Campanie GM: "Daca nu-ti place masina, iti dam banii inapoi!"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa o perioada in care a fost implicata intr-un faliment si a scazut in ochii clientilor, General Motors incearca sa recastige increderea americanilor printr-o campanie unica in istoria industriei auto mondiala. GM a anuntat ca ofera o perioada de 60 de zile in care un client poate aduce inapoi masina cumparata in cazul in care aceasta nu este pe placul sau.
GM va incepe o campanie la nivel national in acest sens, mesajul acesteia fiind unul cat se poate de clar: "Fie ca cea mai buna masina sa castige". Programul GM se va derula timp de doua luni si jumatate si va incepe efectiv in 14 septembrie.
"Ne punem banii la bataie pentru ca toti clientii care cumpara o masina de la noi si nu sunt multumiti ulterior sa primeasca inapoi suma investita. Acum trei sau patru ani nu ne permiteam sa facem asta. Acum ne permitem insa sa riscam", a declarat Bob Lutz, vicepresedintele biroului de marketing al GM.
In discutie se vor afla doar modelele Chevrolet, Buick, GMC si Cadillac cumparate direct, cele achizitionate in leasing nefiind luate in considerare.
Pentru a putea sa beneficieze de programul General Motors, clientii vor fi nevoiti sa tina masinile in posesie pentru o perioada cuprinsa intre 31 si 60 de zile, timp in care nu trebuie sa parcurga mai mult de 4000 de mile (6500 de kilometri) cu acestea.
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
BMW: „Motorul termic este piatra noastră de temelie”
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
Chiar si in Romania s-a desfasurat o astfel de promotie in perioada dec 2008 - ian 2009 de catre Toyota sub sloganul „Multumit de Toyota sau banii inapoi garantat”.