Chrysler isi promoveaza revenirea
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Chrysler a demarat inca o campanie publicitara aparent ilogica in presa scrisa din Statele Unite ale Americii. Campania precedenta avea ca scop multumirea poporului american pentru sprijinul acordat in vederea obtinerii unui imprumut de la stat. De data aceasta insa, Chrysler doreste sa atraga atentia publicului asupra noii companii pe care o vor forma.
Dupa ce Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului, americanii incearca sa sublinieze beneficiile pe care le va avea noua companie, cum ar fi schimbul de tehnologie cu grupul Fiat si garantia extinsa a trenului de rulare. Ceea ce este neobisnuit la aceasta reclama este faptul ca au fost prezentate trei modele, dintre care doua sunt inca in stadiul de concept sau de dezvoltare. Singurul model de productie prezentat in acest anunt este Jeep Grand Cherokee.
Pe langa asta, Chrysler a ales sa isi faca publicitate in presa scrisa, la radio si la TV, dar internetul este inca un domeniu neatins pentru aceasta companie. Chrysler a prezentat aceasta campanie pe site-ul sau de stiri, intitulat The Scoop, dar nu a mers mai departe cu o campanie de publicitate online.
Via | TheScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford ar putea construi, în viitorul apropiat, un viitor model în Spania. Acesta va fi un SUV nou, cu motor hibrid, care ar urma să fie produs la uzina de la Valencia. (29.03)
-
Conform unui oficial al mărcii, Porsche va continua să producă motorul V8 și după 2030. Propulsorul va fi adaptat noilor norme de poluare Euro 7, însă ar putea fi produs în numere mai mici din cauza electrificării gamei de modele. (29.03)
-
Constructorul britanic de automobile lansează 4 pachete stilistice noi pentru modelul Bentayga S în Europa. Totodată, SUV-ul de lux a primit și o serie de îmbunătățiri de ordin tehnologic. (28.03)
- Hyundai prezintă noul Tucson facelift: interior complet revizuit
- Îmbunătățiri pentru Hyundai i30: farurile LED sunt acum standard
- Renault confirmă data lansării noului Captur facelift
- Noul Mercedes-Benz Clasa G facelift: motorizări mild-hybrid și mai multă putere
- OFICIAL: Noua generație Porsche Panamera a ajuns în România
Ciudat si ca desi sunt practic in faliment dau banipe campanii de genul asta in loc sa isi canalizeze toate resursele spre a forma noua companie si mai ales portofoliul ala de produse care ii va face din nou profitabili.
Faptul ca vor reveni asa usor din "Chapter 11" nu il poate garanta nimeni cum dealtfel nici ca italienii chiar vor duc e ceva la capat cu Chrysler. Pana acum Fiat are parte de o mare campanie de comunicare si e pe buzele tuturor fara sa il coste nimic, doar niste promisiuni pe care nimeni nu garanteaza ca le va putea respecta.