Chrysler isi promoveaza revenirea
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chrysler a demarat inca o campanie publicitara aparent ilogica in presa scrisa din Statele Unite ale Americii. Campania precedenta avea ca scop multumirea poporului american pentru sprijinul acordat in vederea obtinerii unui imprumut de la stat. De data aceasta insa, Chrysler doreste sa atraga atentia publicului asupra noii companii pe care o vor forma.
Dupa ce Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului, americanii incearca sa sublinieze beneficiile pe care le va avea noua companie, cum ar fi schimbul de tehnologie cu grupul Fiat si garantia extinsa a trenului de rulare. Ceea ce este neobisnuit la aceasta reclama este faptul ca au fost prezentate trei modele, dintre care doua sunt inca in stadiul de concept sau de dezvoltare. Singurul model de productie prezentat in acest anunt este Jeep Grand Cherokee.
Pe langa asta, Chrysler a ales sa isi faca publicitate in presa scrisa, la radio si la TV, dar internetul este inca un domeniu neatins pentru aceasta companie. Chrysler a prezentat aceasta campanie pe site-ul sau de stiri, intitulat The Scoop, dar nu a mers mai departe cu o campanie de publicitate online.
Via | TheScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Kia vrea să mărească producția de mașini electrice la uzina sa din Slovacia. Dacă totul va merge conform planului, producția de modele cu zero emisii va fi de 3 ori mai mare în următorii 2 ani. (15.10)
-
General Motors a anunțat că va înregistra pierderi de 1.6 miliarde de dolari legate de reducerea planurilor de producție pentru vehiculele electrice. (14.10)
-
China înăsprește regulile privind subvențiile pentru vehiculele cu sisteme de propulsie alternative, introducând cerințe mai stricte de eficiență și autonomie începând din 2026. Doar modelele care vor oferi peste 100 de kilometri de autonomie electrică pură și vor avea un consum de energie redus vor continua să beneficieze de stimulente fiscale. (13.10)
-
Noul Subaru Crosstrek 4WILD: debutul, în premieră la Salonul Auto București
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
BYD actualizează gama din România cu două modele PHEV noi: start de la 29.900 de euro
-
Rămas bun, Volvo V90. A fost produs ultimul exemplar
-
Pick-up din viitor
Ciudat si ca desi sunt practic in faliment dau banipe campanii de genul asta in loc sa isi canalizeze toate resursele spre a forma noua companie si mai ales portofoliul ala de produse care ii va face din nou profitabili.
Faptul ca vor reveni asa usor din "Chapter 11" nu il poate garanta nimeni cum dealtfel nici ca italienii chiar vor duc e ceva la capat cu Chrysler. Pana acum Fiat are parte de o mare campanie de comunicare si e pe buzele tuturor fara sa il coste nimic, doar niste promisiuni pe care nimeni nu garanteaza ca le va putea respecta.