Cursa pentru Opel: Fiat out?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Astazi este ultima zi in care Opel si-ar putea gasi un cumparator. Dupa ce joi ramasesera in cursa pentru marca germana doar doua parti - Fiat pe de o parte si consortiul Magna/GAZ pe de alta parte - lucrurile incep astazi sa se clarifice.
Desi ziua de astazi era stabilita ca ultima zi pentru discutii, guvernul german a anuntat astazi ca negocierile nu vor avea loc in cazul in care Magna si Fiat nu vor pune pe masa oferte clare. "Discutiile vor incepe doar daca partile interesate vin cu oferte substantiale", a declarat Thomas Stieg, purtatorul de cuvant al Guvernului german.
Fiat a anuntat in aceasta dimineata ca nu are de gand sa ia parte la noi discutii din cauza esecului primului val de negocieri si pentru ca nu detine suficiente informatii noi legate de starea Opel. Mai mult, italienii au anuntat ca guvernul german nu a publicat care este modul in care va pune la dispozitia cumparatorului Opel suma de 3.5 miliarde de euro necesara supravietuirii pe timp de criza. Magna nu a anuntat pana in acest moment care va fi urmatoarea mutare in cazul Opel.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Producătorul chinez a fost lovit de o nouă rechemare în service. De data aceasta este vorba de aproximativ 90.000 de vehicule plug-in hybrid care au probleme la baterie. (29.11)
-
Bugatti a construit cel de-al 40-lea și ultimul exemplar Bolide. Ultimul exemplar al acestui model a fost livrat către un client care a plătit 4 milioane de euro pentru mașină. (28.11)
-
Skoda a anunțat oficial atingerea bornei de 100.000 de unități ale modelului electric Elroq construite la uzina de la Mlada Boleslav. (28.11)
-
În premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în Europa

-
O nouă rechemare pentru BYD: aproximativ 90.000 de vehicule afectate de probleme la baterie

-
CATL construiește o fabrică de baterii de 4.1 miliarde de euro în Spania

-
Audi A6 și Q5 primesc un motor V6 diesel nou: poate fi alimentat cu biocombustibil

-
Prețuri noul Mercedes-Benz GLC electric în România: start de la 67.800 de euro













Cred ca vroiati sa spuneti Magna si Fiat.
Masiniile italinesti au fost in germania tot timpul subiect de glume .
Subscriu la ce a zis marius!!
Vrei sa le numeri : 1.3 l( 70,75,85,90,105 cp), 1.6 l( 105,120 cp), 1.9 l( 80,100,115,120,140,150,180,190 cp) , 2.0l( 100,120,136,165,170 cp) , 2.3l( 120 cp), 2.4l( 200, 210cp), 3.0l ( 157, 170 cp )
Si nu mai abera cu cel mai tare constructor ca nu a afirmat nimeni lucrul asta ..si poti subcrie la ce au zis toti ..parerea ta e neimportanta
Bine ca americanii nu sunt asa orgoliosi ca nemtii...
Vreti nu vreti, la ora actuala, FIAT este printre companiile cu cel mai mare potential tehnologic. Singura lor problema de-a lungul timpului a fost management-ul, incapacitatea de a pune in valoare pe piata potentialul tehnologic de care dispune. Se pare, insa, ca sunt pe drumul cel bun, in sfarsit au un manager foarte competitiv.
Cred ca Opel ar merge mai bine sub FIAT decat sub Magna (care se pare ca doreste ca in fabricile Opel sa asambleze modele ale altor contructori, de ex. Ford).
Sergio Marchionne, CEO Fiat, a afiormat că nu a avut acces la toate datele financiare ale Opel şi astfel nu se află într-o poziţie din care poate face o propunere corectă pentru fuziune. Şeful companiei italiene a spus că rămâne în continuare interesat de tranzacţie, dar situaţia dată ar putea forţa Fiat să-şi asume „riscuri extravagante”. Marchionne a lăsat să se înţeleagă că nu va participa la întâlnirea cu oficialii germani, de vineri după amiază.
De cealaltă parte, Magna a avut o serie de întrevederi cu reprezentanţii GM la Berlin, înainte de discuţiile oficiale alături de membrii administraţiei germane, surse din interiorul companiei afirmând că GM şi Magna au fost la un pas de a încheia o înţelegere, afectată însă de cereri noi venite din partea americanilor.
Anterior, cei de la Magna declaraseră că sunt dispuşi să acorde atenţie şi unei colaborări cu Fiat pentru preluarea Fiat, într-un parteneriat win-win.