Alfa Romeo se razgandeste: inlocuitorul lui 147 se va numi Giulietta
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Automotive News publica astazi o serie de informatii conform carora noul reprezentant al marcii in segmentul compact, inlocuitorul actualului 147, va fi denumit oficial Giulietta. In cazul in care aceasta informatie se va adeveri, aceasta va deveni o surpriza in conditiile in care pana acum numele Milano era dat ca sigur pentru urmatoarea generatie a compactei italiene.
Jurnalistii de la Automotive News citeaza surse interne Alfa Romeo care sustin ca motivul din spatele schimbarii bruste de nume este reprezentat de faptul ca muncitorii milanezi ai companiei s-au revoltat din cauza faptului ca Fiat Group va boteza o masina cu numele orasului chiar in momentul in care sefii grupului au decis sa mute din Milano cele mai importante operatiuni ale marcii.
Cei 232 de designeri si ingineri Alfa Romeo vor fi relocati la Torinol, la o distanta de 150 de kilometri, intr-o mutare care, conform companiei italiene, "va imbunatati eficienta si va economisi bani". Aceasta mutare va fi ultima dintr-o serie inceputa acum cativa ani.
In 1986, cand Fiat Group a cumparat marca Alfa Romeo, marca avea angajati 20.000 de oameni in Milano.Decizia de schimbare a numelui a venit vineri, cand Fiat anuntase presa italiana ca primele fotografii ale succesorului lui 147 vor fi publicate luni, 30 noiembrie. In seara zilei de vineri, compania anunta ca toate planurile legate de prezentarea modelului s-au amanat pentru o data ulterioara nespecificata. Cele mai afectate vor fi revistele auto, care aveau deja fotografiile modelului, acesta fiind denumit Milano.
Daca informatiile legate de revenirea numelui Giuletta in gama Alfa Romeo se vor adeveri, denumirea se va regasi pentru a treia oara in istoria de 99 de ani in nomenclatura modelelor actuale ale marcii. Prima generatie Giulietta (sedan/coupe) a fost produsa intre 1954 si 1962, in timp ce a doua generatie (sedan) a fost produsa in perioada 1977-1985.
via | Automotive News (inreg.)
foto | Render Motorward
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Alfa Romeo in Romania
-
Alfa Romeo 4C Preţ: 66.960 €
-
Alfa Romeo 4C Spider Preţ: 76.880 €
-
Alfa Romeo Giulia Preţ: 33.825 - 73.185 €
-
Alfa Romeo Giulietta Preţ: 21.619 - 29.750 €
-
Alfa Romeo Stelvio Preţ: n/a - 96.250 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Startup-ul britanic Longbow Motors a dezvăluit un nou automobil sport electric disponibil în două versiuni. Varianta decapotabilă Speedster va fi produsă în ediție limitată. Doar 150 de unități vor fi disponibile, iar ulterior va urma o versiune Roadster, cu plafon fix de tip coupé. (01.11)
-
Leapmotor a dezvăluit oficial noul C10 AWD cu ocazia Salonului Auto de la Zurich. Noua versiune a modelului electric primește două motoare electrice care dezvoltă împreună aproape 600 de cai putere. (29.10)
-
Mini a lansat o nouă ediție specială pentru Cooper, creată în colaborare cu creatorul de modă britanic Paul Smith. Noua ediție specială primește culori exclusive și motive artistice specifice, semnate de celebrul creator de modă. (29.10)
-
Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență

-
Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP

-
Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century

-
Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului

-
Ferrari deschide oficial reprezentanța din România. Noul Amalfi, oaspete de seamă













Daca si aceasta compacta va fi tot pe platforma Stilo / Bravo / Delta cu ceva imbunatatiri va fi trist.
In segmentul compact premium e greu si la intrarea in el sta un Golf /A3 foarte sanatos pe"rotile" lui.
Cat despre angajatii italieni au toata dreptatea din lume. Istoria lui Alfa e legata de Arese (langa Milano) unde ei acum abandoneaza tot (poate mai pastreaza macar muzeul de acolo).
La fel cum de neiertat pentru acelasi grup (Fiat) e ca au distrus tot ce tinea de Abarth, iar acum cand au realizat ce parte de patrimoniu istoric au distrus, incearca sa faca profit din nou pe acel nume, dar va fi nevoie de mult mai mult decat o mare campanie de marketing.