Audi a preluat o idee de reclamă de la Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Eight Mile Style, compania care deţine licenţele melodiilor lui Eminem, a înaintat o moţiune într-un tribunal din Germania pentru interzicerea unei reclame Audi. Respectiva reclamă utilizează melodia "Lose Yourself" a lui Eminem fără drept, spune Joel Martin, managerul Eight Mile Style. Artistul american a jucat recent într-o reclamă pentru Chrysler, al cărui slogan era "Imported From Detroit" şi viza promovarea modelului 200.
"E uimitor. Ceea ce face acest lucru extraordinar este asemănarea dintre modul în care această melodie este folosită de Chrysler şi modul în care o foloseşte agenţia lui Audi. Atunci când am văzut-o am zis că trebuie să fie o glumă", a completat Joel Martin.
Răspunsul diviziei Audi din Statele Unite ale Americii a fost scurt, specificând că modelul A6 Avant nu va fi distribuit pe piaţa respectivă. Divizia americană a mărcii din Ingolstadt nu are oricum nicio legătură cu reclama respectivă, aceea fiind comandată de divizia germană a mărcii.
După cum au notat şi cei de la Eight Mile Style, asemănarea dintre reclama lui Audi A6 Avant şi cea a lui Chrysler 200 este şocantă, cele două spoturi prezentând numeroase "idei comune".Reclamă Audi A6 Avant
Reclama Chrysler pentru SuperBowl 2011 "Imported from Detroit"
Via | TheTruthAboutCars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Grupul JLR nu poate relua producția de mașini la mai bine de două săptămâni după ce a fost ținta unui atac cibernetic. Există temeri că mai mulți furnizori ai grupului britanic ar putea da faliment din această cauză. (16.09)
-
Pentru a marca retragerea celebrului Civic Type R din Europa, Honda a lansat o hartă interactivă cu peste 120 de drumuri, din Europa, ideale pentru condus. Transfăgărășanul este, desigur, pe listă. (11.09)
-
BMW i-a făcut cadou lui Papa Leon al XIV-lea o motocicletă R 18 Transcontinental. Vehiculul va fi scos la licitație în luna octombrie pentru a susține un scop caritabil. Suma rezultată din licitație va fi donată către mai multe proiecte de ajutorare a copiilor dintr-o țară africană. (10.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
http://www.youtube.com/watch?v=eKtfjsonPFE
Prin urmare daca Led Zepelin si-a dat acordul Audi are toate drepturile sa difuzeze reclama, desi ar fi penibil.
nu mai sunt defapt articole serioase si trebe si articole dinastea de umplutura
http://www.topgear.ro/stiri/noul-opel-astra-das-auto-din-1965...exact OPEL...vorba top gear rusinica vw si de fapt e generalizata treaba deci rusinica vag
aia ee luati-va das FAS,sau vorbrundt dur RAHATUS
Amintiti-va cand Toyota facea recall la greu ca Honda isi facea reclama scriind mare pe cladirile dealer-ilor "Masinile noastre nu raman fara frane".
Audi nu e nici prima si cu sigurnta nici ultima companie auto care face asa ceva.