Compania sino-japoneză care a cumpărat Saab nu are încă drepturi pe numele şi logo-ul mărcii suedeze
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Chiar dacă Saab trece prin momente mai bune după ce o mare parte din companie a fost cumpărată de un consorţiu sino-japonez la începutul acestei luni, presa americană susţine că există încă unele semne de întrebare legate de viitorul mărcii. Cel mai important este legat de faptul că, deşi chinezii şi japonezii din spatele consorţiului care a achiziţionat Saab a promis că în 2014 vor ieşi pe piaţă primele modele electrice sub sigla mărcii suedeze, problemele legale legate de numele Saab şi de drepturile de utilizare ale acestuia sunt încă în actualitate.
Detroit News anunţă că National Electric Vehicle Sweden AB (NAVS), cumpărătorul Saab, nu a reuşit încă să îşi asigure dreptul de a utiliza numele şi logo-ul Saab, ale căror proprietari sunt două entităţi juridice care s-au desprins în secolul anterior din corporaţia Saab: compania de aviaţie Saab AB şi compania de camioane Scania AB.
Confork purtătorului de cuvânt al celor de la Scania, Erik Ljungberg, discuţiile legate de drepturile de utilizare ale logo-ului şi ale brandului Saab sunt în desfăşurare.
"E o problemă complexă şi trebuie să ne răspundă la multe întrebări. Este clar pentru toată lumea că nu vor permite utilizarea logo-ului pentru produse în care nu credem", spune acesta. Pe lângă logo, problema brandului e şi ea una stringentă: "Chiar dacă numele lor formal este Saab Automotive, ei sunt cunoscuţi sub denumirea Saab, deci vorbim de un risc evident ca lumea să îi confunde cu noi", susţine Erik Magni, purtătorul de cuvânt al Saab AB.De celaltă parte, oamenii din spatele NAVS speră ca problema să fie rezolvată în cel mai scurt timp pentru ca planul de dezvoltare al noii companii să meargă înainte. "Sperăm ca diferendul să fie rezolvat cât de repede cu putinţă, pentru că dorim să încheiem achiziţia în următoarele luni", spune Mikael Ostlund, unul dintre purtătorii de cuvânt ai consorţiului sino-japonez creat special pentru a rezolva achiziţia Saab.
via Detroit News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Ford este lovită de o nouă rechemare în Statele Unite ale Americii. De data aceasta, „Ovalul Albastru” a întâmpinat probleme cu hayonul. (06.12)
-
Livrările pentru clienții din Marea Britanie ale modelului Fiat Grande Panda au fost amânate până în martie 2026, din cauza cererii foarte ridicate pentru versiunile cu volan pe stânga în alte piețe. (05.12)
-
Oliver Zipse, șeful BMW, a transmis un nou avertisment cu privire la planul Uniunii Europene de a interzice vânzările de mașini noi cu motoare termice din 2035. Oficialul mărcii germane spune că acest plan ar putea avea consecințe grave pentru industria auto europeană. (05.12)
-
Primele imagini cu noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact va ajunge acum și în Europa

-
UE va permite condiționat vânzarea mașinilor noi cu motoare termice și după 2035

-
Noua Toyota GR GT este aici: motor V8 hibrid de 650 CP

-
Imagini noi cu viitoarea Cupra Raval: preț de 26.000 euro

-
Noile Alfa Romeo Giulia și Stelvio Quadrifoglio Collezione: ediție specială produsă în 63 de exemplare













@Mircea, mai bine scriai “compania asino-japoneză”. Ar fi fost mai funny.
Chinezi au deja produsul facut dar ei doreau un nume consacrat.
Privind exemplul Volvo si faptul ca 2/3 din productie se va muta in China lupta pt Saab sa ridicat la nivel de shah profesionist.
Saab nu va reveni niciodata la ce a fost deoarece guvernul sa saturat sa tina o firma in pierdere zeci si zeci de ani.
Muncitori nu vor o reducere drastica de salariu asa ca ori dispare ori devine chinezarie.