Mercedes a deschis două tunele aerodinamice, care pot simula 265 km/h şi 60 grade Celsius
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Centrul Mercedes-Benz din Sindelfingen a primit două noi tunele de testare în condiţii climaterice extreme. Noile tuneluri pot să testeze două vehicule şi au capacităţi deosebite, fiind în stare să supună vehiculele la ploaie tropicală, furtuni de zăpadă şi temperaturi cuprinse între minus 40 de grade Celsius şi 60 de grade Celsius. Între timp, viteza vehiculului poate să urce până la 265 km/h pe dinamometrul cu două role care echipează fiecare tunel. Vechiul tunel climatic era capabil să simuleze temperaturi de minus 20 de grade Celsius în combinaţie cu o viteză maximă de 64 km/h, sau temperaturi de 40 de grade Celsius şi o viteză de 100 km/h. Un tunel este responsabil de temperaturile sub zero grade Celsius, în timp ce al doilea tunel se ”ocupă” de temperaturile pozitive.
Graţie noului centru, inginerii Mercedes-Benz vor putea să reducă dramatic timpul necesar testării unor elemente pentru fiecare model nou. Spre exemplu, dacă aceştia doreau să testeze un scut motor, acesta ar fi fost dezvoltat în maximum zece variante.
Variantele respective urmează să fie testate în tunel, iar cele mai bune trei unităţi vor ajunge şi pe teren, iar apoi vor lua o decizie finală. Avantajul major este eliminarea necesităţii de a transporta vehiculele şi inginerii de test în locuri izolate în vederea testării la climă extremă, dar şi posibilitatea de a repeta unele condiţii.În timp ce zona din nordul Suediei şi deşertul "Death Valley" din Statele Unite ale Americii erau terenurile preferate de testare ale prototipurilor Mercedes-Benz, acestea nu furnizau întodeauna condiţiile meteo extreme pe care le căutau inginerii. Acum, toate condiţiile respective pot fi simulate într-un tunel. Rezultatul acestui centru va fi reducerea timpului petrecut pe traseu în căutarea condiţiilor climaterice extreme şi dezvoltarea unor modele mai fiabile, care au putut fi încercate în laborator în condiţii de neimaginat pe drumurile publice ( cum ar fi rularea cu 265 km/h la o temperatură de -40 grade Celsius).
Toate sistemele vehiculelor viitoare create de Mercedes-Benz vor fi testate în premieră în acest tunel. De la stergătoarele de parbriz, la sistemul de climatizare, toate funcţiile vor fi puse la încercare în cele mai dure condiţii.
Cei de la Mercedes spun că noul lor tunel suportă şi vehiculele alimentate cu hidrogen, deci modelele viitorului vor putea fi testate fără să aibă nevoie de o infrastructură extensivă.Via | Auto-Media.info
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz își unesc forțele pentru a dezvolta în comun sisteme software noi pentru viitoare modele. Inițiativa este susținută de Asociația Germană a Industriei de Automobile (VDA), iar din alianță mai fac parte alte 3 companii germane importante. (27.06)
-
Kia a lansat un nou serviciu de streaming pentru clienții din Europa. Noul serviciu va fi lansat pe modelul electric EV3 urmează să fie disponibil pentru toate modelele noi vândute pe Bătrânul Continent. (17.06)
-
Volvo a anunțat o actualizare majoră a sistemelor multimedia pentru toate modelele sale. Noua actualizare va aduce o interfață grafică nouă și un răspuns de două ori mai rapid la comenzi. De asemenea, pilotul automat adaptiv va deveni dotare standard pentru toate modelele mărcii din 2026. (03.06)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Lamborghini Fenomeno: cel mai puternic model al mărcii va fi produs în 29 de exemplare
-
Volvo XC60 a devenit cel mai vândut model al mărcii din toate timpurile
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
Si aici un filmuletz mai mult decat edificator:
ttp://www.youtube.com/watch?v=HkV2dflBvcA