Bugetul de publicitate al GM in faliment: 50 de milioane $ pe luna
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Desi General Motors a intrat acum trei saptamani oficial sub protectia legii falimentului, mutarea nu a daunat foarte mult bugetelor destinate publicitatii companiei. Astfel, in perioada in care compania se afla sub protectia unei curti judecatoresti din SUA, bugetul lunar destinat promovarii companiei este situat intre 40 si 50 de milioane de dolari, raportul masini/dolari cheltuiti fiind acelasi dinainte de declararea falimentului.
"Guvernul nu a stabilit un buget maxim in care trebuie sa ne incadram in aceasta perioada, aproband propunerea noastra dupa o comparatie cu bugetul de publicitate al celor de la Mercedes-Benz", a spus Mark LaNeve, unul dintre sefii de marketing ai GM.
In conditiile in care GM va ramane sub protectia legii falimentului pentru o perioada care variaza intre 60 si 90 de zile de la intrarea in procedura judiciara, sumele pe care compania le va cheltui doar pentru publicitate vor ajunge la o valoare care se invarte intre 80 si 150 de milioane de dolari.
"Avem in productie o serie de spoturi publicitare care vor aparea in iulie si care se refera la "Noul GM". Chevrolet si Buick.
In acestea ar putea sa apara angajati ai companiei", sustin oficialii GM, care spun ca cea mai mare parte a bugetului se va concentra pe marcileGeneral Motors a fost, pana in 2008, a doua companie in topul cheltuielilor publicitare din SUA, dupa Procter&Gamble, sumele investite in promovarea produselor si serviciilor GM ajungand la doua miliarde de dolari anual in ultima perioada. Anul trecut, GM a trecut pe locul al treilea, dupa compania de telecomunicatii Verizon, in conditiile in care bugetele totale pentru publicitate ale companiei au scazut dramatic in cursul celei de-a doua jumatati a anului 2008.
via | WSJ
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Lamborghini a înregistrat vânzări record în prima jumătate a lui 2025. Constructorul italian a livrat aproape 5700 de mașini în primele 6 luni la nivel mondial. (30.07)
-
Spaniolii de la Cupra au încheiat prima jumătate a anului 2025 cu record de vânzări. În intervalul ianuarie-iunie, brand-ul din Martorell a livrat 167.600 de vehicule, cu 33.4% mai multe decât în același interval din 2024. (29.07)
-
Stellantis a anunțat că se așteaptă să înregistreze pierderi de 1.2 miliarde euro în a doua jumătate a acestui an. Pierderile vor fi cauzate de către noua taxă vamală de 15% impusă de Donald Trump pentru exportul de mașini din Uniunea Europeană către Statele Unite. (29.07)
Comentarii (2)