loc si priveau cu admiratie, ma refer la toti soferii din trafic, care uitau sa mai plece de la semafor cu ochii la e30-urile de langa ei. Sincer, mai gandeste-te.
    9 1
  • Alexe Adrian
    E30 Best Car From BMW !
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru