L'Automobile Magazine a testat Duster 1.5 dCi 85 CP: "Isi merita banii"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Jurnalistii publicatiei L'Automobile Magazine au publicat astazi primul test in adevaratul sens al cuvantului cu Dacia Duster. Foarte interesant este faptul ca, desi acestia au avut sub capota motorul diesel de 85 de cai in echipare Ambiance (al doilea nivel) si in versiune cu tractiune fata, concluziile generale legate de modelul testat sunt mai degraba pozitive.
"Intre alura sa exterioara respectabila si nivelul de dotari relativ demn in acest nivel de echipare, Duster lasa ideea ca isi merita banii", noteaza jurnalistii francezi, care au apreciat motorul diesel pentru disponibilitatea sa la regim de turatii jos, pentru modul "corect" in care se comporta directia modelului romanesc pe strazile orasului si pentru suspensia foarte confortabila.
La capitolul minusuri, Ivan Magot - autorul testului publicat de L'Automobile Magazine - noteaza zgomotele aerodinamice ridicate, ruliul accentuat in viraje care face ca directia sa nu fie foarte precisa, cutia care agata si modularitatea posterioara despre care francezii sustin ca este "limitata", fara a da mai multe indicii despre acest lucru.
"Desi exista ruliu in viraje, modelul Dacia se dovedeste foarte stabil, de o neutralitate placuta si iti da incredere.
(...) Chiar daca dieselul nu este vreo arma de razboi, reprizele sale sunt oneste iar prezenta sa buna in regim de turatii mediu si coborat (nu cautati nimic la turatii ridicate) iti dau senzatia ca dispui de suficiente resurse", isi incheie jurnalistul francez analiza.Automarket va va oferi un test pe larg cu noul Dacia Duster in 15 aprilie, ziua de teste pregatita de Dacia pentru jurnalistii romani.
via | Automobile Magazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Citroen a pregătit câteva noutăți pentru cvadriciclul său electric Ami. Modelul primește acum o culoare nouă, precum și o linie de echipare nouă. Totodată, Citroen anunță că au fost vândute 50.000 de exemplare de la debut. (03.05)
-
Volkswagen a pregătit câteva noutăți importante pentru ID.3. Mai exact, versiunea ID.3 Pro S primește acum un motor electric mai puternic, dar și un timp de încărcare mai rapid. (03.05)
-
Ferrari a prezentat oficial noul 12Cilindri, un model cu motor V12. Acesta este succesorul lui 812 Superfast și aduce un motor nou, de 830 de cai putere, un limbaj de design mai sofisticat și un preț de pornire de 395.000 de euro. (03.05)
- Noul Cupra Formentor facelift: design revizuit și motor nou de 333 CP
- Formula E prezintă noul monopost pentru sezonul 2025: mai rapid decât un monopost de Formula 1
- STUDIU: Mașinile electrice chinezești, și de două ori mai scumpe în Europa față de țara lor natală
- Volkswagen Transporter va fi construit în fabrica Ford din Turcia
- Noi detalii despre Kia EV9 GT: accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4 secunde
Astept un test facut de nemti, ca ei au de mult ceva cu Dacia.
Ruliul se poate rezolva, cu cutia e mai greu.
P.S.: Calca ambreiajul!
Dupa doua zile se duce inapoi la reprezentanta:
-domn'e mi-a explodat motorul...
-da cum e posibil asa ceva...? bine va schimbam motorul
dupa doua zile,iar la reprezentanta:
-domn'e mi-a explodat motorul...
-da ce se intampla domn'e cu motoarele tale?
-Pai sa va spun...Mergeam cu 220km/h si am vrut sa schimb pe R(marsalier)ca sa trec pe RACHETA.
@Liviu, fii serios, eu zic ca tu "ne minti". Cum e posibil sa ai un Logan DCI de care sa fii multumit? :)) :p
Stii ce e ala un sincron, cum arata? ma indoiesc ca gasesti vitezele in cutie pe intuneric. Sau tu esti din aia ca nu gasesc mars arrierul daca nu aprind becul in cutia de viteze.
Aaa app, ati observat ca daca rulezi pe la 120 masina te scoate din sarite cu zgomotul motorului? dar daca mai accelerezi si ajungi la 4000 si un pic de rotatii, deodata dispare sunetul si nu mai pare asa de deranjant. Nu credeti?
Nu prea mi-e dor sa conduc iarasi Logan. Dacia tot Dacie ramane, indiferent de model, "ce naste din pisica, tot soareci mananca"
O seara buna tuturor!