Audi a preluat o idee de reclamă de la Chrysler
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Eight Mile Style, compania care deţine licenţele melodiilor lui Eminem, a înaintat o moţiune într-un tribunal din Germania pentru interzicerea unei reclame Audi. Respectiva reclamă utilizează melodia "Lose Yourself" a lui Eminem fără drept, spune Joel Martin, managerul Eight Mile Style. Artistul american a jucat recent într-o reclamă pentru Chrysler, al cărui slogan era "Imported From Detroit" şi viza promovarea modelului 200.
"E uimitor. Ceea ce face acest lucru extraordinar este asemănarea dintre modul în care această melodie este folosită de Chrysler şi modul în care o foloseşte agenţia lui Audi. Atunci când am văzut-o am zis că trebuie să fie o glumă", a completat Joel Martin.
Răspunsul diviziei Audi din Statele Unite ale Americii a fost scurt, specificând că modelul A6 Avant nu va fi distribuit pe piaţa respectivă. Divizia americană a mărcii din Ingolstadt nu are oricum nicio legătură cu reclama respectivă, aceea fiind comandată de divizia germană a mărcii.
După cum au notat şi cei de la Eight Mile Style, asemănarea dintre reclama lui Audi A6 Avant şi cea a lui Chrysler 200 este şocantă, cele două spoturi prezentând numeroase "idei comune".Reclamă Audi A6 Avant
Reclama Chrysler pentru SuperBowl 2011 "Imported from Detroit"
Via | TheTruthAboutCars
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Marca olandeză Spyker, celebră pentru modelul de performanță C8, a fost readusă la viață după ce a intrat în faliment în urmă cu 4 ani. Victor Muller, fondatorul mărcii, a anunțat că marca va construi în curând modele de performanță noi. (20.10)
-
Porsche a confirmat oficial numirea unui nou CEO, care va prelua șefia mărcii începând de anul viitor. Michael Leiters îl va înlocui pe Oliver Blume din 1 ianuarie 2026. (20.10)
-
Rimac își dorește să dețină controlul complet asupra mărcii Bugatti, potrivit unor noi informații apărute în presă. În prezent, Rimac deține 55% din Bugatti, în timp ce restul de 45% este în proprietatea Porsche. (17.10)
-
Ediție de adio pentru Volkswagen Touareg: producția va lua sfârșit în 2026
-
Toyota lansează noua marcă Century: va produce mașini de lux în serie limitată
-
Noul Leapmotor B10, lansat oficial în Europa: start de la 29.900 euro
-
Noul Jeep Grand Wagoneer facelift: primul model al mărcii disponibil cu range extender
-
Toyota va dezvălui un model de performanță nou în decembrie
http://www.youtube.com/watch?v=eKtfjsonPFE
Prin urmare daca Led Zepelin si-a dat acordul Audi are toate drepturile sa difuzeze reclama, desi ar fi penibil.
nu mai sunt defapt articole serioase si trebe si articole dinastea de umplutura
http://www.topgear.ro/stiri/noul-opel-astra-das-auto-din-1965...exact OPEL...vorba top gear rusinica vw si de fapt e generalizata treaba deci rusinica vag
aia ee luati-va das FAS,sau vorbrundt dur RAHATUS
Amintiti-va cand Toyota facea recall la greu ca Honda isi facea reclama scriind mare pe cladirile dealer-ilor "Masinile noastre nu raman fara frane".
Audi nu e nici prima si cu sigurnta nici ultima companie auto care face asa ceva.