AMS Performance a creat o versiune de 1.309 CP a lui Nissan GT-R

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 20.07.2011
Un tuner din Chicago a dezvoltat un pachet de 1.309 CP şi 1.384 Nm pentru Nissan GT-R. Acesta accelerează de la 100 la 200 km/h în 3.46 secunde şi parcurge sfertul de milă în puţin peste 9 secunde.

Casa de tuning AMS Performance a prezentat un pachet de 1.309 CP pentru Nissan GT-R. Kit-ul se numeşte Alpha 12 şi este încă în faza de dezvoltare şi testare. Pe dinamometru, modelul a obţinut 1.309 CP şi 1.384 Nm. Chiar şi în condiţii nefavorabile (temperatura pistei era prea scăzută), AMS Alpha 12 a obţinut un timp de 9.052 secunde pe sfertul de milă, atingând o viteză de 268 km/h la finalul celor 402 metri. Instrumentele de măsurare montate la bord au înregistrat o accelerare de la 100 la 200 km/h în doar 3.46 secunde. Potrivit celor de la AMS, Alpha 12 este unul dintre cele mai rapide modele din lume în ceea ce priveşte acceleraţia de la 100 la 200 km/h.

Modelul este atât de puternic încât obţine tracţiunea maximă în cea de-a cincea treaptă, moment în care toate roţile reuşesc să livreze puterea pe şosea. Tunerii de la AMS Performance promit să se întoarcă pe pistă cu acest model în condiţii meteo mai bune, care să le ofere aderenţă maximă.

Conţinutului pachetului Alpha 12 nu a fost încă dezvăluit, iar preţul său este şi el un mister. Americanii mai au de făcut câteva optimizări până la oferirea acestui pachet în serie, dar sunt şanse mari ca modelul să păstreze nivelul de putere anunţat iniţial.

Pachetul Alpha 10 de la AMS Performance pentru Nissan GT-R dezvoltă 1.000 CP. Putere respectivă este obţinută cu benzină cu cifra octanică de 93, în timp ce carburantul de competiţie le oferă clienţilor peste 1.100 CP. Kit-ul Alpha 10 costă 63.995 de dolari, deci noul Alpha 12 ar trebui să fie cel puţin la fel de scump.

Via | Carscoop

Comentarii (5)

  • sa-mi f... una...
    Si cum ramai tu Veyroane in urma... Daca in versiunea "normala" un GT-R ii cam da batai de cap unui veyron, si asta cu numai jumatate din puterea lui, atunci cand puterea se egaleaza?... Hm... Fie si 100 de mii pretul la chitul ala, cred ca ii cam merita...

    Hai sa povesteasca ferarii si beemvistii cum au mituit astia cronometru...
    13 6
  • Bun si ....nu prea!
    Inclin sa cred ca GT-R e la un alt nivel,un nivel la care multe solutii de tuning mai mult fac rau decat bine,cum inginerii de la Nissan il dezvolta continuu si ii aduc nenumarate imbunatatiri,cred ca doar ei au solutia dezvoltarii complete a acestei masini,o dezvoltare care pastreaza perfecta armonia intre putere si si punerea ei "jos".
    E posibil ca aceasta varianta extrema sa fie mult mai slaba fata de ultima evolutie a modelului.
    E tipic american sa pui multi cai,ei inca descopera virajele,tot ce ii intereseaza e timpul pe1/4 de mila!
    12 1
  • kumite
    @Serd
    Nu-i tipic american sa pui multi cai.Masina asta stie sa ia curbe.Exista un mic orasel ,prin emisfera sudica(Rotorua se numeste oraselul)Aici este un work shop specializat in Nissan Skyline GT-R.Modelul vechi.Este atat de usor pt.ei sa duca modelul asta la peste 1000 de caluti.Si asta de ani buni.Se vand masinutele astea in Anglia ca painea calda,cu comanda speciala.L-am vazut pe Clarkson testand un model din asta.A coborat din masina si a zis doar atat::good car.
    Stima!
    5 1
  • hmm...
    E ca si cum ai pune un maner de topor unui bisturiu chirurgical. GTR-ul e despre altceva
    6 1
  • bimmerboy
    supercar!
    Aceasta masinuta este singura care ma poate convinge sa renunt la mult iubitul E92 M3 600cp pe care o detin acum.ASTA VINE DE LA UN FAN BMW INRAIT.Este doar o chestie de timp.SUPERCAR FOR PENUTS!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru