Citroen C4 L, primele imagini şi informaţii oficiale

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 20.06.2012
Citroen a prezentat versiunea berlină a lui C4, numită C4 L. Modelul are un portbagaj de 440 de litri şi va debuta pe pieţele din China şi Rusia, fiind orientat spre pieţele emergente.

Citroen C4 L este noua extensie a familiei compacte a constructorului francez. Sufixul L al noii berline compacte de la Citroen provine de la cuvântul "Lounge" şi sugerează şi dimensiunile generoase ale interiorului. Sedanul în trei volume de la Citroen va fi lansat iniţial pe pieţele din China şi din Rusia, totul în încercarea de a ataca un segment fructuos pe pieţele emergente. Pe lângă design-ul integrat cu succes în gama actuală a constructorului francez, realizat de o echipă internaţională, modelul se mândreşte cu un portbagaj de 440 de litri. Citroen C4 L va fi oferit în compania unui motor THP de 1.6 litri care oferă între 150 şi 170 CP (în funcţie de piaţă), sau cu un 1.6 VTi de 135 CP. Unele pieţe vor primi o unitate de 1.8 litri cu 16 supape şi 136 CP în locul unităţii VTi, anunţă oficialii Citroen.

Printre dotările lui Citroen C4 L se numără blocurile optice cu xenon, sistem de navigaţie cu ecran tactil de şapte inch, senzori de parcare, cameră video pentru marşarier, senzori de lumină şi ploaie, parbriz încălzit, pornire fără cheie, conectivitate USB şi Bluetooth, hărţi 3D şi multe altele.

Citroen a configurat suspensia lui C4 L pentru un confort optim, scopul lor fiind de a obţine un nou etalon de confort pentru berlinele compacte. Noul C4 L se mândreşte cu cel mai mare ampatament din segment, de 2.71 metri, cu aproximativ 10 centimetri mai lung decât un C4 hatchback.

Francezii vor să producă modelul C4 L cât mai aproape de pieţele pe care îl vor comercializa, aşa că modelele vândute în China vor fi construite la uzina din Wuhan, în timp ce modelele vândute în Rusia vor fi produse de fabrica din Kaluga. Primele schiţe ale lui Citroen C4 L au fost realizate de o echipă multi-culturală în China, ca apoi să fie rafinate de o echipă din Europa. Cei de la Citroen îşi propun să adapteze modelul C4 L la nevoile fiecărei pieţe prin schimbarea nivelului de dotări standard şi a motorizărilor oferite.

Via | Citroen

Comentarii (18)

  • uite o berlina care imi place, are forme, e cool, nota 10+
    49 10
  • E frumoasa are forme are stil...acum pe bune se compara cu jetta?
    46 7
  • Nu au renuntat francezii la ideea idioata de luneta convexa.
    Dupa ce ca e urata nici nu e utila.
    Pacat de restul masinii!
    4 34
  • Remediez... luneta concava.
    Scuze!
    4 24
  • Bogdan
    E facuta pe aceeasi platforma cu Peugeot 301. o masina care sa se bata cu viitorul skoda rapid..
    14 4
  • @bogdan....

    - insemna ca rapid nu se va bate cu noul Logan, deci Logan va continua sa nu aiba concurent, avantaj Renault
    - inseamna ca rapid nu va avea rival pe piata europeana, avantaj WV
    - insemna ca, in cocnluzie, Citroen nu pune accent pe piata europeana incercand sa puncteze pe pietele cu adevarat importante....
    3 8
  • razvanis
    Da la aspect nu se compara cu jetta, dar cine mai viseaza fiabilitate de la PSA sa viseze in continuare, si cu siguranta o sa valoreze jumatate fata de jetta la sh, pe buna dreptate
    5 27
  • @razvanis
    eu nu visez fiabilitate de la PSA, eu am parte de fiabilitate de la PSA.
    Sunt la al doilea model produs de PSA si ti-as dori sa fii la fel de multumit de vw tau precum am fost eu de cele doua modele psa.
    Si este f probabil ca la anul sa trec la al treilea model PSA, respectiv DS5, daca imi place si cum merge, caci nu l-am incercat inca. Nu sunt neaparat un fan al marcii, ca doar nu primesc dividente de la ei, dar e bine sa renunti la prejudecati formate din tot felul de povesti auzite de la unul mai mecanic ca altul sau de la un prieten care are un var care are un vecin caruia i s-a stricat citroenul, si sa-ti cumperi masina care-ti place pe masura bugetului pe care il ai.
    Acest C4L este de-a dreptul surpinzator.
    30 2
  • @Bogdan Vezi ca confunzi modelele, asta e varianta sedan al modelului c4 cu platforma de 308. Cea pe platforma de 301 e C-Elysee, cu motorizari mult mai slabe si destinata pt. Europa.
    5 0
  • Vasilica
    Frumos!Unul din putinele modele de la PSA care imi place.
    8 7
  • Jupiter
    In mod paradoxal, de la un design banal si zgubiliu in trecut, Citroen a ajuns sa faca masini mai frumoase decat sora Peugeot. Culmea este ca ii da lectii si lui Renault. Daca vor face progrese la capitolul fiabilitate ar fi si mai grozav.
    14 14
  • Mult peste Jetta la design;)
    20 9
  • Design controversat?
    Terminatia spatelui e ciudata. Nu-mi place capota porbagajului si luneta.
    19 10
  • oare ati inebunit cu totii........credeam ca doar cei de la automarket fac comparatIi .....de ce la orice masina nu conteaza ce segment trebuie comparatie cu VW.....pun intrebarea asta ..Oare VW e etalon in industria auto ???
    12 1
  • luca30
    Ca si design imi place ff mult....daca o sa arate asa intradevar o sa fie cea mai frumoasa din segment.Sunt dezamagit de Skoda Rapid cand am vazut azi la Moise Guran in emisiune imagini oficiale cu Rapide si faruri de Skoda fabia.Motorizarile acestui citroen par sa stea ok pe foaie insa cred ca cei de la PSA vor miza iar pe dotari si pe suspensii.Abia astept sa apara!
    1 0
  • Baditza
    imi place si-mi place ( nu credeam sa spun asta ... ) Skoda Rapid, mi se pare ambele variante interesante, acum sa vedem si preturile sper sa fie deecente si rezonabile adica la un 14K cu dotarile prezente in imagini si cu o motorizare decenta
    3 0
  • luca30
    !!!!Rectific!!!!!! Nu stiu ce au aratat cei de la TV insa din video-ul de pe automarket cu Rapide imagini oficiale are faruri cat de cat mai aspectuase!
    1 0
  • Respect
    Referitor la portbagaj si la luneta, probabil cei de la Citroen s-au gindit la gura de incarcare, asta am vazut si pe c5. In rest masina e suoerba, nu la multi se primeste sa faca din Hach un sedan, bravo lor.!!
    4 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru