Salonul Auto de la Geneva 2015

Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial

Publicat Miercuri, 25.02.2015
de Bogdan Mirică
Comenteaza 3
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 1
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi Prologue Avant: conceptul break cu propulsie hibridă, dezvăluit oficial - Poza 2
Audi a prezentat informaţii oficiale şi o galerie foto cu noul Prologue Avant, conceptul aşteptat să debuteze oficial în cadrul Salonului Auto de la Geneva.

Mijlocul lunii februarie ne-a adus un nou concept Audi din seria Prologue. Primele schiţe au indicat o caroserie de tip break, anticipând potenţialul lansării unui rival pentru Mercedes CLS Shooting Brake.

Cu numai câteva zile înainte de debutul oficial al salonului de la Geneva, Audi publică un set de informaţii noi despre conceptul Prologue Avant. Acesta este o continuare a prototipului Prologue, prezentat în toamna anului trecut la Salonul de la Los Angeles.

Audi Prologue Concept prefigurează viitorul Audi A8

Derivatul Avant este uşor mai lung, mai lat şi mai înalt decât acesta (5110 mm lungime, 1970 mm lăţime, 1400 mm înălţime), dar beneficiază de un ampatament similar de 2990 mm.

Ampatamentul mare permite spaţiu interior generos.

Interiorul permite transportul a patru pasageri în scaune individuale, înconjuraţi de un bord cu linii fluide şi dominat de trei zone cu ecrane tactile, care fac inutilă prezenţa butoanelor clasice.

Esential 455 de cai putere se ascund sub caroseria conceptului Audi Prologue Avant.
1.6 litri/100 de kilometri
Sub capotă, Audi experimentează noi soluţii de propulsie.
De această dată este vorba despre un sistem hibrid, similar celui folosit de Audi Q7. Asta presupune combinarea unui motor V6 TDI de 3.0 litri cu o unitate electrică. Alăturarea acestor agregate oferă o putere totală de 455 de cai putere, suficient pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h în 4.1 secunde.

Potrivit comunicatului oficial emis de Audi, conceptul Prologue Avant poate oferi un consum record de numai 1.6 litri/100 de kilometri şi emisii de numai 43 de g/km. În plus, pachetul de baterii litiu-ion poate permite o autonomie electrică de 54 de kilometri. Ansamblul hibrid este combinat cu o tracţiune integrală şi suspensie pneumatică adaptivă.


Comentarii (3)

  • Consumul mi se pare fabulos!! insa presimt ca sunt doar intoxicatii de marketing!!
    12 2
  • hibrizii nu au consumul declarat pe prima 100 de km? Atunci e rezonabil consumul....

    Si nu e intoxiatie de marketing...e MINCIUNA prin omisiune. Tipic.
    8 1
  • Si Audi A1 1.0 TFSI are consumul mixt declarat in jur de 4.5% si consuma 8%.Asa se vand masinile acum,fraieri care sa "ii creada pe cuvant pe producatori" sunt foarte multi.Seriozitate Made in Germany.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru