Clarkson le raspunde personal celor de la Tesla
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
In ciuda faptului ca oficialii BBC au emis un raspuns public pentru cei de la Tesla, Jeremy Clarkson a decis sa raspunda personal discutiilor care au aparut in urma testdrive-ului pe care l-a facut cu Tesla Roadster. Scandalul a inceput in momentul in care un Roadster era impins intr-o cladire de catre membrii staff-ului Top Gear, fara nici o explicatie. Aparent, vehiculul electric ramasese fara energie, dar prezentatorii nu au clarificat situatia. Pe langa asta, Jeremy Clarkson a ramas fara frane in timpul testului pe care il efectua pe circuitul Top Gear.
Oficialii Tesla s-au grabit sa emita un comunicat de presa care sa clarifice situatia. Aparent, franele au cedat din cauza unei sigurante, iar nici unul din cele doua exemplare Tesla Roadster prezente nu au ramas fara energie electrica. BBC-ul a oferit si el un raspuns la fel de rapid, declarand ca prezentatorii emisiunii aratau ce s-ar fi intamplat daca vehiculul electric ramanea fara energie si ca Tesla Roadster ar fi ramas fara curent electric dupa 85 de kilometri parcursi pe circuit.
" Nu am spus niciodata ca masina a ramas fara curent electric. Masina a fost impinsa in depozit deoarece nu avem voie sa conducem o masina intr-o cladire. Am calculat ca Roadster ar ramane fara curent electric dupa 85 kilometri parcursi pe circuitul Top Gear, iar acest fapt nu poate fi contrazis. Cat despre frane, nu intereseaza pe nimeni de ce au cedat. Cu toate ca a fost o siguranta care a cedat, sau nu, franele nu functionau!", a precizat Jeremy Clarkson, prezentator Top Gear.
Declaratia jurnalistului britanic este putin diferita fata de punctul de vedere oficial al BBC, dar Jeremy Clarkson este cunoscut pentru opiniile sale exprimate intr-un mod inedit. In ciuda tuturor declaratiilor, fanii Top Gear raman in minte cu imaginea lui Tesla Roadster in timp ce este impinsa intr-o cladire.
Via | Jalopnik
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din General
-
Rolls-Royce a lansat propriul său set de șah ca un accesoriu pentru clienții mașinilor sale. Noul set include o suprafață de joc cu un lemn tăiat cu laser și piese din aluminiu care integrează magneți. (20.04)
-
John Elkann, președintele Stellantis, nu este de acord cu tarifele impuse de președintele american Donald Trump și nici cu normele de poluare foarte stricte impuse de Uniunea Europeană. El spune că industria auto este amenințată din cauza acestor două reglementări. (16.04)
-
Audi a anunțat un nou proiect prin care vrea ca vechile mașini de curse ale sale să ajungă în mâinile unor colecționari privați. Pentru început, Audi a scos la vânzare un prototip cu care a concurat în Campionatul Mondial de Anduranță și o mașină care a luat startul în seria DTM. (04.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
despre reclama la tesla, pentru o masina la care spui ca nu i-au mai mers franele, sunt curios in ce sens ajuta reclama asta !
vorba lui J C .. ce conteaza d c nu au mers, cand dai naiba in gard cu ea la 200 kmh chiar nu esti curios din ce motiv nu s-a oprit ..
masina americana .. pana la urma.
Mediul inconjurator si consumul prea mare al vreunei masini nu sunt probleme ce se pot discuta la top gear(nu cu Jeremy Clarkson) asa ca o masina elecrica nu are vreun viitor dpdv-ul lor.
Ii acceptam asa cum sunt.....sau NU.