Carlos Ghosn: "Piaţa din Europa va avea un declin în 2012"
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Carlos Ghosn a declarat că piaţa auto din Europa va înregistra un declin în 2012, dar că este imposibil de estimat cât de grav va fi acesta. În viziunea şefului Alianţei Renault-Nissan, problemele pieţei europene sunt cauzate de restricţii financiare impuse de instituţiile de creditare, restricţii legate de locurile de muncă, restricţii la nivelul salariilor şi alte restricţii impuse de Uniunea Europeană. Cu toate acestea, Ghosn consideră că piaţa din Europa va găsi o soluţie pentru rezolvarea acestor probleme.
"N-am nicio îndoială că piaţa din Europa va suferi o cădere în 2012. Problema este cât de mare va fi respectiva cădere. Europa este o zonă cu oameni sofisticaţi şi experimentaţi. Nu cred că vor lăsa piaţa să ajungă la colaps şi mă aştept să facă tot ce pot să evite acest lucru. Din punct de vedere strategic, este mai bine să ne concentrăm pe piaţa din China decât să intrăm pe piaţa din Statele Unite ale Americii cu Renault.", a declarat Carlos Ghosn, şeful Alianţei Renault-Nissan.
Ghosn intră în rândul liderilor care au făcut previziuni sumbre privind piaţa auto din Europa, numeroşi oficiali reprezentând constructorii de volum făcând declaraţii similare în ultimele săptămâni. Situaţia financiară din Europa le va pune probleme constructorilor de volum, dar nici producătorii de automobile premium nu sunt în siguranţă.
În timp ce unii constructori s-au rezumat la declaraţii, alţii au trecut la fapte şi şi-au redus producţia şi reconfigurat fabricile, pentru a se pregăti pentru o schimbare în materie de cerere.Via | AutomotiveNews (înreg.)
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Compania suedeză Polestar a anunțat săptămâna aceasta că a încheiat un acord de împrumut în valoare de până la 600 de milioane de dolari cu acționarul său majoritar, Geely Holding din China. (18.12)
-
Gorden Wagener, șeful de design al germanilor de la Mercedes-Benz, a anunțat că vrea să plece după o carieră de aproape trei decenii. A desenat modele legendare, inclusiv SLR McLaren. (18.12)
-
În urmă presiunilor venite din toate părțile, Uniunea Europeană renunță la planul de a interzice mașinile cu motoare termice din 2035. În schimb, obiectivul este de a reduce emisiile de CO2 cu 90% comparativ cu nivelul din 2021. (17.12)

















Comentarii (6)