Audi a preluat o idee de reclamă de la Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Eight Mile Style, compania care deţine licenţele melodiilor lui Eminem, a înaintat o moţiune într-un tribunal din Germania pentru interzicerea unei reclame Audi. Respectiva reclamă utilizează melodia "Lose Yourself" a lui Eminem fără drept, spune Joel Martin, managerul Eight Mile Style. Artistul american a jucat recent într-o reclamă pentru Chrysler, al cărui slogan era "Imported From Detroit" şi viza promovarea modelului 200.
"E uimitor. Ceea ce face acest lucru extraordinar este asemănarea dintre modul în care această melodie este folosită de Chrysler şi modul în care o foloseşte agenţia lui Audi. Atunci când am văzut-o am zis că trebuie să fie o glumă", a completat Joel Martin.
Răspunsul diviziei Audi din Statele Unite ale Americii a fost scurt, specificând că modelul A6 Avant nu va fi distribuit pe piaţa respectivă. Divizia americană a mărcii din Ingolstadt nu are oricum nicio legătură cu reclama respectivă, aceea fiind comandată de divizia germană a mărcii.
După cum au notat şi cei de la Eight Mile Style, asemănarea dintre reclama lui Audi A6 Avant şi cea a lui Chrysler 200 este şocantă, cele două spoturi prezentând numeroase "idei comune".Reclamă Audi A6 Avant
Reclama Chrysler pentru SuperBowl 2011 "Imported from Detroit"
Via | TheTruthAboutCars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Un nou studiu realizat de americanii de la Consumer Reports relevă care au fost cele mai fiabile mărci auto în 2025. Primele 4 locuri sunt ocupate de mărci japoneze și există o schimbare pentru primul loc. (17.12)
-
Jaguar a negat oficial informația cu privire la presupusa concediere a lui Gerry McGovern, șeful de design al mărcii. Răspunsul mărcii britanice apare la două săptămâni după ce presa a raportat că omul din spatele controversatului concept Type 00 ar fi fost escortat afară din biroul său. (15.12)
-
Renault a închis serviciul său de ride-sharing Mobilize, la 4 ani după înființarea acestuia. Totodată, marca franceză își încetinește extinderea rețelei de stații de încărcare rapidă pentru mașinile din acest serviciu. (12.12)
-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Final de epocă: Jaguar a încheiat producția ultimului său model cu motor termic

-
Volkswagen va lansa 6 modele electrice noi în 2026

-
BYD Seal U a fost cel mai vândut model PHEV în Europa, în ultimele 11 luni













http://www.youtube.com/watch?v=eKtfjsonPFE
Prin urmare daca Led Zepelin si-a dat acordul Audi are toate drepturile sa difuzeze reclama, desi ar fi penibil.
nu mai sunt defapt articole serioase si trebe si articole dinastea de umplutura
http://www.topgear.ro/stiri/noul-opel-astra-das-auto-din-1965...exact OPEL...vorba top gear rusinica vw si de fapt e generalizata treaba deci rusinica vag
aia ee luati-va das FAS,sau vorbrundt dur RAHATUS
Amintiti-va cand Toyota facea recall la greu ca Honda isi facea reclama scriind mare pe cladirile dealer-ilor "Masinile noastre nu raman fara frane".
Audi nu e nici prima si cu sigurnta nici ultima companie auto care face asa ceva.