Fiat Freemont a depăşit aşteptările de vânzări pentru 2011 într-o lună

De Sebastian Toma
Publicat Joi, 28.07.2011
La doar o lună de când Fiat a pus la vânzare noul Freemont, modelul a înregistrat 15.700 de comenzi, depâsind estimările de vânzări pentru următoarele şase luni ale anului 2011 pentru piaţa din Italia.

Fiat a înregistrat 15.700 de comenzi în doar o lună de la lansarea lui Freemont pe piaţa din Italia, anunţă Automotive News. Iniţial, italienii se aşteptau să vândă 13.000 de unităţi Freemont în 2011, dar comenzile înregistrate până acum i-au făcut pe aceştia să ceară creşterea producţiei de Freemont. Creşterea producţiei a fost realizată prin ore suplimentare la uzina Chrysler din Toluca, Mexic. În luna iunie, cei de la Chrysler au construit 4.067 de unităţi Freemont la uzina lor din Mexic.Pe viitor, cei de la Chrysler caută modalităţi să construiască 4.000 de unităţi Freemont în fiecare lună fără costuri suplimentare cu mâna de lucru. În 2012, cei de la Fiat se aşteaptă să comercializeze 33.000 de unităţi Freemont, de unde şi necesitatea unei cote de producţie susţinute. La vremea aceea, celor de la Fiat le-au fost promise 3.000 de unităţi Freemont pe lună.

În Italia, un Fiat Freemont pleacă de la 24.900 de euro. Freemont se luptă cu modele precum Volkswagen Sharan, Ford S-Max, Renault Grand Espace şi Nissan Qashqai +2. Clienţii ţintă ai acestui model sunt cei care au familii mari şi entuziaştii sporturilor în aer liber.

Ultimele două rânduri de scaune se pliază uşor în podea, spun cei de la Fiat, lucru care formează un spaţiu de încărcare cu podea plată. Dezavantajul lui Freemont este legat de dimensiunile exterioare – o lungime de 4.888 milimetri şi o lăţime de 1.878 milimetri îl fac un vehicul imens pentru drumurile din Europa.

Motivul vânzărilor bune înregistrate de Fiat Freemont stă în spatele reţelei impresionante de dealeri ai mărcii italiene. Un alt element care diferenţiază Dodge Journey de Fiat Freemont este aspectul estetic, modelul cu sigla Fiat având un posterior şi o parte frontală cu un aspect diferit. De asemenea, suspensia a fost optimizată, iar manevrabilitatea a fost îmbunătăţită. Freemont se bucură şi de un sistem de control al remorcii, care controlează acest vehicul în viraje şi în situaţii dificile. Principala diferenţă dintre cele două modele şi cel de-al doilea motiv al numărului mare de comenzi pentru Freemont este legat de gama de motorizări, care include două unităţi 2.0 MultiJet, oferite în versiuni de 140 şi 170 CP.

Via | AutomotiveNews (înreg.)

Comentarii (7)

  • Opinie
    Nu ma surprinde vanzarea Freemont-ului. Journey-ul este o masina impresionanta si doar unele din motivele expuse mai sus (reteaua redusa de dealeri Dodge si motorizarile neadaptate pietei europene, caci designul e unul reusit) i-au daunat la vanzari.

    Plus ca vorba aceea: orice italian are un Fiat. Sa vedem si rezultatele din alte tari insa eu unul ma astept ca vanzarile sa creasca foarte mult deoarece masina aceasta merita.
    15 2
  • Ma asteptam sa aiba succes. Americanii fac masini bune.
    Sunt sigur ca acelasi lucru se va intampla si cu Lancia Thema(Chrysler 300c)
    17 1
  • Opinie
    Masina aceasta arata mai bine in realitate decat in poze.
    11 0
  • kumite
    aveti dreptate!
    E faina chestia asta.Eu am verificat si verific masinile astea.Journey merge si cu ethanol.Are tot ce vrei pe ea.
    8 1
  • Alex Radoi
    Eu cred ca se vinde bine tocmai fiindca in realitate NU este Fiat. :)))
    7 14
  • Freemont
    O masina robusta, spatioasa, motor diesel mai mult decat satisfacator... nu vad de ce nu ar avea succes. Astept sa vad preturile pentru piata din Romania
    8 0
  • stirea asta a mai fost chiar la voi pe site! bv !
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru