Carlos Ghosn: "Piaţa din Europa va avea un declin în 2012"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carlos Ghosn a declarat că piaţa auto din Europa va înregistra un declin în 2012, dar că este imposibil de estimat cât de grav va fi acesta. În viziunea şefului Alianţei Renault-Nissan, problemele pieţei europene sunt cauzate de restricţii financiare impuse de instituţiile de creditare, restricţii legate de locurile de muncă, restricţii la nivelul salariilor şi alte restricţii impuse de Uniunea Europeană. Cu toate acestea, Ghosn consideră că piaţa din Europa va găsi o soluţie pentru rezolvarea acestor probleme.
"N-am nicio îndoială că piaţa din Europa va suferi o cădere în 2012. Problema este cât de mare va fi respectiva cădere. Europa este o zonă cu oameni sofisticaţi şi experimentaţi. Nu cred că vor lăsa piaţa să ajungă la colaps şi mă aştept să facă tot ce pot să evite acest lucru. Din punct de vedere strategic, este mai bine să ne concentrăm pe piaţa din China decât să intrăm pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu Renault.", a declarat Carlos Ghosn, şeful Alianţei Renault-Nissan.
Ghosn intră în rândul liderilor care au făcut previziuni sumbre privind piaţa auto din Europa, numeroşi oficiali reprezentând constructorii de volum făcând declaraţii similare în ultimele săptămâni. Situaţia financiară din Europa le va pune probleme constructorilor de volum, dar nici producătorii de automobile premium nu sunt în siguranţă.
În timp ce unii constructori s-au rezumat la declaraţii, alţii au trecut la fapte şi şi-au redus producţia şi reconfigurat fabricile, pentru a se pregăti pentru o schimbare în materie de cerere.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen va închide, pentru prima dată în cei 88 de ani de existență, una din fabricile sale din Germania. Fabrica din Dresda, cunoscută mai bine ca Fabrica Transparentă, va fi închisă definitiv în această săptămână. (15.12)
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA













Comentarii (6)