Cursa pentru Opel: Fiat out?
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Astazi este ultima zi in care Opel si-ar putea gasi un cumparator. Dupa ce joi ramasesera in cursa pentru marca germana doar doua parti - Fiat pe de o parte si consortiul Magna/GAZ pe de alta parte - lucrurile incep astazi sa se clarifice.
Desi ziua de astazi era stabilita ca ultima zi pentru discutii, guvernul german a anuntat astazi ca negocierile nu vor avea loc in cazul in care Magna si Fiat nu vor pune pe masa oferte clare. "Discutiile vor incepe doar daca partile interesate vin cu oferte substantiale", a declarat Thomas Stieg, purtatorul de cuvant al Guvernului german.
Fiat a anuntat in aceasta dimineata ca nu are de gand sa ia parte la noi discutii din cauza esecului primului val de negocieri si pentru ca nu detine suficiente informatii noi legate de starea Opel. Mai mult, italienii au anuntat ca guvernul german nu a publicat care este modul in care va pune la dispozitia cumparatorului Opel suma de 3.5 miliarde de euro necesara supravietuirii pe timp de criza. Magna nu a anuntat pana in acest moment care va fi urmatoarea mutare in cazul Opel.
via | AFP
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
BYD este nevoită să realizeze o rechemare în service pentru peste 115.000 de mașini. Acest lucru semnifică cea mai mare rechemare din istoria mărcii din China. (17.10)
-
Ferrari a dezvăluit un nou plan de a lansa nu mai puțin de 20 de modele noi până la începutul deceniului următor. Printre modelele care vor fi lansate în această perioadă se numără și modelul Elettrica, primul Ferrari electric de serie din istorie. (17.10)
-
Recent, în cadrul unui eveniment la care am participat și noi, marca Zeekr s-a lansat oficial în România. Acesta se alătură mărcilor Geely și Lynk&Co (care se vând deja pe piața locală) ca parte a grupului Geely Holding. (16.10)
-
Primele imagini cu noul concept Toyota Corolla: anunță o viitoare generație electrică
-
Noul BMW iX3, prezentat în România: au fost înregistrate câteva zeci de comenzi ferme
-
Gata hibernarea
-
Noul concept Mercedes-Benz Vision Iconic: coupe electric care anunță un nou limbaj de design
-
Lexus LS devine monovolum: prima imagine cu un concept cu 6 roți
Cred ca vroiati sa spuneti Magna si Fiat.
Masiniile italinesti au fost in germania tot timpul subiect de glume .
Subscriu la ce a zis marius!!
Vrei sa le numeri : 1.3 l( 70,75,85,90,105 cp), 1.6 l( 105,120 cp), 1.9 l( 80,100,115,120,140,150,180,190 cp) , 2.0l( 100,120,136,165,170 cp) , 2.3l( 120 cp), 2.4l( 200, 210cp), 3.0l ( 157, 170 cp )
Si nu mai abera cu cel mai tare constructor ca nu a afirmat nimeni lucrul asta ..si poti subcrie la ce au zis toti ..parerea ta e neimportanta
Bine ca americanii nu sunt asa orgoliosi ca nemtii...
Vreti nu vreti, la ora actuala, FIAT este printre companiile cu cel mai mare potential tehnologic. Singura lor problema de-a lungul timpului a fost management-ul, incapacitatea de a pune in valoare pe piata potentialul tehnologic de care dispune. Se pare, insa, ca sunt pe drumul cel bun, in sfarsit au un manager foarte competitiv.
Cred ca Opel ar merge mai bine sub FIAT decat sub Magna (care se pare ca doreste ca in fabricile Opel sa asambleze modele ale altor contructori, de ex. Ford).
Sergio Marchionne, CEO Fiat, a afiormat că nu a avut acces la toate datele financiare ale Opel şi astfel nu se află într-o poziţie din care poate face o propunere corectă pentru fuziune. Şeful companiei italiene a spus că rămâne în continuare interesat de tranzacţie, dar situaţia dată ar putea forţa Fiat să-şi asume „riscuri extravagante”. Marchionne a lăsat să se înţeleagă că nu va participa la întâlnirea cu oficialii germani, de vineri după amiază.
De cealaltă parte, Magna a avut o serie de întrevederi cu reprezentanţii GM la Berlin, înainte de discuţiile oficiale alături de membrii administraţiei germane, surse din interiorul companiei afirmând că GM şi Magna au fost la un pas de a încheia o înţelegere, afectată însă de cereri noi venite din partea americanilor.
Anterior, cei de la Magna declaraseră că sunt dispuşi să acorde atenţie şi unei colaborări cu Fiat pentru preluarea Fiat, într-un parteneriat win-win.