Campania de marketing de la GM din SUA a adus inapoi 193 de vehicule
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa cum stiti, cei de la General Motors au demarat in septembrie o noua campanie de marketing care le permitea clientilor sa cumpere o masina GM pe care o vor putea conduce 60 de zile, iar daca nu erau multumiti o puteau returna si primeau banii inapoi. In urma cu o luna, doar un exemplar a fost returnat, dar si in acel caz proprietarul a schimbat doar o masina cu transmisie manuala in favoarea uneia cu o cutie de viteze automata. Din numarul total de vanzari inregistrat in ultimele doua luni, respectiv circa 220.000 unitati vandute, cei 193 de clienti care au returnat o masina par a fi un numar infirm.
Se pare ca doar 653 de clienti au ales posibilitatea de a returna masina dupa 60 de zile de utilizare, dintre care cei 193 de clienti care nu au fost pe deplin multumiti reprezinta 30%. Cei 653 de clienti General Motors care au ales posibilitatea de a returna masina in 60 de zile au renuntat la o reducere de 500 de dolari, lucru care denota o oarecare nesiguranta inca de la inceput.
Clientii de automobile refuza extrem de rar o reducere, mai ales una de 500 de dolari.Americanii de la General Motors sunt incantati de rezultatele oferite de noul lor program, iar acestia doresc sa afle ce le-a facut pe cele 193 de persoane sa returneze masinile alese initial. Desi unii dintre acestia au cumparat alte modele General Motors, fie apartinand altor marci din concerc, fie versiuni mai bine dotate, exista totusi clienti care au preferat sa isi ia banii inapoi. Tocmai de aceea, directorii de marketing de la General Motors din Statele Unite ale Americii vor contacta clientii respectivi pentru a afla de ce au renuntat la prima masina aleasa.
Via | AssociatedPress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (0)