Chrysler isi promoveaza revenirea
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chrysler a demarat inca o campanie publicitara aparent ilogica in presa scrisa din Statele Unite ale Americii. Campania precedenta avea ca scop multumirea poporului american pentru sprijinul acordat in vederea obtinerii unui imprumut de la stat. De data aceasta insa, Chrysler doreste sa atraga atentia publicului asupra noii companii pe care o vor forma.
Dupa ce Chrysler a intrat sub protectia legii falimentului, americanii incearca sa sublinieze beneficiile pe care le va avea noua companie, cum ar fi schimbul de tehnologie cu grupul Fiat si garantia extinsa a trenului de rulare. Ceea ce este neobisnuit la aceasta reclama este faptul ca au fost prezentate trei modele, dintre care doua sunt inca in stadiul de concept sau de dezvoltare. Singurul model de productie prezentat in acest anunt este Jeep Grand Cherokee.
Pe langa asta, Chrysler a ales sa isi faca publicitate in presa scrisa, la radio si la TV, dar internetul este inca un domeniu neatins pentru aceasta companie. Chrysler a prezentat aceasta campanie pe site-ul sau de stiri, intitulat The Scoop, dar nu a mers mai departe cu o campanie de publicitate online.
Via | TheScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Nissan își ia adio de la probabil cel mai simbolic model al său, anume GT-R. După 18 ani de producție, R35 a ajuns la finalul ciclului de producție. (26.08)
-
Germanii de la Opel și-au regândit strategia de electrificare. Compania din Russelsheim a abandonat planurile de a comercializa numai vehicule cu zero emisii, în Europa, începând din 2028. (26.08)
-
În urmă cu 66 de ani, British Motor Corporation prezenta primul Mini, ca un răspuns la criza petrolului și cererea pentru un automobil economic și accesibil. (26.08)
-
OFICIAL: Noua generație Jeep Cherokee debutează cu motorizare hibrid
-
Viitoarea Kia EV2 va fi produsă în Slovacia. Ar urma să coste sub 30.000 de euro
-
Dacia Sandero redevine preferata europenilor. Volkswagen T-Roc și Toyota Yaris Cross pe podium
-
Ford, campion la rechemări în service. În 8 luni a anunțat 104 recall-uri
-
Kia EV4 a intrat în producție la uzina din Slovacia
Ciudat si ca desi sunt practic in faliment dau banipe campanii de genul asta in loc sa isi canalizeze toate resursele spre a forma noua companie si mai ales portofoliul ala de produse care ii va face din nou profitabili.
Faptul ca vor reveni asa usor din "Chapter 11" nu il poate garanta nimeni cum dealtfel nici ca italienii chiar vor duc e ceva la capat cu Chrysler. Pana acum Fiat are parte de o mare campanie de comunicare si e pe buzele tuturor fara sa il coste nimic, doar niste promisiuni pe care nimeni nu garanteaza ca le va putea respecta.