Campania de marketing de la GM din SUA a adus inapoi 193 de vehicule
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa cum stiti, cei de la General Motors au demarat in septembrie o noua campanie de marketing care le permitea clientilor sa cumpere o masina GM pe care o vor putea conduce 60 de zile, iar daca nu erau multumiti o puteau returna si primeau banii inapoi. In urma cu o luna, doar un exemplar a fost returnat, dar si in acel caz proprietarul a schimbat doar o masina cu transmisie manuala in favoarea uneia cu o cutie de viteze automata. Din numarul total de vanzari inregistrat in ultimele doua luni, respectiv circa 220.000 unitati vandute, cei 193 de clienti care au returnat o masina par a fi un numar infirm.
Se pare ca doar 653 de clienti au ales posibilitatea de a returna masina dupa 60 de zile de utilizare, dintre care cei 193 de clienti care nu au fost pe deplin multumiti reprezinta 30%. Cei 653 de clienti General Motors care au ales posibilitatea de a returna masina in 60 de zile au renuntat la o reducere de 500 de dolari, lucru care denota o oarecare nesiguranta inca de la inceput.
Clientii de automobile refuza extrem de rar o reducere, mai ales una de 500 de dolari.Americanii de la General Motors sunt incantati de rezultatele oferite de noul lor program, iar acestia doresc sa afle ce le-a facut pe cele 193 de persoane sa returneze masinile alese initial. Desi unii dintre acestia au cumparat alte modele General Motors, fie apartinand altor marci din concerc, fie versiuni mai bine dotate, exista totusi clienti care au preferat sa isi ia banii inapoi. Tocmai de aceea, directorii de marketing de la General Motors din Statele Unite ale Americii vor contacta clientii respectivi pentru a afla de ce au renuntat la prima masina aleasa.
Via | AssociatedPress
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Comentarii (0)