Bruxelles, oraşul cu cel mai congestionat trafic din Europa
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Olandezii de la TomTom au publicat recent rezultatele unui studiu care urmăreşte cele mai aglomerate oraşe ale Europei din punct de vedere al traficului. Potrivit producătorului de sisteme de navigaţie, Bruxelles, capitala Belgiei, este oraşul cu cele mai mari probleme de fluenţă a traficului, înregistrând o creştere a numărului de străzi blocate cu 1.2% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Deşi a devenit populară pentru probleme sale de trafic, Londra s-a poziţionat abia pe poziţia a treia în topul celor mai congestionate oraşe europene, cu o scădere de 0.2 procente a traficului. Veştile bune se opresc însă aici pentru britanici, Regatul Unit fiind desemnat ţara cu cele mai mari probleme de trafic din Europa, nu mai puţin de 16 oraşe fiind prezente în topul celor mai congestionate oraşe de pe Bătrânul Continent.
Clasamentul a înregistrat însă şi progrese, printre cele mai semnificative fiind cel al oraşului francez Toulouse, care a reuşit să îşi reducă traficul cu 1.9 procente, doar 33% din arterele sale fiind acum congestionate.
În antiteză, oraşul german Koln înregistrează un trafic îngreunat doar pe 18.9% din şoselele sale. Cea mai mare îmbunătăţire a traficului urban, comparativ cu 2010, se înregistrează la Dublin, unde congestionarea a scăzut cu 9.7%, dar păstrează un total de 24 de procente din totalul străzilor.Poziţie | Oraşul | Ţara |
1 | Bruxelles | Belgia |
2 | Varşovia | Polonia |
3 | Londra | Marea Britanie |
4 | Wroclaw | Polonia |
5 | Toulouse | Franţa |
6 | Lyon | Franţa |
7 | Edinburgh | Marea Britanie |
8 | Marseille | Franţa |
9 | Paris | Franţa |
10 | Manchester | Marea Britanie |
11 | Bradford | Marea Britanie |
12 | Belfast | Marea Britanie |
13 | Oxford | Marea Britanie |
14 | Milan | Italia |
15 | Birmingham | Marea Britanie |
16 | Zurich | Elveţia |
17 | Oslo | Norvegia |
18 | Roma | Italia |
19 | Aberdeen | Marea Britanie |
20 | Napoli | Italia |
21 | Amsterdam | Olanda |
22 | Rotterdam | Olanda |
23 | Barcelona | Spania |
24 | Dublin | Irlanda |
25 | Munchen | Germania |
26 | Budapesta | Ungaria |
27 | Graz | Austria |
28 | Genova | Italia |
29 | Nottingham | Marea Britanie |
30 | Montpellier | Franţa |
31 | Vienna | Austria |
32 | Hamburg | Germania |
33 | Southampton | Marea Britanie |
34 | Torino | Italia |
35 | Utrecht | Olanda |
36 | Praga | Cehia |
37 | Bonn | Germania |
38 | Stuttgart | Germania |
39 | Cracovia | Polonia |
40 | Haarlemmermeer | Olanda |
41 | Bolton | Marea Britanie |
42 | Guildford | Marea Britanie |
43 | Wakefield | Marea Britanie |
44 | Nisa | Franţa |
45 | Leicester | Marea Britanie |
46 | Antwerp | Belgia |
47 | Liverpool | Marea Britanie |
48 | Cambridge | Marea Britanie |
49 | Essen | Germania |
50 | Koln | Germania |
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
-
Alfa Romeo a confirmat oficial că schimbă numele primului său model electric din Milano în Junior. Schimbarea vine după ce guvernul italian și-a exprimat nemulțumirea față de numele ales pentru o mașină produsă în afara Italiei. (16.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Însetat de putere: noul Shelby Super Snake este un Mustang cu 830 de cai putere
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
Are TomTom harta acoperire si in Romania?
Eu locuiesc in Munchen acum si inainte am locuit in Londra ptr cateva luni.
Traficul din Bucuresti este ceva mai bun decat in Londra dar incomparabil mai rau decat In Munchen. In Londra s-a si vrut lucrul asta de fapt tinand cont ca au stramtat strazi ptr a largi trotuarele.
In Munchen se circula oriunde si la orice orice destul de lejer. Au inel median si scot tot traficul greu din mijlocul orasului. Autostrazile sunt conectate direct la inel astfel ca se iese/intra in oras destul de rapid.