Acura face un recall de 167.000 de unitati in America
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Acura va efctua in America un recall de 167.000 de unitati datorita unor probleme legate de furtunul de la pompa de servodirectie. Acura va rechema in service modelul TSX produs intre anii 2004 si 2008 care dispune de propulsorul de 2.4 litri cu patru cilindri in linie.
Reparatiile pe care mecanicii Acura le vor efectua constau in inlocuirea furtunului, garniturilor si lichidului de la pompa de servodirectie. Oficialii marcii au declarat ca exista posibilitatea uzarii premature a acestui furtun datorita expunerii prelungite la temperaturile inalte de sub capota.
Din aceasta cauza furtunul s-ar putea crapa urmand ca lichidul de la pompa de servodirectie sa curga, devenind astfel un potential generator de fum sau foc. De asemenea, oficialii Acura au declarat ca toate costurile reparatiei vor fi suportate de companie. La jumatatea lunii aprilie Acura a mai rechemat in service cateva sute de unitati ZDX datorita unei probleme aparute la airbag-ul lateral.
Via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Siguranta
-
Potrivit unui studiu nou realizat de Asociația Americană de Automobile, 68% dintre șoferii americani spun că le este frică de mașinile autonome. Același studiu mai arată că numai sub 10% dintre aceștia au încredere în mașinile care se conduc singure. (03.03)
-
Range Rover, a doua cea mai furată mașină în Marea Britanie. SUV-ul, refuzat de firmele de asigurăriSUV-ul de lux Range Rover este oficial a doua cea mai furată mașină din Marea Britanie. Din acest motiv, firmele de asigurări din această țară cer sume foarte mari pentru acest model, o problemă mare pentru cei care trăiesc în orașe mari ca Londra. (27.02)
-
Datele preliminare publicate de Comisia Europeană arată că România rămâne pe primul loc la rata mortalității în accidente rutiere din UE. Anul trecut, țara noastră a înregistrat 86 de decese cauzate de accidente rutiere la un milion de locuitori. (21.02)
-
Scandal de corupție la Mercedes-Benz: doi angajați ai unei uzine din Germania, acuzați că au luat mită de milioane de euro
-
Am văzut pe viu noul Ford Explorer Electric: 5 lucruri despre SUV-ul desenat de un român
-
Șeful Renault: Toate mărcile europene au încetat dezvoltarea motoarelor termice noi
-
OFICIAL: Viitorul Volkswagen Passat, disponibil doar în variantă break. Livrările încep în toamnă
-
BMW va schimba denumirile modelelor sale: 48 de nume noi, înregistrate
Iti spun sigur ca spre deosebire de tine ei nu traiesc intr-o cocina.
Autorul articolului de pe AFP prezinta corect situatia dar ajunge la o concluzie tare nefericita...El este ingrijorat de ceea ce ar putea sa faca lichidul din instalatie daca plezneste furtunul in loc sa se intrebe ce face soferul in cazul in care ramane subit fara nici un fel de servoasistenta la directie...Daca e vorba de un sofer mai habarnist, poate foarte bine sa se suie pe trotuar sau sa o ia pe contrasens dupa o plesnitura din asta...
parca erau TSX, nu RDX !!!
Un sofer normal ar observa ca ii merge volanul mai greu si s-ar duce cu masina la service dar ce poti sa-i ceri unui cimpanzeu ca tine.
Din 100 de posesori de permis din Rumanica, maxim 5 (nici unul in cazul SUV-urilor) ar evita un accident grav DACA S-AR SPARGE FURTUNUL DE LA SERVODIRECTIE SPONTAN, IN TIMPUL UNEI MANEVRE MAI ENERGICE (iesire in depasire, repliere dupa depasire, intrarea intr-un viraj mai strans, etc, etc.) iar tu n-ai fi sigur printre cei 5...
Spre deosebire de frana care, dupa ce ramane fara asistare, il mai lasa pe sofer sa puna vreo 2 frane, servodirectia dezactivata (din diverse motive precum rupere de curea a pompei sau spargere a furtunului de presiune) nu-i mai da nici o sansa. Si daca la masini mai mici mai e cum mai e, la SUV-uri, soferul este helpless si hopeless...Exact ca tine...
Impart si aceeasi problema tehnica?