Salonul Auto de la Paris 2016

S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km

Publicat Vineri, 09.09.2016
de Bogdan Mirică
Comenteaza 0
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 1
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 2
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 3
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 4
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 5
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 6
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 7
S-a lansat cel mai zgârcit model din istoria Porsche: noul Panamera e-Hybrid are un consum de numai 2.5 litri/100 de km - Poza 8
Porsche a dezvăluit o nouă versiune a modelului Panamera. Este vorba despre versiunea hibridă, echipată cu 462 de cai putere, capabilă să consume doar 2.5 litri/100 de kilometri.

Primit cu brațele deschise de fanii din toată lumea, noul Porsche Panamera se pregătește să ofere publicului și o alternativă ceva mai conștiincioasă și mai atentă cu mediul. Este vorba despre noul Porsche Panamera 4 E-Hybrid, înlocuitorul modelului cu același nume. Practic, sedanul de performanță al constructorului din Stuttgart a primit un motor electric și posibilitatea de a rula fără emisii.

Abordarea ecologistă nu uită însă nici de performanțele care trebuie să caracterizeze orice model Porsche. Prin urmare, ansamblul este unul generos, care însumează 462 de cai putere. Un motor electric de 136 de cai putere și 400 de Nm, oferiți instant, este combinat cu popularul agregat V6 biturbo de 2.9 litri, cu 330 de cai și 450 de Nm. Din ecuație nu lipsește nici cutia automata PDK cu opt rapoarte.

Cu aceste resurse sub capotă, Porsche Panamera 4 E-Hybrid reușește să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.6 secunde și să atingă o viteză maxima de 278 km/h.

Sedanul nu dezamăgește nici din punct de vedere al eficienței: rularea pur electrică se poate face pe o distanță de 50 de kilometri, viteza maxima în modul de rulare electric este de 140 de km/h, iar consumul mediu poate înregistra o valoare impresionantă de numai 2.5 litri/100 de kilometri. La toate acestea mai adăugăm și o rată a emisiilor de numai 56 g/km.

Esential 50 de kilometri este autonomia noului Porsche Panamera E-Hybrid.
4.6 secunde sunt necesare pentru ca noul Panamera E-Hybrid să ajungă la 100 de km/h.
278 de km/h este viteza maximă a sedanului hibrid.
Odată cu noua generație, inginerii Porsche au reușit să instaleze și o baterie cu o capacitate mai mare. Ea crește de la 9.4 la 14.1 kWh, este integrată tot în podea și nu face mașina mai grea decât generația anterioară. Încărcarea completă durează 5.8 ore de la o priză normală și numai 3.6 ore dacă proprietarul folosește un încărcător opțional.

Noul Panamera E-Hybrid vine echipat standard cu pachetul Sport Chrono.

Beneficiază de două moduri conforme cu pedigree-ul mărcii, Sport și Sport Plus, dar și de alte patru specifice preocupării ecologice: E-Power (rulare pur electrică), Hybrid Auto (ambele motoare își dau mâna pentru o eficiență crescută), E-Hold (păstrează resursele bateriei pentru o eventuală rulare urbană) și E-Charge (motorul V6 încarcă și bateria).

Noul Porsche Panamera 4 E-Hybrid este deja disponibil pentru a fi comandat, chiar dacă debutul său live va avea loc abia la sfârșitul lunii septembrie, cu ocazia Salonului Auto de la Paris.


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru