Bob Lutz loveşte din nou: "GM, VW şi Hyundai sunt marile puteri ale lumii auto"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Bob Lutz, controversatul şi celebrul ex-preşedinte General Motors, proaspăt revenit în interiorul conglomeratului din Detroit în funcţia de consultant, iese la rampă cu noi declaraţii. Lutz a acordat recent un interviu publicaţiei germane Manager Magazin, în care a vorbit despre relaţia dintre Opel şi General Motors şi despre viitorul industriei auto.
Întrebările jurnaliştilor au atins însă şi un subiect sensibil, cel legat de pincipale branduri auto ale momentului. Declaraţia lui Lutz nu putea fi decât una surprinzătoare. Oficialul a susţinut că, actualmente, există trei mari nume în industrie: General Motors, Grupul Volkswagen şi Grupul Hyundai.
Deşi poate părea surprinzătoare lipsa gigantului Toyota din enumerare, Lutz şi-a motivat simplu alegerile: japonezii au pierdut deja această bătălie.
Declaraţia lui Bob Lutz:
"Cu ceva ani în urmă, experţii susţineau că lupta pentru supremaţie în industria auto se va da doar între Honda, Toyota şi GM. Lucrurile s-au schimbat. Cele mai importante nume ale prezentului sunt General Motors, Volkswagen şi Hyundai.
Toyota este în declin. Japonezii şi-au pierdut imaginea extrem de solidă a fiabilităţii. Maşinile lor nu sunt neapărat frumoase. În plus, ţinuta lor de drum este sub nivelul celor europene şi americane.
Pe de altă parte, GM şi-a îmbunătăţit imaginea, tehnologia şi designul. Mai mult, când vine vorba de împărţirea platformelor, GM a fost întotdeauna competitiv. Credeţi-mă: GM le va face viaţă grea celor de la Volkswagen şi Hyundai."
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rimac Nevera R a stabilit 24 de recorduri mondiale noi. Modelul exotic electric al croaților este acum cea mai rapidă mașină de serie din lume de la 0 la 400 km/h și înapoi la zero, un record deținut până acum de Koenigsegg Jesko. (11.07)
-
Bentley a dezvăluit oficial noua sa siglă, care va fi prezentă pe viitoarele modele ale mărcii. Noua siglă este a cincea în cei 106 ani de existență ai mărcii. (03.07)
-
Cadillac a început oficial livrările modelului electric de lux Celestiq, la 3 ani după lansarea oficială. Modelul etalon al mărcii americane are un preț de pornire de 350.000 dolari. (26.06)
In ignoranta lui, Lutz crede ca Volkswagen e vreo saormarie. De aici iti dai seama ca nenea asta e foarte prost si ca manipulator (pardon, consultant), nu doar ca manager...
In alta ordine de idei, incerc sa-mi dau seama cat de praf si pulbere sunt cei 9 care au votat negativ primul comentariu...
Cu toate astea bosii de la Toyota nu au cersit ajutorul statului in timp ce ei aveau in garaje masini de milioane de dolari sau avioane particulare, asa cum avea mr. Lutz.. Oare chiar nu i-a fost rusine cand Obama i-a atras atentia de asta?
Si inca ceva: Ford este pe profit dinaintea voastra. Si daca nu ma insel nu a fost nevoie sa se imprumute la fel de mult ca voi. Dar vedeti voi, pe cei de la Ford i-a dus capul sa faca din marcile lor unele profitabile, nu sa le pastreze sa le consume miliarde de doalari fara sa pese cuiva din conducerea companiei de asta. Iar cand au vandut au avut grija sa nu aiba cineva de suferit (vezi Volvo, Jaguar, Land Rover care o duc bine). Sir Lutz, blestemul SAAB te va urmari multi ani. Dar te iertam, la cum delirezi nu e bine sa iei de oameni bolnavi.