Compania sino-japoneză care a cumpărat Saab nu are încă drepturi pe numele şi logo-ul mărcii suedeze
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar dacă Saab trece prin momente mai bune după ce o mare parte din companie a fost cumpărată de un consorţiu sino-japonez la începutul acestei luni, presa americană susţine că există încă unele semne de întrebare legate de viitorul mărcii. Cel mai important este legat de faptul că, deşi chinezii şi japonezii din spatele consorţiului care a achiziţionat Saab a promis că în 2014 vor ieşi pe piaţă primele modele electrice sub sigla mărcii suedeze, problemele legale legate de numele Saab şi de drepturile de utilizare ale acestuia sunt încă în actualitate.
Detroit News anunţă că National Electric Vehicle Sweden AB (NAVS), cumpărătorul Saab, nu a reuşit încă să îşi asigure dreptul de a utiliza numele şi logo-ul Saab, ale căror proprietari sunt două entităţi juridice care s-au desprins în secolul anterior din corporaţia Saab: compania de aviaţie Saab AB şi compania de camioane Scania AB.
Confork purtătorului de cuvânt al celor de la Scania, Erik Ljungberg, discuţiile legate de drepturile de utilizare ale logo-ului şi ale brandului Saab sunt în desfăşurare.
"E o problemă complexă şi trebuie să ne răspundă la multe întrebări. Este clar pentru toată lumea că nu vor permite utilizarea logo-ului pentru produse în care nu credem", spune acesta. Pe lângă logo, problema brandului e şi ea una stringentă: "Chiar dacă numele lor formal este Saab Automotive, ei sunt cunoscuţi sub denumirea Saab, deci vorbim de un risc evident ca lumea să îi confunde cu noi", susţine Erik Magni, purtătorul de cuvânt al Saab AB.De celaltă parte, oamenii din spatele NAVS speră ca problema să fie rezolvată în cel mai scurt timp pentru ca planul de dezvoltare al noii companii să meargă înainte. "Sperăm ca diferendul să fie rezolvat cât de repede cu putinţă, pentru că dorim să încheiem achiziţia în următoarele luni", spune Mikael Ostlund, unul dintre purtătorii de cuvânt ai consorţiului sino-japonez creat special pentru a rezolva achiziţia Saab.
via Detroit News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Volkswagen a dat startul producției de baterii pentru mașini electrice la noua sa uzină germană din orașul Salzgitter. Acesta este rezultatul unui parteneriat cu germanii de la PowerCo. (19.12)
-
Lancia s-a asociat cu orologierul Eberhard & Co. pentru a lansa un ceas în ediție limitată ca un omagiu pentru modelul HF Integrale. Doar 360 de unități vor fi disponibile. (19.12)
-
Ford a pus capăt parteneriatului cu LG Energy Solutions pentru dezvoltarea bateriilor pentru viitoare modele electrice. Parteneriatul avea o valoare de 6.5 miliarde de dolari. (19.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
REPORTAJ: Off-road în deșertul din Maroc cu noua Dacia Duster Hybrid 4x4













@Mircea, mai bine scriai “compania asino-japoneză”. Ar fi fost mai funny.
Chinezi au deja produsul facut dar ei doreau un nume consacrat.
Privind exemplul Volvo si faptul ca 2/3 din productie se va muta in China lupta pt Saab sa ridicat la nivel de shah profesionist.
Saab nu va reveni niciodata la ce a fost deoarece guvernul sa saturat sa tina o firma in pierdere zeci si zeci de ani.
Muncitori nu vor o reducere drastica de salariu asa ca ori dispare ori devine chinezarie.