Citroen C-Crosser, de la 27.726 de euro in Romania

De Bogdan Mirică
Publicat Vineri, 09.05.2008
C-Crosser, primul SUV din gama constructorului francez Citroen, a fost lansat oficial si in Romania.

Esential

170 de cai putere dezvolta versiunea pe benzina a SUV-ului C-Crosser.
35.841 de euro costa versiunea de top a modelului C-Crosser in Romania.
380 de Nm este cuplul motor al versiunii diesel de 2.2 litri HDi instalata pe C-Crosser.
6 airbaguri ofera C-Crosser in dotarea standard.

C-Crosser, primul SUV din gama Citroen, prezentat in premiera pentru Romania la Salonul International de Automobile Bucuresti 2007, este disponibil din luna mai in show-room-urile din toata tara.

In Romania, C-Crosser este propus in 2 versiuni de motorizare. Prima varianta este un propulsor de 2.4 litri pe benzina de 170 CP, asociat unei cutii de viteze manuale sau automate. Fanii dieselului vor putea opta pentru o unitate 2.2 HDi care dezvolta 160 CP, cuplata la o cutie manuala.

Motorul diesel de 160 CP ofera un maximum de cuplu chiar si la regim scazut (380 Nm la 2000 rot/min), pozitionand C-Crosser la un nivel inalt pe segmentul sau. Tot despre motorizarea diesel trebuie sa spunem ca este echipat cu filtru de particule pastrand un nivel scazut al emisiilor de doar 191 de g/km.

Trenul de rulare fata tip McPherson asociat trenului de rulare spate multibrat si anvelopelor Michelin dimensiunea 215/70 R16 sau 225/55 R18, in functie de nivelul de echipare, fac din C-Crosser un SUV cu tinuta de drum impecabila.

Polivalenta modelului C-Crosser se regaseste si in amenajarea spatiului interior.

SUV-ul francez este un vehicul spatios, care se adapteaza oricarei situatii multumita celor 5+2 locuri disponibile, prin randul al 2-lea de scaune rabatabil electric, prin numeroasele compartimente de depozitare si prin volumul de incarcare generos.

In functie de cele trei niveluri de echipare, X, SX si Exclusive, pretul noului C-Crosser variaza intre 27.276 (2,4i 170 CP nivel de echipare X) si 35.841 euro cu TVA inclus (2,2 HDi 160 CP nivel de echipare Exclusive).

Sistemul de aer conditionat automat, geamurile electrice fata si spate, scaunele fata incalzite, farurile de intalnire cu aprindere automata, sistemul cruise-control, oglinzile retrovizoare incalzite, reglabile si rabatabile electric sunt echipari standard care promit confort pentru sofer si pasageri.

In ceea ce priveste siguranta activa, transmisia integrala este completata de ESP (Electronic Stability Program) si de ASR pentru un control optim al vehiculului in situatii delicate. ABS-ul cu repartitor electronic de franare (REF) se adauga si el sistemelor de siguranta.

Siguranta pasiva este asigurata de cele sase air-bag-uri si centurile de siguranta ancorate in 3 puncte, pretensionate pirotehnic si dotate cu limitator de efort pentru randurile 1 si 2 de scaune si cu fixare isofix.

Versiunea Exclusive ofera pe langa toate aceste echipamente si senzori de parcare, proiectoare Xenon dotate cu stergatoare, CD changer tapiserie din piele si scaunul soferului reglabil electric. Jantele de 18 inch din aluminiu si geamurile laterale spate atermice completeaza pachetul de dotari Exclusive.

Versiunea de top si nu numai poate beneficia, pe langa dotarile enumerate mai sus, de sistem de navigatie de ultima generatie cuplat la o camera video cu imagini color pentru marsarier, un ansamblu audio HI FI si o trapa in plafon cu deschidere electrica.

via | Citroen Romania 

Taguri: C-Crosser, Citroen

Comentarii (19)

  • urari de bine
    sa-i uram lui Tariceanu sa vanda toata productia !
    0 0
  • bill cel groaznic
    target -uri pentru Proprietari CITROEN
    sa vinda cite un exemplar, pina la alegeri, tuturor membrilor de partid de la PNL, tuturor functionarilor publici din teritorii care nu sunt membrii PNL, astfel incat sa am sansa sa imi impropietaresc si eu familia cu un SUV - ULTRAPERFORMANT, dar mai ales la ieftineala!!!!
    0 0
  • Un priceput
    Ciudat
    Informatiile sunt interesante insa neconfirmate de realitate. Pe site-ul www.citroen.ro totul este in constructie (cam de un an tot construiesc...ei stiu ce). Pe site-ul www.ats.ro (numai acesta este al lui Tariceanu) este prezentat doar modelul de 2.7 diesel Exclusive. Nici vorba de benzina, sau niveluri de echipare X sau SX. Astfel ca informatia primita de la departamentul PR al Citroen Romania probabil trebuie tratata cu mai mult spirit critic. Nemaivorbind ca solicitand o oferta de la ATS pentru propulsorul de benzina, mi-a adus in cutia postala informatia ca motorizarea pe benzina nu este inca disponibila. Ciudat, nu-i asa? Si atunci, ce s-a lansat defapt?
    0 0
  • Scump D-le... scump...la altii e mai ieftin!!...
    Scumpa rau de tot
    0 0
  • fara personalitate
    Ma uit la SUV-ul asta si ma gandesc ca toate arata cam la fel in ultimii ani, ceva grile, lunete, stopuri si un pic de linie imprumutata de la modelul de baza si gata SUV-ul. Daca ii scoti grila sa nu se vada emblema, scoti usa din spate si stopurile, poti spune ca e orice de la Mitsubishi pana la Hyundai. Deci: FARA PERSONALITATE !
    0 0
  • Un priceput
    Scumpa?
    La dotarile pe care le are Crosser pare o afacere buna. Iar comparatia cea mai buna este cu masinile japoneze (la urma urmei C-Crosser este fabricat in Japonia) nu cu cele Coreene, de masa (a se citi: pentru cei care isi permit doar Logan"). Designul pe care C-Crosser il are il distinge foarte bine in categoria aceasta. Mergeti sa vedeti una si va convingeti.
    0 0
  • da
    Acest suv este frate cu Peugeot 4007 si Mitsubishi Outlander. Colaborare intre grupurile Mitsubishi-PSA (peugeot/citroen) Doar grila din fata este schimbata restul este aproximativ la fel (singurele mici diferente fiind la interior)Colaborarea este rezultatul trecerii Mitsubishi la motoare diesel HDI dezvoltate de PSA, in detrimentul TDI-urilor de la Grupul VAG. Unii cu motoaerele altii cu platforma tehnica... :))
    0 0
  • carcotasu' de serviciu
    Nashpa
    Copiat dupa Logan...
    0 0
  • Nic_Bv
    Scump dom'le, scump...
    comparativ cu VW Tiguan, cu Ford Kuga, cu Renault Koleos. Iar Citroen nu e o marca deosebit de fiabila sau sa aiba mai stiu eu ce farmec aparte.
    0 0
  • AndreiRN
    Interesant
    Se face atata gura pt protectia mediului si totusi uni producatori europeni au inceput si ei sa faca SUVuri. Fiind vehicule cu consum ridicat in restul lumi moda a cam trecut dar europeni vor sa aiba si ei jucari mai mari.Or sa se vanda 10 pe an.
    0 0
  • Architrion
    Un SUV cu personalitate
    Eu am masina Citroen si sunt multumit de ea. Iar C-Crosser chiar imi place. Are un aer puternic si agresiv.Si apropo de farmec sau fiabilitate cei care au Citroen sunt singurii care se pot exprima in sensul asta, stiu ei mai bine. Ceilalti sa nu-l cumpere ! Nu-i obliga nimeni ;). Sa-si ia Tiguan care are o personalitate distincta de Golf si un farmec aparte de Polo.
    0 0
  • Jos palaria
    Inca nu este clar pentru toata lumea cine face printre cele mai frumoase masini din lume. Scoala frantuzeasca de design cu greu poate fi egalata.
    0 0
  • El Camino
    General
    Cabrones, la mashini, fotbal si politica se pricepe tot romanu', de la aurolac la Presedinte... No further comment.
    0 0
  • logan
    pentru ca nu adusese nimeni vorba, am zis sa fiu eu primul care scrie "logan" la setul de comentarii din acest articol.deci, nu uitati: LOGAN!:):):):):):)
    0 0
  • citroen
    Noul Outlander de la Mitsubishi este identic (dar Mitsubishi reprezinta ceva!!!!), doar grila fata difera, nu stiu care a iesit ...prima!
    0 0
  • andr3i
    Mitsubishi, Peugeot, Citroen
    Ce au astea 3 firma in comun? Un SUV. Mitsubishi Outlander, Peugeot 4007 si acuma Citroen C-Crosser au fost construite pe aceasi platforma. Luati cate o poza de la fiecare si comparati.
    0 0
  • aoleu
    ce sa faca si francezu incapabil de ceva nou si frumos. copiaza de la mitsubishi si se copiaza si intre ei. chech peugeot 4007, citroen c-crosser si mitsh. outlander. halal companii
    0 0
  • degeaba
    Pentru roman, tot cel mai bun suv este DACIA aia domle, ca nu este bani de tractoare din astea, poate doar la arat :P
    0 0
  • MI-AJUNGE!!!
    VREI SALARIU MASINA ASTA!!!
    Imi pare rau dar nici eu nu am bani sa-mi cumpar asa ceva (tocmai mi-am luat un IAHT cu 300 000 euro si am ramas lefter). De aceea m-as multumi cu o masina mai ieftina!!!!
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru