Chrysler isi promoveaza revenirea
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chrysler a demarat inca o campanie publicitara aparent ilogica in presa scrisa din Statele Unite ale Americii. Campania precedenta avea ca scop multumirea poporului american pentru sprijinul acordat in vederea obtinerii unui imprumut de la stat. De data aceasta insa, Chrysler doreste sa atraga atentia publicului asupra noii companii pe care o vor forma.
Dupa ce Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului, americanii incearca sa sublinieze beneficiile pe care le va avea noua companie, cum ar fi schimbul de tehnologie cu grupul Fiat si garantia extinsa a trenului de rulare. Ceea ce este neobisnuit la aceasta reclama este faptul ca au fost prezentate trei modele, dintre care doua sunt inca in stadiul de concept sau de dezvoltare. Singurul model de productie prezentat in acest anunt este Jeep Grand Cherokee.
Pe langa asta, Chrysler a ales sa isi faca publicitate in presa scrisa, la radio si la TV, dar internetul este inca un domeniu neatins pentru aceasta companie. Chrysler a prezentat aceasta campanie pe site-ul sau de stiri, intitulat The Scoop, dar nu a mers mai departe cu o campanie de publicitate online.
Via | TheScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Land Rover readuce pe piață clasicul Defender: culori noi, preluate de la Defender OCTA














Ciudat si ca desi sunt practic in faliment dau banipe campanii de genul asta in loc sa isi canalizeze toate resursele spre a forma noua companie si mai ales portofoliul ala de produse care ii va face din nou profitabili.
Faptul ca vor reveni asa usor din "Chapter 11" nu il poate garanta nimeni cum dealtfel nici ca italienii chiar vor duc e ceva la capat cu Chrysler. Pana acum Fiat are parte de o mare campanie de comunicare si e pe buzele tuturor fara sa il coste nimic, doar niste promisiuni pe care nimeni nu garanteaza ca le va putea respecta.