Salonul Auto de la Geneva 2018

Tehnologia diesel moare, dar nu se predă: Mercedes Clasa C și Clasa E vor fi disponibile în versiuni plug-in hybrid diesel-electric

Publicat Luni, 05.03.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 2
Tehnologia diesel moare, dar nu se predă: Mercedes Clasa C și Clasa E vor fi disponibile în versiuni plug-in hybrid diesel-electric - Poza 1
Mercedes va lansa versiuni plug-in hybrid cu motorul diesel de 2.0 litri pe Clasa C și Clasa E, care vor oferi autonomii electrice de până la 50 de kilometri.

Vânzările de mașini diesel sunt într-un declin puternic în Europa, iar unii constructori încep chiar să renunțe la acest tip de propulsie, așa cum este și cazul lui Skoda Fabia facelift.

Mercedes s-a remarcat însă ca un susținător al tehnologiei, iar cu ocazia Salonului Auto de la Geneva anunță lansarea unei versiuni plug-in hybrid diesel pentru două dintre cele mai importante modele ale sale: Clasa C și Clasa E.

Astfel, cele două modele vor fi disponibile în versiuni care utilizează un sistem de propulsie alcătuit din motorul diesel cu 4 cilindri de 2.0 litri și un motor electric de 90 kW (122 CP). Sistemul oferă un plus de 440 Nm pentru cuplu și este combinat cu o cutie de viteze automată 9G-Tronic cu 9 trepte.

Autonomia full-electrică a celor două modele hibride va fi de 50 km conform standardului NEDC, cu ajutorul bateriei care poate stoca 13.5 kWh și care poate încărca până la 7.2 kW.

La fel ca și în cazul altor modele hibride Mercedes, șoferul are la dispoziție patru moduri de rulare regim hibrid:

Hybrid: setarea default, prin care toate funcțiile, inclusiv rularea electrică sau recuperarea de energie, sunt disponibile și utilizate în funcție de situațiile din trafic sau profilul rutei;

E-Mode, care permite rularea în regim full-electric;

E-Save, prin care bateria este rezervată pentru a permite un rulaj full-elecgtric la un moment dat;

Charge, prin care bateria este încărcată în timpul rulării.

Mercedes menționează că cele două modele sunt în prezent în faza de preproductie și nu a anunțat când vor deveni disponibile pe piață.

Via Mercedes


Comentarii (2)

  • Tatraurs
    Nu inteles de ce nu face nimeni niciun diesel-electric autentic, la fel ca o locomotiva diesel-electrica.Un motor diesel care merge aproape constant pe post de generator pentru motorul electric.La fiabilitate si consum ar fi imbatabil.
    7 1
  • rotila
    puteti fi mai explicit? cum o baterie care " poate stoca 13,5kw, poate incarca pana la 7,2 kw"?
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru