Am testat Dacia Logan Pick-up!

De Mircea Meșter
Publicat Vineri, 22.02.2008
Vezi care sunt plusurile si minusurile ultimei aparitii in gama Logan si motivele pentru care noul Pick-up ne-a placut.

Esential

800 de kilogramne este masa recomandata de inginerii Dacia pentru incarcarea benei.
7250 de euro este pretul de pornire al noului Logan Pick-up.

Lansarea lui Logan Pick-up vine la momentul oportun pentru Dacia. Vanzarile intregii game se mentin inca la un nivel bun, insa era nevoie mare de un alt model care sa completeze oferta si sa contrabalanseze varsta destul de inaintata a gamei Logan. Iar strategia Dacia a facuit ca acest model sa fie mult-asteptatul pick-up, inlocuitorul de drept al arhiprezentei Dacia Papuc.

Inca de la o prima vedere iti dai seama ca gama Logan si-a gasit in sfarsit versiunea care sa se potriveasca cu stilul angular al designului. Pick-up-ul este, din punctul nostru de vedere, modelul Logan care arata cel mai bine, reusind sa combine formele cunoscute si de multe ori hulite ale modelului romanesc cu stilul practic al unei utilitare. Bena este asezata proportional cu lungimea vehiculului, cabina nu este nici mai inalta nici mai joasa decat ar parea normal sa fie, astfel ca in fata iti apare o masina bine inchegata si care nu risca sa te “taie” la nivel vizual din niciun punct de vedere. Ba mai mult, daca luam in considerare marginea din plastic care protejeaza partea superioara a benei putem spune ca totul capata culoare si inspiratie.

Nu trebuie sa uitam ca vorbim de o utilitara. Si, in plus, de una care provine dintr-o gama care s-a facut remarcata prin costurile reduse de vanzare si intretinere. In aceste conditii, am lasat acasa orice fel de pretentie superioara cu care ne inarmam de obicei cand pornim intr-un test cu un autoturism oarecare si am abordat problema altfel: in ce masura poate pick-up-ul sa satisfaca nevoile unui comerciant mic care are nevoie de spatiu de incarcare si de un pret bun de achizitie? Raspundem noi, fara a risca sa gresim: in foarte mare masura.

Practic, una dintre singurele probleme pe care le-am avut s-au referit la interiorul cabinei, in care cei de la Dacia s-au straduit sa incropeasca 300 de litri in care bagajele marunte sa poata incapea cat de cat bine. Nu vorbim insa de o suprafata regulata, aceasta mulandu-se pe linia spatarelor scaunelor si, mai mult, pe modul in care cei doi ocupanti ai locurilor isi aseaza scaunele in adancime.

In aceste conditii, trei cutii de aceleasi dimensiuni nu vor putea fi puse una peste alta in spate decat foarte greu si in pozitii ciudate. Dacia a incercat sa astupe aceasta bila neagra prin amplasarea unor spatii de depozitare inedite (o plasa elastica, un suport pentru pahare si sticle), care isi gasesc utilitatea dar care nu reusesc sa inlature total neajunsul. Aveti in schimb doua cuiere pentru hainele groase care in lunile de vara pot fi utilizate inteligent. Au grija micii comercianti de accesorii sa se ocupe de asta.

Trecand la suprafata de incarcare, cei de la Dacia se lauda ca au creat o bena cu lungime utila mai mare decat cea a celui mai capabil pick-up de pe piata, Navara. Masuratorile le dau dreptate acestora. Este indicat ca incarcatura din bena sa nu depaseasca 800 de kilograme, aceeasi masa utila pe care o regasim in cartea tehnica a versiunii Van. In testul nostru pana la Brasov si retur am utilizat doua tipuri de obiecte incarcate: cateva seturi de pneuri de 400 de kilograme (testate cu versiunea de motorizare pe benzina de 1.6 litri/90 CP) si o canapea de circa 100-150 de kilograme (testata cu motorul diesel de 1.5 litri/85 CP). Avantajul absolut ii revine motorului diesel, care este mult mai sprinten, mai rapid in raspuns si care consuma evident mai putin decat o face cel pe benzina. In plus, acesta va fi preferat de majoritatea celor care vor cumpara aceasta masina pentru nevoile comercviale de zi cu zi. Singurul dezavantaj este zgomotul ceva mai ridicat in cazul dieselului, echilibrat insa in cealalta parte de faptul ca pneurile ancorate in bena produceau un sunet destul de deranjant ca volum la viteze inalte pe sosea intinsa. Va recomandam, astfel, sa acoperiti incarcaturile neregulate pentru a evita opririle si zgomotele de care nu are nimeni nevoie. In schimb, inginerii Dacia ne-au asigurat la conferinta de presa ca materialele din care este facuta bena rezista, ca tabla este tratata impotriva coroziunii si ca miciile orificii de scurgere sunt create tocmai pentru ca apa – musafir de neocolit in cazul unui pick-up – sa se poata scurge fara efecte negative asupra suprafetelor.

Trebuie amintit si faptul ca, pe langa cele 16 puncte de ancorare a marfurilor, pick-up-ul Dacia prezinta o armata intreaga de elemente optionale care ii vor ajuta pe cei care doresc o asezare ordonata a incarcaturii in bena. Inclusiv o cochilie prin care pick-up-ul poate fi carosat direct din fabrica si care costa in jur de 750 de euro.

Despre motoare si despre cum se comporta acestea nu este cazul sa vorbim acum, fiind vorba de aceleasi unitati clasice de pe restul gamei. Comportamentul este asemanator, singurele elemente care difera evident fiind regimul de turatii si consumul in conditii de incarcare maxima, cifrele nefiind insa puse la dispozitia jurnalistilor de catre specialistii Dacia. Practic, cei care vor merge pe varianta Dacia Logan Pick-up vor avea de ales intre doua motoare diesel dCi de 1.5 litri (70 sau 85 de cai putere) si unul pe benzina MPI de 1.6 litri (90 de cai), astfel ca versiunile ar trebui sa multumeasca pe toata lumea.

Apropo de multumiri, ne-am simtit bine cand am observat ca noul pick-up dispune de geamuri electrice si de aer conditionat, elemente de confort care vor fi apreciate cu siguranta de soferii carora le este destinat modelul. Insa din pacate pentru cei care isi doreau o continuare a liniei precedente Papuc, noul Logan pick-up nu va dispune de o versiune double-cab si nici de una 4x4, acestia trebuind sa se multumeasca cu maximum doua locuri create pe baza platformei clasice Logan. Cu toate acestea, am pune pariu ca in cateva luni pick-up-ul va fi la mare pret in parcarile marilor magazine de mobila, de exemplu. La 7250 de euro cu tot cu TVA (adica pentru putin peste 6000 de euro fara TVA, pentru ca o mare parte dintre aceste masini vor fi achizitionate de catre firme), merita din plin.

Comentarii (79)

  • low-gun
    O fi Loganul hulit si injurat si mai stiu eu ce...dar isi merita din plin banii si are locul lui pe piata. Bine ar fi sa vedem numai Logan in loc de rupturi mai vechi de 15 ani si de Dacii 1310. Nu tu frane, nu tu siguranta, nimic...luati cu incredere :)Si nu, nu sunt proprietar de Logan :)
    2 0
  • Dacia Rulz Logan Rulz
    Logan rulz fratilor....iar voi cacacisilor care nu ati pus piciorul pe logan si ziceti ca e praf....as avea un cuvant pentru voi...dar prefer sa ma abtinDacia ramane masina romanilor...buna si rezistenta numai buna pentru Bucuresti...pardon Gropanesti :p
    0 0
  • toyoon3
    bun!! bun!! f bun!!
    hai sa vedem ratatii!!! acum e timpul sa incepeti sa spuneti cat de naspa e, cum nu tin franele, cum ca e varza motorizare, cum ca in banii aia iei un bmw meserias si ii agati o remorca...hai!
    0 0
  • nevermind
    1. aceleasi jante penibile... le urasc:)2. arata ca draq carosata.. macar de ar fii aceiasi culoare ca si masina.. nu culoarea aceea alba3. imi place spatele4. e ok...
    0 0
  • nevermind
    per ansamblu arata bine... imi place spatele... e chiar reusit... de la spate nici nu zici ca e dacia pick upiar in rest despre comentariile anterioare.. trebuia sa va dati cu parerea la noua dacia pick_up... nu stiu ce aveti sunteti chiar culmea...asta e... iar despre cei cu bmw cu remorca Dumnezeu sa ii aiba in paza... oameni buni fiti mai cizelati...
    1 0
  • da
    Neasteptat de bine ! ok !!!
    0 0
  • Razvan
    in sfarsit
    Chiar asteptam sa apara varianta de pick-up pentru ca intr-o firma sunt masini EXTRAORDINARE!
    0 0
  • only me
    credeti....
    ce sa zic eu unul cred ca era daciei noastre cu care iti faceai munca grea a trecut..ce vad eu aici simte si acea canapea de 150 de kg...cum se misca oare cu 800?lasciv?aceeasi publicitate si cand a aparut papucul cu motor diesel renault....si a fost o mare teapa!am avut si stiu ce spun munceste dar cand e vorba de piese iti pune pielea-n bat...si service-ul e asa cum e la noi...asa ca a fost ultima masina romaneasca pe care mi-am luat-o.
    0 0
  • tiriluc
    Logan sucks
    Tot asa au zis si de logan si dupa citeva luni -inapoi 15000 de dacii ca au gresit cip-ul.Au uitat sa ii cupleze mufa de curent.Apoi vine iarasi comanda, toate lohan inapoi, ca cica au aparut niste puncte de rugina, etc. Miine ne trezim ca cheama inapoi toate Loganurile- au uitat sa puna motorul :)). Cine stie ce o sa mai fie. Eu m-am lamurit, am audi de 25 de ani si am tras de el, la ora actuala tot cu tabla si vopseaua originala e , nu pacaleala Dacia ca da garantie 5 ani vopseaua si 2 ani tabla. Sucks, reclama a la Pitesti . Stai sa vina Mercedes la cluj, Ford si mai vedem atunci cine le mai cumpara . Pacat de bietii romani ca ii iau toti strainii de fraieri.
    0 1
  • toteu
    dacia.. la ce sa te astepti...astia care le lauda, vai de capu vostru.. aveti masini care ruginesc in garantie :)) dar nu e vina voastra.. ci vina romanilor.. asa isi fac reaba
    0 0
  • de la Cluj
    pt Nevermind
    Mai recunosc respectiv ca jantele nu sunt cea mai potrivita alegere de design, DAR CREDE-MA ca e muuuult mai bine asa argintii decat rahaturile alea "fumegate" de nici o forma (ca si design) care ti le pune pe post de roata de rezerva sau pe care le au versiunile cu jenti de otel si nu de aliaj usor.Cele de aliaj usor depasesc 100 euro/ buc, pe cand acestea poate ca nu iei 4 la 100 euro, dar sigur iei 3 cel putin. Si atunci de ce te mai intrebi ca sunt de otel si arata cum arata, macar le-au vopsit mai cumsecade, sa arate putin mai bine, decat muult mai prost. Tot e un pas innainte.
    0 0
  • steaua
    dacia
    nu arata fain dapoi ii buna de carat ceva
    0 0
  • :))
    DACIA-Daca Ai Cap Ia-ti Alta
    0 0
  • florin
    ce alta masina iti iei noua in banii astia? nici una, loganul e cel mai potrivit pt romania, incapator, pret acceptabil si garda inalta, care e perfecta la cate gropi avem pe drumuri. adevarul ca mai sunt unele cu probleme, asta a fost la inceput mai mult, dar bv lor, ati fi preferat in continuare 1310 cu un nou facelift? trezitiva!!! incetul cu incetul o sa iasa treaba, la skoda sau seat, care apartin de vw, le-au aliniat din prima la modelele vw? nu au trecut ceva ani pana sa ajunga la un design asemanator
    0 0
  • duce mai mult
    duce mai mult atat garanteza ei ... cred k poate fi incarcata si cu 1200 kg ....am mers cu un pick-up-ul vechi si duce
    0 0
  • Camioneta ieftina
    Orice am zice caminoneta la banii astia nu gasesti, si sincer arata mai bine decat ma asteptam. E o masina pe care sa o muncesti fara sa te doara burta, are tot ce ii trebuie.
    0 0
  • danesan nelu
    loganul tot dacie ramane
    un gospodar a spus odata:pe drum{a se intelege sosea:)} circula doua feluri de autoturisme:masini si daci,loganul tot dacie ramane.
    0 0
  • logan
    frate e o masina buna numai daca nu ai bani sa o iei cu bani jos daca as as avea bani astia ches nu mias lua asa ceva ma refer ca masina turism ca pick-up e ok nu ai ce sati iei masina de marfa sti ca e noua,isa vreau sa mai adaug ceva miam auds un citroen jumper il am de 5 luni si pu pe el numai cate 3tone si 3tone si ceva veneam iar na de la cavasna pe serpentine cu ea si urcam cu a 4 fratilor motor de 2800 sa va spun cat ma dus masina 9500 de euro cu tot cu actele casco facute la ea si full si va spun ca nici turismu logan se tine greu dupa mine am pe bord 180 viteza si iam 170 si ceva nu am mai yinut pedeaua si masina e din 2002 deci cam care e avantaju frate fuge masina de manaca asfaltu
    0 0
  • Anonim
    Logan Pick-up Sucks
    Voi ati vazut vreuna live sa va agitati atat ca sunt extraordinar de bune? Era una la teste prin regie si zona de incarcare din spate e ridicol de mica, sa nu mai zic de ideea tampita de a lasa loc in cabina pentru inca jumatate de bancheta din spate. ATV-ul ala din spate cred ca e de jucarie ca unul adevarat nu are cum sa intre acolo.Nu stiu ce au vrut sa faca dar numai utilitara nu e, spatiul de incarcare din spate e la fel de mare ca la un papuc in 4 usi cu bancheta din spate,dar are numai 2 locuri.. are spatiu inteligent de depozitat hainele totusi.. come on.. in cel mai bun caz o sa cari o galeata de gunoi sau cateva cauciucuri care cu putin efort le bagi si intr-un Matiz. Concluzie.. nu ne-ati dezamagit asteptarile.. e exact asa cum ne inchipuiam.. Praf!!
    0 0
  • alte versiuni....urmeaza?
    de ex.Logan Coupe..sau Logan CC..(coupe cabrio) sau poate 1 SUV..sau cum mai zicea cineva ...poate fac si o basculanta Logan sau 1 escavator...bafta.
    0 0
  • adrianno
    de ce e bun loganul?
    cei care iau apararea loganului sunt persoane care nu au avut in viata lor alta masina. cand sau vazut dansii la volanul unei DACII logan, ohoooo, cea mai tare masina. eu recunosc, fata de caruta, loganul e un lux. Cm dracu poti sa spui ca un logan e mai bun ca bmw, audi, opel??? te vede D-zeu cand spui asemenea bombe. am un bmw din 91, tata are logan din 2007. Logan vs bmw= carul cu boi vs autoturism. deci sfatul meu ptr sustinatorii logan : inainte de a vorbi despre masini, mergi cu o masina, nu cu o caruta (mai nou si pick-up).
    0 0
  • Daca ar avansa macar jumatate din romani...
    ... asa cum s-a schimbat Dacia. Daca si-ar schimba mentalitatea si-ar avea un pic de respect fata de munca altuia, sunt sigur ca ar trai mai bine!Desteapta-te romane si schimba ceva din viata ta in fiecare zi; nu mai pierde vremea pe net cu tampenii.
    0 0
  • Test neconcludent
    In primul rand testul efectuat de Automarket mi se pare neconcludent deoarece aceeasi marfa se putea duce cu un MCV fara probleme. Un pick-up se presupune ca trebuie sa duca lucruri mult mai grele(de exemplu un balot de carmizi sau bca-uri).Un al doilea punct de vedere al meu e ca nu prea avea rost sa mai faca o versiune(poate doar in ideea cresterii profitului) pentru ca versiunea MCV acopera cam toate nevoile.
    0 0
  • da nu stiu de ce va agitati atat pt pickup-ul asta.eu am vazut-o in Ploiesti circuland pe bulevard pe 8 Ianuarie anul asta
    0 0
  • buna si rezistenta?
    Buna pentru cei care nu au avut sau mers pana acum cu ceva mai bun decat o dacie, mergeti cu alte masini si o sa vedeti atunci cat de bun e loganul. Parerea mea e ca arata bine fata de varianta berlina, dar nu prea utila pentru o camionata, e extraordinar de mica si daca ma gandesc la tabla care este pe logan e buna sa cari doar pufuleti...
    0 0
  • Logan
    Da e ok.
    0 0
  • lol.. vad ca v-a pus sa carati atv-uri.. pai asta va face un roman obisnuit cu ea?? un atv poate costa mai mult ca acest pick-up..
    0 0
  • Sunteti culmea
    Ma uit la "comments"-urile de la subiectul asta si nu ma pot abtine de ras. Unuia nu-i plac jentile, altul zice ca nu-i incape canapeaua, altul ca loganu-i de kkt. Bai oameni buni....vorbim de o utilitara aici,al carei principal scop nu e sa agati fetitze cu ea, ci sa ajute micul intreprinzator sa-si care una alta, sa o parcheze usor in fata buticului etc. Nu este nici masina de marfa (deci nu o comparati cu un camion, nici macar cu o duba) pentru ca deriva dintr-un automobil. Va rog sa va uitati la alte utilitare care deriva direct dintr-o berlina, sa vedeti cat de nereusite si mici pot fi (ex: VW Caddy, Peugeot Partner). La acestea din paranteza nu le poti scoate "cochilia" pentru a transporta obiecte mai inalte, si sunt la fel de spartane k si Loganul...pretul difera. So, lasati-o dracu, ca pentru buticarul din colt e tocmai buna, pentru pietar la fel, pentru baiatu' care-ti cara faianta e ideala.
    0 0
  • What'a car
    @Vlady
    ce nu are MCV si are pick-up'u ,e decapotabila :> ,nici nu sti cate gagici agatzi cu un pick'up unpic tunat,ma refer la roti sa pui niste capace de ferarri, (daca nu merg,scociul e baza) :))
    1 0
  • Logan vs. alte masini
    Era odata redata aici o reclama pt. Logan. O familie sa aleaga intre un Logan si un alt family car la pret dublu dar vrea sa se tocmeasca la bani. La care dealer-ul taie masina "benghoasa" cu un fierastrau electric mare pe din doua si le zice la banii care ii aveti ori Logan-ul ori masina pe din doua. Ce am inteles eu din reclama: Loganul tot cat o jumate de masina face. Si la pret si la performante. Deci nu mai comentati atata. Dc stii de la inceput care ii sunt limitele si ceea ce vrei tu sa faci se incadreaza in acele limite, e numai buna. Dar nu mai comparati loganul cu atatea alte masini. Ca e cam singulara pe piata.
    0 0
  • bigotti
    multe semne de intrebare
    am trait s-o vedem si pe asta Logan comparat cu Navara. :) masina arata destul de bine dar nu stiu cat o tina caroseria asta la coroziune ma refer. Cei de la Dacia spun multe dar in practica totul e diferit. Am avut o Dacie papuc si dupa un an s-au rupt sustinerile tevii de esapament. pt ca erau mancate de rugina.
    0 0
  • @What'a car
    Buna ideea ca-i decapotabila da cam degeaba ca tot Logan ramane :)Poate daca avea un motor mai maricel cu mai multi cai si eventual o tractiune spate poate mai atrageai putina atentie din partea fetelor.A, si ca un sidenote, conduc o masina de genul Dacia papuc(Fiat Fiorino) si nu as atrage atata atentie cu ea daca nu ar fii muzica destul de galagioasa ;)
    0 0
  • Kolegu
    Alta Lansare
    Maine se lanseaza la apa Logan-ul papuc.... zici ca-i barca.... cum bine zicea cineva mai sus asteptam si Loganul basculanta, Cisterna, Macara si eventual tank...Keep it up Renault... Eu cand visez frumos, adik cand am eu visele cele mai frumoase...visez ca Dacia era cumparata de VW si ca facea o marca de prima mana in Europa ... nu Dulapu asta pe rotzi...
    0 0
  • ilie de la scularie
    pick-up
    "ne-ati inselat asteptarile"..."e varza"...etc. etc.o gramada de comentarii inutile. ma indoiesc ca multi dintre cei care citesc stirile de pe site-ul asta se plaseaza in target-ul noului model. iar comentariile gen "jaf de Dacie", "dulap" sau "barca" nu le pot asocia decat cu vorbe din batrani precum "sunt acri strugurii" sau "vezi paiul din ochiul altuia dar nu simti barna din ochiul tau". Logan e o masina buna pentru Romania. e buna pentru drumuri si e oarecum accesibila pentru buzunarele multora. cine are bani de Q7 sau H2, be my guest. macar acum ai de unde alege, spre deosebire de acum 20 de ani cand nu existau decat Dacia, Oltcit si Aro. poate ca producatorul de ardei ar vrea sa-si ia un Navara, dar de unde sa scoata el cateva zeci de mii de euro? asa ca alege Loganul, mai la indemana. pentru fiecare masina exista o piata, iar si Loganul e pentru piete precum cea romaneasca. felicitari celor care au dare de mana sa-si ia masini straine mai bune decat Logan. dar asta nu inseamna ca nimeni altcineva nu ar trebui sa mai cumpere vreun model din gama doar pentru ca au ei un dinte importiva celor de la Mioveni.
    0 1
  • redundant
    ok
    e ok pentru segmentul care s-a dorit acoperit; pacat de varianta 4x4; ma asteptam la ea, tinand cont ca au tot amanat pick-up-ul
    0 0
  • pibabum
    ATV vs. quad
    stimabililor, agregatul respectiv nu este un ATV ci un quad. e o diferenta notabila ;-)
    0 0
  • las ca'i buna
    raportu calitate pret e oarecum bun...am logan de 10 mi de km,apoi nu e nici o diferenta la piese in comparatie cu un opel sau renault,sa nu sa mai laude nimeni ca la logan is ieftine piesele ca minte;) doamne ajuta ca pe drumurile noastre toate is rable!
    0 0
  • e bun pt noi
    toata lumea vorbeste in necunostinta e cauza.sa asteptam sa se vanda cateva mii e exemplare si apoi veem ce zic cumparatorii.intr aevar,pt mici intreprinzatori e numai buna.am vazut pe acie berlina in '88 pusa o tona de pepeni si mergea,pe papuc 2 tone si tot mergea asha ca si pe asta o sa se puna mult mai mult decat 800kg garantate de Dacia.e o masina pt buzunrul nostru,pt rumurile noastre....ce i drept,nuva rostul acelui loc in spatele scaunelor,mai e graba mareau bena.ar....asta este.parerea mea e ca masina e ok.
    0 0
  • criminal
    am logan sunt tatic
    ia mai lasati-ma dreaq cu coteturile voastre.. ca e buna pentru drumurile noastre, ca e extraordinar de buna la banii astia, daca aveti logan, ati dat ca prostii 7-8 mii pe el ca nu aveti imaginatie si ca na domne.. e masina noua (cea mai tampita scuza posibila.. ce masina noua gasesti la banii astia? ce faci cu ea daca e noua si se strica de 3 ori mai repede decat un polo din 2003) si vorba lui adrianno ati sarit din cotetul de 1300 in logan normal ca ti se pare ferrari. Ati avut masini straine de vorbiti ca e ieftina la piese? Habar nu aveti ce vorbiti! Renault sunt printre cei mai scumpi producatori cand vine vorba de piese de schimb! O sa vedeti voi cand iese din garantie si incep sa pice piesele din ea! Am vazut logan-uri pe taxi de iti e frica sa mergi in ele, daca ia o groapa zici ca s-a rupt in doua. Din partea mea puteti sa va luati si cate 2.. ca poate nu se mai scoate sa aiba si copii vostri, dar nu il mai laudati atat ca aveti si voi si e cea mai buna masina din lume, la banii care ii dai pe un logan nou iti iei o masina serioasa second si te tine de cel putin 2 ori mai mult ca un logan nou. Sunt extraordinar de bune daia daca te duci la un service jumatate din masinile de acolo sunt logan-uri!
    0 0
  • criminal
    uuu.. ce bine ce au scos si logan decapotabil, acum nu mai e nevoie sa duc vaca la pascut in portbagaj sa o tin la intuneric pana ajung cu ea pe pasune, o pun in decapotabila.. nu stiu ce ma faceam daca nu aparea logan pick-up
    0 0
  • Melman
    Salvarea
    Buna idee sa faca ambulantele din Logan MCV, cu banii pe care ii economisesc din costul masini, o pot utila (desi un defribilator costa mult mai mult decat masina toata) dar totusi sunt bune ptr transport pacienti sau chestii minore, care nu pun viata in pericol(gen picior rupt). Foarte buna ideea cu ambulantele, foarte buna!Toate bune,
    0 0
  • pentru o ambulanta mi se pare prea mica.
    0 0
  • logan
    dacia nu a mai lasat taranii sa astepte si le-a dat un pick-up ,l-au carosat pe la o firma de plasticuri ...ca tabla nu au mai avut si a iesit un fel de papuc din anii 80 ...nici o schimbare esentiala .Fratilor aveti noroc cu Tariceanu ca mai abureste lumea cu taxele lui idioate ca erati falimentari daca intrau mai multe masini de afara .
    0 0
  • e buna
    dacia logan pick up e buna pentru carat au mai facut si versiunea asta sa incape lucrurile mai mari PS eu sa mai comentez la urmatoarele stiri sub numele de marian_bmw
    0 0
  • Mda...
    E urata cu spume !!!
    0 0
  • denis
    da frate intradevar acum avem si noi o AUTOUTILITARA ADEVARATA si ii sta si bine NE MINDRIM CU IA .
    0 0
  • bena e problema...
    Carosarea e neinspirata (vedeti ca vb. tare frumos), iar bena, bena e problema. E ok ca poti cara 800kg cu ea, e chiar f. ok, dar nu toti cara saci de nisip sau ciment, care au volum mic in raport cu greutatea. Pentru ca multi or sa vrea sa care, lucruri relativ usoare, dar f. voluminoase, care nu ar incapea nici in ruptul capului in altceva inchis, eu cred ca bena trebuia sa fie mult mai mare. Luati exemplu: japonezii de la Toyota au facut Tundra in 3 variante de lungimi ale benei. Adica pentru toate gusturile! BENA LA PICK-UP E PREA MICA! Daca ai ceva mare de carat (mobila) nu faci nimic cu pick-up-ul asta
    0 0
  • florin
    pt toti cei care au comentat la postul meu de dimineatza, ii anunt ca nu detin logan, cu toate ca merg destul de des cu unul, in schimb detin un ford mondeo mk3, dar romania nu inseamna numai dn1 sau "europenele". as vrea sa vad pe unul cu audi sau bmw sa se baga pe drumurile din judete fara sa injure ca au garda mica, aici exclus modelele tip suv, pe cand cu loganul nu ai probleme
    0 0
  • Opinie: Loganul e o masina rentabila
    Am Logan 1.4 din 2005. Probleme: minore. Reparatii pana acum: nu. Cand o sa am un salariu de, sa zicem, 3000 EUR, poate o sa ma gandesc si la alte tipuri de masini. Pana atunci am si alte investitii de facut, nu arunc cu banii pe masini scumpe.Sunt destui in tara noastra care au cate o masina scumpa, dar altceva nu mai au. E nevoie sa ne mai schimbam un pic mentalitatea, sa incepem sa pretuim ce e facut in tara noastra, nu doar ce vine de afara; ca de asta suntem noi codasi din punct de vedere economic, ca stim doar sa cumparam din import; ne place doar ce e in ograda altora. In contrast cu atitudinea noastra de auto-criticism, incercati sa aflati cum gandesc cei din tarile dezvoltate: au un mare respect pt. ce se produce in tarile lor, indiferent daca nu e intotdeauna la cel mai inalt nivel de calitate. In concluzie: hai sa ne respectam pe noi si tara noastra va fi respectata.
    1 0
  • criminal
    logan vs altceva ca tot ati deviat de la subect
    daca nu era conceptia asta tampita ca e noua (romanul daca e noua normal ca e buna, nu conteaza ce cacat de masina e.. daca e noua e beton) si daca nu se dadea in rate dadeau faliment cu ea.. cristi cu numai idioti.. am o masina din 2003 straina sa nu zic marca ca nu conteaza asta prea mult 6 airbag-uri, clima, esp, abs, parbriz atermic, comenzi pe volan si alte chestii care probabil tie ti se par inutile sau de care probabil nici nu ai auzit pana acum, are 2 ani la mine si in afara de schimbat consumabile nu i-am facut nimic si n-am avut nici o problema cu ea, am dat si mai putin pe ea ca un logan care sa aiba macar aer si un kkt de airbag si mai fac si 2-3 mii de km pe luna.. am prieteni cu logan-uri de se vaita toata ziua.. nu mai merge aerul, nu mai merg oglinzile, nu mai merg geamurile, consuma in draci, nu mai porneste si tot felul de probleme care de care mai idioate.. deci lasa-ma frate cu patriotismul asta ca eu nu dau bani pe patriotism, sau dau banii pe masina noua "ca daca e noua e buna".. daca o tii in fata blocului si mergi de 2 ori pe luna cu ea te cred si eu ca e de vis, dar daca faci naveta cu ea zilnic 100 si ceva de km nu cred ca mai aveai parerea asta.. da tu banii pe masina ca e noua si ca esti patriot si e dacie si lasa-ma pe mine cu masina second hand adusa de afara.. toti romanii au conceptia asta tampita.. e second hand.. nu e buna, zici ca s-a sters cu ea la cur.. mergi tu in caruta ca merg eu in masina second hand. Care o fi idiotul aici?
    0 0
  • cristi
    pt criminal
    am si eu un prieten care a avut un logan luat de nou in 2004 la care a avut o problema cu ambreiajul schimbat pe garantie, la fel a zis ca o schimba ca e proasta si si-a luat audi a4 din 2005, care ii papa ulei (1,5l/schimb=10000 km), i-a schimbat un injector (3200 lei), modulul de climatizare al masinii si o macara pe fata, deci a facut o alegere buna? a spus ca isi ia numai masina noua. eu am un seat 2002, am schimbat debitmetru si modulul de confort (1500 lei), eu mi-am permis sa dau banii, dar sunt curios cati isi permit ca atunci cand iau o masina sh sa poata suporta costurile, din toti astia care zica ca da bine un audi cu 200000 km (la km astia motorul e dus), deci intai faceti niste calcule, nu ascultati la toti snobii care zic ca da bine altceva, intai uitativa in buzunar. si inca ceva, spre deosebire de tine eu fac mai mult de 50000 km anual, asa shut the fuck up. nu cred ca ai tu 3 masini ale tale in curte, eu am, si am avut multe masini, si noi si sh, asa ca spre deosebire de toti care o dau ca loganul e de kkt, eu am o experienta cu masinile.
    0 0
  • bravo cristi
    :))))))))) foarte tare
    0 0
  • matrix
    distrusilor
    dar aia stiu sa mearga cu masina de li se strica asa repede...sa fim seriosi ca la nici o masina nu prea are ce sa se strice pana in 100.000 de km si stiu ce zic...oricum nu se merita sh nici in ruptul capului...cea mai tare combinatie o iei de noua o tii vreo 4-5 ani..in general costurile sunt mici...o vinzi si dai avans la una noua si tot asa...toti vand masinile ca incep sa nu mai mearga calumea...putin sunt cei care le vand ca nu le mai place sau motive asemanatoare...v-am pupat distrusilor
    0 0
  • :)
    toti visati la masini frumoase ca audi,cu motoare de BMW,si confortabile ca Mercedes..si daca se paoate la pret de Tata nano.Adevarul e ca e cel mai greu sa faci un lucru ieftin si relativ bun.Un lucru de calitate costa incepand cu materialele,forta de lucru calificata,precizia sculelor si a utilajelor,mai intra o gramada dar nu mai stau sa le enumar.La pretul asta e cea mai buna alegere.
    0 0
  • criminal
    pt cristi
    sunt satul de tarani ca tine.. si eu mai am pe langa astra asta 2 papucuri si o mazda 6.. dar nu cred ca asta e relevant.. astra l-am busit in fata (bara, radiator, faruri, capota, etc) si m-a dus 1500E reparatia, la tine e 20 de mil un radiator boule. cel mai destept cedeaza.. bafta ca m-am saturat de idioti!
    0 1
  • SirNenea
    bla bla bla
    si pana la urma tot la offtopic se ajunge bv baieti
    0 0
  • alt cristi
    damn...
    mai oamenilor...intrati si voi pe youtube si scrieti renault logan,sau reclama logan,etc, si vedeti ca in franta e cotat mai bine ca un clio.acolo are faruri optionale xenon si alte nebunii.cand la noi se facea face-liftul la ei era deja vechi..atuci se bagau o gramada de chesti pe masina,numai ca la noi au pus o noua motorizatre si un pic de piele.atat.lucrurile pt tuning la logan de pe siteul dacia,sau meridian,cum ar fi eleronul,acolo sunt deja folosite pe modele full option.imi pare sincer rau pentru cei ce isi cumpara masini sh ca au de bagat bani in ele cel putin pe cat au dat pe masina(ma refer la boy racer wanna be,cu masini din '90-'95)ca astea de la 2000 incolo.mai e cum mai e...cert ete ca toata gama logan isi face treaba,fiecare in felul ei.si ca a aparut si pick-up..cu atat mai bine.sincer pe mine nu ma intereseazaa cat de frumoasa e masina atunci cand car cu ea marfa sau mai stiu eu ce.isi face treaba si gata.dar romanu...poate vroia audi TT pick-up ca arata bine, are si confort si poate si cara...ducetiva prin localitatile de pe marginea bucurestului si sa vedeti cu masini cara oameni rosii capsuni si altele, cu BMW din germania sau mai stiu eu ce marca mai buna...dar de...au masina straina
    1 0
  • pt. cristi
    mai cristi, am si io o intrbare pt tine. esti cumva vreun angajat pe la dacia de le iei atata apararea frate?! zici ca te platesc astia bai nene! poti sa ai si o suta de masini ca tot in balarii o dai si fii si tu oleac mai modest ca doar nu esti cucu din parcare. lasa ca mai castiga si altii un ban, mai platesc si altii impozite la stat si mai au si altii masini si nu o ard atata in figuri. nu sunt impotriva loganului dar nici nu il pup in cur. normal ca pt banii aia e bun pt o masina noua (logic) dar lasa ca tot cu banii aia iti iei si alte masini second care oricum dau ceata loganului! asa ca mai lasa tu exemplele alea de cacat gen ce-a patit ala cu audi a4. astea-s cucuri, doar daca si-a luat ala o masina forjata si rupta in doua. eu personal am un golf 4 din 2000 variant de 116 cp care am luat-o in 2006 si masina e trasnet! si mai lasa tu grijile altora cat baga intr-o piesa sau alta ca doar nu le platesti tu tata si nu muncesti tu in locul meu. apropo, de cand am golful lasand deoparte uleiul, filtrele si placutele nu am bagat nimic in el si oricum nu exista grad de comparatie cu loganul. asa ca las-o mai moale. hai sa traiesti!
    0 0
  • ursus2
    deh
    Cum bine a scris cineva mai sus:"pe drum circula Dacii si masini".
    0 0
  • fara suparare dar cred ca ma dezabonez cat de curand de la automarket pt ca numa ma iau nervii cand vad toti analfabetii care nu au condus numai dacia 1300 la viata lor punanduse sa critice masini care nu isi permit sa le cumpere.....chiar nu m-am gandit ca exista asa multa prostie in romania......chiar nu inteleg dc la romani loganul nu e bun....probabil pt ca se cred mai destepti ca si francezi si alte nationalitati in care loganul este pe podium la topurile de vanzari.....chiar sant curios cati dintre dobidocii care critica loganul au condus cel putin logan.....eu zic ca nici 40%.... de ursus2 tu ce masina ai???
    0 0
  • jazzboy
    800 kg..hmmmm
    ia sa cumpere vasile de la satu mare sa vezi ce cara cu el 2 tone de nuci... ;) o sa tina el si 2 tone ca nu are incotro....
    0 0
  • cristi
    pt bogu
    bah baiatule, in primul rand spre deosebire de tine eu imi permit sa-mi iau mai multe masini si nu pt a da bine la prieteni cum o fac majoritatea ci pt a-mi rezolva treburile, nu sunt angajat la ei, sincer nu ii suport pe francezi pt ca sunt ingamfati, dar macar aia au cu ce, nu ca romanii ca tine care dupa ce ca sunt in curul gol fac snobisme d-astea, sa stapanesti sanatos masina, dar sunt sceptic in privinta ta, oricum daca nu-ti mai merge ceva o sa preferi sa nu repari si sa mergi pana pica de tot, asa fac toti smecherii astia de 2 lei... pt ca am vazut ca atunci cand nu aveti argumente asta faceti. si pt ala care spune ca pe starzi exista dacii si masini, de astia ca tine care se uita cum sa epateze (e cumva un cuvant prea greu pt tine?) e plina tara asta.
    0 0
  • de tiriluc
    Logan fara motor
    Am avut un Golf I din 80, deci are 28 de ani indata , si tot cu tabala orginala e pe la motor, aripile ce s-au mai scorojit dar nu de tot, are deja vreo 400.000 de km, am facut un schimb de motor ca la 350.000 s-a cam dus saracu, si acu are un 1,6 Diesel in 5 viteze. Merge si acum, porneste fara probleme iarna, cit l-am avut eu, 4 ani, nu mai tin minte , parca am schimbat o rotula si 2 amortizoare, in rest , pe cai si bice. Ce m-as fi bucurat sa ma cheme cei de la VW la ei sa imi repare ceva ca mi-au aparut niste pete de rugina dupa 26 de ani, la aripa stinga. Si sa imi plateasca si drumul si cazarea. Daca imi dadeau si premiu ca era deja Oldsmobil, tare m-as fi bucurat, asa ma resemnez, iar actualul proprietar care l-a facut si trotineta de transportat cartofi, mi-a zis ca e super, nui vine sa creada ca nemtii astia ( batai cucu ca se supara ca vine Nokia la noi) nu au putut copia Dacia, sa mai bage niste bani in el. :))) . Noile cosciuge de la Logan se pare ca sint facute pentru firmele de pompe funerare, exact cit sa te basculeze direct de unde ai venit , cu partea din spate deschisa sa imi incapa si picioarele ca am numai 1.85 :))))
    0 0
  • Alte vremuri
    In anii aceia masinile se construiau altfel, mi-e teama ca daca ti-ai lua un Golf 5 de acum nu ar fi la fel de fiabil ca cel vechi, economie de piata, costuri de productie scazute, ce sa-i faci!. Atata timp cat marci celebre precum Mercedes si BMW produc in China si India ce sa mai ceri de la Logan, o masina de buget.
    0 0
  • iulian
    ...
    Mai, cum puteti sa comparati Loganul cu Mercedesul si BMW-ul? Numai niste idioti (ca altfel nu pot sa le zic) pot sa faca acest lucru! Loganul e o masina buna pentru Romania. Nu va atinge niciodata standardele constructorilor germani de mai sus, dar nici nu va costa la fel de mult. Cum poti sa compari o masina care costa peste 30 000 Euro cu o masina care costa 8 000 Euro? Treziti-va si nu mai comentati aiurea! Aici e vorba de Logan si nu de Mercedes, BMW, Aston Martin, Maseratti, etc.
    0 0
  • daca asta e masina utilitara atunci Trabantul se poate compara cu un Dodge.frate nu vedeti ca mai mult de 70 de cm nu are in lungime bena aia...doamne si mai dai si o gramada de bani pe ea.jenant rau
    0 0
  • sancheZ
    Test neconcludent. Cei drep ic-am pupa-n .. pe cei de la DACIA
    Asa cum reiese din titlu , testul este neconcludent si pe deasupra le-a inrosit curu de atate limbi. Pe motorul de 1.8 dci a pus o canapea de 100-150 kg(fie vb intre noi asta o carai cu vechea Dacie pe plafoniera) iar pe vs de 1.6 a pus 400 kgDin cate stiu eu testele se fac la LIMITA EXTREMA, sa vedem daca producatorul minte sau nu , sa vedem daca duce 800kg sau mai mult sau mai puttin. de aici statistica cu consumul in oras, in afara, mixt s.a.m.d.Cine a scris articolul ori e femeie ori este neprofesionist. Nu conteaza firma ci calitatea produsului pt care platim. STANDARDE DE SECURITATE??!! de ce ABS este optinal? sau aibagurile? nu e nimeni in tata asta sa faca standarde IN schimb sunt f multi care concep TAXE.Sunt f intigrat de acest articol si nu numai ...........
    0 0
  • SUNTETI OFF TOPIC...
    Vesnica polemica: logan si antilogan. Nu va mai saturati? Loganul de acum = vechea dacie 1310. Asta e, chiar daca va convine, chair daca nu. Iar vechea dacie 1310 a fost masina romanului. Pe mine ma doare incrancenarea asta referitoare la Logan. Eu transez altfel o astfel de problema: cui ii place loganul: sa si-l pastreze, cui nu-i place sa nu ... comenteze, si sa-si cumpere ce-i doreste sufletzelul si-i sustzine portofelu. Topicul era despre pick-up-ul de la Dacia.
    0 0
  • logan ok
    AVEM IN CADRUL FIRMEI UN PARC AUTO DE APROX 70 AUTOTURISME DIN CARE 30 LOGANURI UNA ARE 140 000.AM AVUT O SINGURA DEFECTIUNE LA UN LOGAN.APROPO DE CALITATEA GERMANA AM UN MERCEDES S500 DIN 2004 90000KM CUTIA DE VITEZE SCHIMBATA DE 2 O DATA IN GARANTIE,SISTEMUL DE MAVIGATIE KAPUT ETC.W PASAT
    0 0
  • in general
    poate ca una straina e mai buna dar mia nu ami trebuie daca iau 1 golf nu pot sa fac bani cu el daci din punctul de vedere al utilitati e mai buna ca orice masina straina ca fac bani cu ea,restu motor viteza pentru mine s-au pentru alti nu conteaza fac cu asta bani si ami iau si 1 wv golf na ,,te offtici,,
    0 0
  • Anonim
    Boy
    ai gresit bai fabricantule, ca arati tot ce e nou la logan ... mai bine pastrai ca alea's cu emblema veche ... cea mai tare emblema sandero ... pa si fi atent data viitoare
    0 0
  • logan papuc cu 5 locuri
    nu scoateti odata lopganu ala papuc cu 5 locuri?
    ..................
    0 0
  • dacia pik up
    este o maşină bună
    0 0
  • dacia pik up
    cand scoateţi loganul cu 5locuri
    0 0
  • Masina de treaba
    am luat un logan berlina second-hand de 4 ani , cu 68 de mii km...acum masina are 115 mii km...sa mor dak nu am pus decat benzina si am schimbat uleiul...si vreau sa spun k am carat q masina asta si 700 kg...ce draq mai vreti fratilor...la raport calitate-pret e excelenta...recomand tuturor
    0 0
  • meseriasa
    frumusica masina, si la pret merge pentru roman, in rest la roti daca ar avea ceva jante mai solide, mai diferite, ar avea cu totu altul aspect, acum nu putem avea pretentia de la roman care o avem de la neamt, pt noi si drumurile noastre e buna!
    0 0
  • GEORGE
    LOGAN
    UNDE AS PUTEA SA GASESC SI EU LOGANUL DE 7200E LA CE DILLAR
    0 0
  • Adrian
    Buna!
    Buna! M-ar interesa sa achizitionez un logan pick up si nu stiu ce motorizare e mai buna(1.5sau1.6).Am inteles ca sunt ceva probleme la modelul diesel totusi sunt nehotarat...
    0 0
  • logan
    Am logan de 6 ani 232000 km distributie si ulei la termen si la drum .
    Cati bani bagi intrun sh in 6 ani eu mai cumpar unul nou
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru