Salonul Auto de la Paris 2018

Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S

Publicat Marti, 02.10.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 1
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Reinventarea monovolumului: Mercedes-Benz Clasa B are design nou, 5 motorizări și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S - Poza 2
Noua generație Mercedes-Benz Clasa B beneficiază de un design complet nou cu ampatament mărit, două motoare pe benzină și trei diesel de până la 190 CP și tehnologii preluate de la Clasa A și Clasa S.

Segmentul monovolumelor este într-un declin puternic de vânzări în ultimii ani, ceea ce a determinat numeroși constructori să renunțe la astfel de modele și, în cel mai bun caz, să le transforme în SUV-uri.

Iată însă că Mercedes-Benz demonstrează că monovolumele pot avea în continuare un viitor dacă sunt adoptate de o serie de schimbări care să le facă mai atractive în ochii clienților, ca urmare a modificărilor propuse pentru noua generație Clasa B.

Mercedes-Benz Clasa B: date esențiale:

noua generație Clasa B are un aspect estetic semnificativ mai sportiv datorită liniilor de design adoptate pentru partea frontală și a tranziției fluide de la capotă la montanții A și parbriz;

blocurile optice au un profil mai coborât, iar caracterul sportiv este accentuat de farurile Multibeam LED disponibile opțional;

ampatamentul este cu 30 mm mai mare (2729 mm, comparativ cu 2699 mm), iar plafonul este ușor mai coborât în partea din spate;

jantele au diametru cuprins între 16 inch și 19 inch;

coeficientul aerodinamic al lui Clasa B este de 0.24, comparativ cu cel de 0.25 al predecesorului;

interiorul este inspirat puternic de la noua generație Clasa A și este disponibil tot în trei versiuni: două ecrane de 7 inch, două ecrane de 10.25 inch sau varianta de mijloc cu un ecran de 7 inch și unul de 10.25 inch.

Opțional este disponibil și sistemul head-up display;

Clasa B are 5 guri de ventilație rotunde, iar lumina ambientală este disponibilă în diverse combinații de 64 de culori;

poziția șoferului în scaun este cu 90 de milimetri mai înaltă decât în cazul lui Clasa A pentru o vizualizare mai bună a traseului și a mediului înconjurător;

confortul scaunelor este asigurat de controlul climatic și funcțiile de masaj ortopedic;

pe anumite versiuni, scaunele din spate vor putea fi mutate cu 14 centimetri pentru a eficientiza volumul portbagajului, cuprins între 455 și 705 litri. Cu scaunele spate rabatate, volumul portbagajului ajunge la 1540 litri; Clasa B preia de la Clasa A inclusiv noul sistem multimedia MBUX.

Două motoare pe benzină, trei unități diesel

Fanii motoarelor pe benzină pot alege între motorul de 1.33 litri dezvoltat în parteneriat cu Renault disponibil în două versiuni și două motoare diesel, dintre care unitatea de 2.0 litri este nuuă în gamă:

B 180 (benzină): 1.33 litri, 136 CP, 200 Nm;
B 200 (benzină): 1.33 litri, 163 CP, 250 Nm;

B 180 d (diesel): 1.5 litri, 116 CP, 260 Nm;
B 200 d (diesel): 2.0 litri, 150 CP, 320 Nm;
B 220 d (diesel): 2.0 litri, 190 CP, 400 Nm.

Toate motoarele sunt disponibile inițial cu cutie de viteze automată cu dublu-ambreiaj cu 7 trepte, cu excepția unității diesel de 2.0 litri, disponibilă împreună cu o cutie de viteze automată cu dublu-ambreiaj cu 8 trepte.

Sisteme de siguranță

Clasa B preia unele sisteme de siguranță disponibile în prezent pe Clasa S.

În standard, monovolumul este echipat cu sistemul Active Brake Assist, în timp ce pachetul Driving Assistance include sistemul Active Distance Assist care permite un condus semi-autonom.

alte sisteme de siguranță disponibile sunt Active Emergency Stop Assist și Active Lane Change Assis.

Vânzările pentru noua generație Mercedes-Benz Clasa B încep în 3 decembrie, iar startul livrărilor va avea loc în cursul lunii februarie 2019.

Via Mercedes


Comentarii (2)

  • suc de nuci
    arata foarte bine, dar nu e MONOvolum
    se disting destul de bine cele 2 volume ale caroseriei
    2 11
  • Corocsenie Adrian
    Masina asta chiar a evoluat mult. Prima generatie nu mi-a placut la vremea ei dar am apreciat atunci volanul preluat de pe ML :)). A doua era ok dar parca ceva nu se lega in design. Era prea bombata. Asta e aproape perfecta. Mult peste seria 2 ActiveTour. Sunt curios ce numar de unitat vandute (cu siguranta mai bune) va avea fata de BMW 2.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru