Bruxelles, oraşul cu cel mai congestionat trafic din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Olandezii de la TomTom au publicat recent rezultatele unui studiu care urmăreşte cele mai aglomerate oraşe ale Europei din punct de vedere al traficului. Potrivit producătorului de sisteme de navigaţie, Bruxelles, capitala Belgiei, este oraşul cu cele mai mari probleme de fluenţă a traficului, înregistrând o creştere a numărului de străzi blocate cu 1.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Deşi a devenit populară pentru probleme sale de trafic, Londra s-a poziţionat abia pe poziţia a treia în topul celor mai congestionate oraşe europene, cu o scădere de 0.2 procente a traficului. Veştile bune se opresc însă aici pentru britanici, Regatul Unit fiind desemnat ţara cu cele mai mari probleme de trafic din Europa, nu mai puţin de 16 oraşe fiind prezente în topul celor mai congestionate oraşe de pe Bătrânul Continent.
Clasamentul a înregistrat însă şi progrese, printre cele mai semnificative fiind cel al oraşului francez Toulouse, care a reuşit să îşi reducă traficul cu 1.9 procente, doar 33% din arterele sale fiind acum congestionate.
În antiteză, oraşul german Koln înregistrează un trafic îngreunat doar pe 18.9% din şoselele sale. Cea mai mare îmbunătăţire a traficului urban, comparativ cu 2010, se înregistrează la Dublin, unde congestionarea a scăzut cu 9.7%, dar păstrează un total de 24 de procente din totalul străzilor.Poziţie | Oraşul | Ţara |
1 | Bruxelles | Belgia |
2 | Varşovia | Polonia |
3 | Londra | Marea Britanie |
4 | Wroclaw | Polonia |
5 | Toulouse | Franţa |
6 | Lyon | Franţa |
7 | Edinburgh | Marea Britanie |
8 | Marseille | Franţa |
9 | Paris | Franţa |
10 | Manchester | Marea Britanie |
11 | Bradford | Marea Britanie |
12 | Belfast | Marea Britanie |
13 | Oxford | Marea Britanie |
14 | Milan | Italia |
15 | Birmingham | Marea Britanie |
16 | Zurich | Elveţia |
17 | Oslo | Norvegia |
18 | Roma | Italia |
19 | Aberdeen | Marea Britanie |
20 | Napoli | Italia |
21 | Amsterdam | Olanda |
22 | Rotterdam | Olanda |
23 | Barcelona | Spania |
24 | Dublin | Irlanda |
25 | Munchen | Germania |
26 | Budapesta | Ungaria |
27 | Graz | Austria |
28 | Genova | Italia |
29 | Nottingham | Marea Britanie |
30 | Montpellier | Franţa |
31 | Vienna | Austria |
32 | Hamburg | Germania |
33 | Southampton | Marea Britanie |
34 | Torino | Italia |
35 | Utrecht | Olanda |
36 | Praga | Cehia |
37 | Bonn | Germania |
38 | Stuttgart | Germania |
39 | Cracovia | Polonia |
40 | Haarlemmermeer | Olanda |
41 | Bolton | Marea Britanie |
42 | Guildford | Marea Britanie |
43 | Wakefield | Marea Britanie |
44 | Nisa | Franţa |
45 | Leicester | Marea Britanie |
46 | Antwerp | Belgia |
47 | Liverpool | Marea Britanie |
48 | Cambridge | Marea Britanie |
49 | Essen | Germania |
50 | Koln | Germania |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Are TomTom harta acoperire si in Romania?
Eu locuiesc in Munchen acum si inainte am locuit in Londra ptr cateva luni.
Traficul din Bucuresti este ceva mai bun decat in Londra dar incomparabil mai rau decat In Munchen. In Londra s-a si vrut lucrul asta de fapt tinand cont ca au stramtat strazi ptr a largi trotuarele.
In Munchen se circula oriunde si la orice orice destul de lejer. Au inel median si scot tot traficul greu din mijlocul orasului. Autostrazile sunt conectate direct la inel astfel ca se iese/intra in oras destul de rapid.