Chinezii au vandut in Europa doar 745 de masini in noua luni
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Constructorii chinezi se adapteaza foarte greu la piata europeana. In perioada iaunarie-septembrie 2009, producatorii din China au reusit sa vanda doar 745 de masini in tarile din Uniunea Europeana.
La acest total au contribuit doar cinci companii auto chinezesti, cele mai importante fiind Great Wall, Briliance si Chongqing Changan. Cel mai de succes constructor chinez in Europa este de departe Great Wall, care a reusit sa vanda 675 de masini, adica mai mult de 90% din total.
"Una dintre explicatiile performantelor foarte slabe ale producatorilor chinezi in Uniunea Europeana este legata de regulile stricte care guverneaza importurile. Daca va vrea sa vanda mai multe masini in Uniunea Europeana, producatorii chinezi vor fi nevoiti sa imbunatateasca serios calitatea produselor", spune Bernd Gottschalk, fostul presedinte al aripii germane a Asociatiei Europene a Producatorilor Auto.
via | CCT
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Economic
-
Suzuki anunță atingerea unei borne importante: modelul Swift a fost comercializat în 10 milioane de exemplare, la nivel global. Acesta a debutat, pentru prima oară, în 2004. (05.09)
-
Marca chineză BYD a avut parte de o scădere a profitului său trimestrial pentru prima dată în mai bine de 3 ani. Profitul din ultimul trimestru al companiei a scăzut cu aproape 30% față de anul trecut. (04.09)
-
Dacia Sandero a fost cea mai vândută mașină din Europa în luna iulie. Pe podium au mai urcat Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross. (22.08)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Stellantis schimbă macazul: va continua să vândă mașini cu motoare termice și după 2030
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
Pai daca ai banii astia, cred ca meriti o masina mai buna.
Chinezii, daca vor proceda cum au procedat si japonezii, care au plecat de la clone de Mercedes cu Lexus de exemplu, o sa fie concurenti de temut (peste vreo 20 de ani).
Deocamdata, atat pot, atat vand.