Dacia este brandul romanesc numarul unu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand mentionat de consumatori (17.4%) cat si ca marca aleasa in mod spontan (40%), potrivit unui studiu Synovate, citat de Mediafax.
Pe locul doi in clasamentul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata s-a pozitionat BCR, fiind primul brand mentionat de catre 13.7% dintre repondenti si ca marca aleasa spontan de catre 38.8% dintre participantii la studiu. Pozitia a treia a fost ocupata de Arctic, primul brand mentionat de 10.3% dintre repondenti si marca aleasa spontan de 24.9% dintre acestia.
Urmatoarele clasate in topul 20 al brandurilor romanesti cu notorietate sunt, in ordine, Borsec, BRD, Banca Transilvania, Romtelecom, ARO, Dorna, Altex, Izvorul minunilor, Bancpost, Logan, Bergenbier, Angst, Timisoreana, Banca Romaneasca, Napolact, Ursus si Poiana.
Daca prezenta brandului Logan in primele 20 nu este un motiv de mirare, marea surpriza pare a veni de la numele ARO, care inca a mai ramas in constiinta romanilor.
In clasamentul realizat in functie de notorietatea brandurilor, primele zece pozitii au fost ocupate de Coca Cola, Nokia, Adidas, Nike, Philips, Sony, Samsung, Ariel, Dacia si BMW.
Primele trei pozitii in clasamentul brandurilor auto cu notorietate ridicata sunt ocupate de BMW, Mercedes si Audi, in top intrand si Dacia, pe locul patru, si Logan, pe locul noua.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Versiunea îmbunătățită a Daciei Logan poate fi comandată în România. Prețurile pornesc de la 14.950 de euro, cu TVA inclus, iar primele exemplare vor fi livrate în primăvara anului 2026. (19.12)
-
Chinezii de la Geely lansează pe piața din România noul Starray EM-i. SUV-ul echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid pornește de la 36.990 de euro. (18.12)
-
Divizia BMW din România a expus două exemplare speciale Seria 7 în București. Acestea sunt produse fiecare în câte patru exemplare la nivel global, din care câte trei sunt oferite spre vânzare în România. Vopseaua exterioară în două tonuri costă circa 22.000 de euro. (16.12)
-
Topul celor mai fiabile mărci auto în 2025: japonezii ocupă primele 4 locuri

-
Noua Dacia Logan facelift poate fi comandată în România: start de la 15.000 de euro

-
Mercedes-Benz a construit cel mai luxos Unimog pentru a sărbători 80 de ani

-
Geely lansează primul său SUV plug-in hybrid în România: start de la 37.000 euro

-
Revoluția electrică













Comentarii (6)