Salonul Auto de la Paris 2018

Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design

Publicat Miercuri, 18.07.2018
de Daniel Popescu
Comenteaza 0
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 1
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT facelift: motorizări pe benzină mai puternice și schimbări minore de design - Poza 2
Audi TT a primit un facelift cu schimbări minore de design și o gamă de motoare pe benzină mai puternice, în timp ce versiunea diesel a fost eliminată.

Audi TT împlinește 20 de ani de la lansarea inițială din 1998, iar constructorul de la Ingolstadt a profitat de această aniversare pentru a lansa un facelift.

Din punct de vedere vizual, sportiva nu prezintă schimbări dramatice, însă marile noutăți sunt păstrate pentru sistemul de propulsie.

Audi TT: date esențiale:

schimbările de design sunt mai degrabă subtile, iar una dintre cele mai evidente este legată de grila Singleframe;

barele de protecție sunt mai proeminente, în timp ce opțional blocurile optice sunt LED sau Matrix LED;

pachetul S line pentru exterior introduce și alte modificări, cum ar fi grila neagră sau difuzorul mai lat;

standard, jantele au 17 inch, iar opțional clienții pot alege jante de 18, 19 sau 20 inch;

modelul poate fi comandat și în culorile albastru și portocaliu, în timp ce pachetul S line include și nuanța de caroserie turbo blue;

la interior, sistemul Audi Virtual Cockpit cu ecran de 12.3 inch este acompaniat opțional de un nou ecran care oferă informații în timp real despre motor, cuplu și forțele g;

sistemul de sunet Bang & Olufsen are o putere totală de 680 W și oferă 14 difuzoare; TT facelift primește în standard senzor de ploaie, oglinzi laterale încălzite sau volan multifuncțional, precum și conectivitate bluetooth și porturi USB iluminate;

gama de motorizări a trecut printr-o actualizare importantă.

Cel puțin la lansare, TT facelift oferă acum un singur motor pe benzină TFSI cu capacitatea de 2.0 litri, care este disponibil în 3 versiuni: 197 CP și 320 Nm (nume de cod 40 TFSI), 245 CP și 370 Nm (45 TFSI) și 306 CP și 400 Nm în cazul lui TTS;

în standard, unitățile de propulsie sunt acompaniate de o cutie de viteza manuală cu 6 trepte, iar opțional există cutie de viteze autonomă cu dublu-ambreiaj;

în comunicatul de presă, Audi nu mentionează nimic despre posibile versiuni diesel pentru TT facelift;

printre sisteme de asistență disponibile se numără Lane Change Assist, Side Assist, Lane Departure Warning System, Active Lane Assist sau Traffic Sign Recognition, însă nu lipsește nici Park Assist.

Via Audi


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru