Citroen desparte birourile de design ale gamei normale şi ale liniei DS
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Citroen a anunţat astăzi oficial că gama clasică şi gama DS vor avea echipe de design complet diferite, membrii acestora urmând să lucreze exclusiv pe proiectele pe care sunt desemnaţi. Logica francezilor este aceea de a diferenţia şi mai mult cele două game de modele şi să-i imprime liniei DS un feeling superior cu tendinţe premium.
Filosofia brandului este una sănătoasă şi vizează astfel diferenţierea unor modele care au tendinţa să se canibalizeze. Astfel, conform planului Citroen, C3 şi DS3 sau C4 şi DS4 vor urma să fie privite ca modele complet diferite, fără ca vânzările unuia să afecteze vânzările celuilalt.
Scindarea direcţiilor de design va fi realizată începând cu 1 iunie 2012. Şeful gamei clasice de la Citroen va fi Alexandre Marval - cel care a supervizat anterior dezvoltarea lui C5 şi a lui DS5, în timp ce linia DS va fi condusă de Thierry Metroz.
via | Caradisiac
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Citroen in Romania
-
Citroen Berlingo Furgon Preţ: 13.685 - 15.351 €
-
Citroen Berlingo Multispace Preţ: 14.506 - 17.957 €
-
Citroen C-Elysee facelift Preţ: 11.067 - 14.518 €
-
Citroen C1 Preţ: 10.698 - 13.673 €
-
Citroen C3 Preţ: 10.600 - 15.500 €
-
Citroen C3 Aircross Preţ: 13.500 - 18.400 €
-
Citroen C4 Cactus Preţ: 13.490 - 18.890 €
-
Citroen C4 Spacetourer facelift Preţ: 23.550 - 29.976 €
-
Citroen C5 Aircross Preţ: n/a - 30.300 €
-
Citroen Grand C4 Spacetourer facelift Preţ: 24.621 - 31.047 €
-
Citroen Jumper Preţ: 21.360 - 27.240 €
-
Citroen Jumpy Combi Preţ: 21.896 - 23.562 €
-
Citroen Jumpy Furgon Preţ: 18.802 - 21.301 €
-
Citroen SpaceTourer Preţ: 25.109 - 30.464 €
Ultimele stiri din Industrie
-
După mai bine de 30 de ani, numele HF Integrale revine la viață. Lancia a confirmat că numele va fi folosit pentru versiunile de performanță Delta și Gamma. (02.07)
-
Grupul Stellantis avertizează că ar putea fi forțat să închidă mai multe fabrici în Europa din cauza amenzilor pentru depășirea emisiilor de CO2. Atât Stellantis, cât și alți producători, riscă amenzi de până la 2.5 miliarde euro. (02.07)
-
Americanii de la J.D. Power au publicat cel mai recent top al fiabilității mărcilor din industria auto. 2025 U.S. Initial Quality Study plasează Lexus și Nissan pe primele două locuri, în timp ce Audi se află la coada clasamentului. (01.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
BMW: „Motorul termic este piatra noastră de temelie”
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
La Citroen, eu personal nu prea vad nimic special in afara de seriile C5 si C6(asta da originalitate), iar sub-brandul DS... bani aruncati aiurea pe vrajeli, care totusi atrag pe multi.
Eu regret inca vechea gama Citroen: Saxo, Xsara, Xantia, XM, Evasion.
cu ultima nu. cele mai penibile si urate modele au fost unele din ce ai enumerat. xsara, saxo, primul c5.
totusi e bine ca le diferentiaza, sa nu fie chiar asa pe fata ca ds4 e un c4 cu alt spate, sau ds3. cine vrea un upgrade finut isi comanda bara fata de la DS-ul corespunzator pt c-ul lui :D
dar gura mea e aurita si o sa vezi in cativa ani c4-uri aduse de bisnitari cu bari de la DS4 sau c3 cu DS3 vandute drept DS-uri..asta mai in 8-10 ani