Dacia este brandul romanesc numarul unu
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dacia este brandul romanesc cu cea mai ridicata notorietate, obtinand cele mai mari procentaje atat ca prim brand mentionat de consumatori (17.4%) cat si ca marca aleasa in mod spontan (40%), potrivit unui studiu Synovate, citat de Mediafax.
Pe locul doi in clasamentul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata s-a pozitionat BCR, fiind primul brand mentionat de catre 13.7% dintre repondenti si ca marca aleasa spontan de catre 38.8% dintre participantii la studiu. Pozitia a treia a fost ocupata de Arctic, primul brand mentionat de 10.3% dintre repondenti si marca aleasa spontan de 24.9% dintre acestia.
Urmatoarele clasate in topul 20 al brandurilor romanesti cu notorietate sunt, in ordine, Borsec, BRD, Banca Transilvania, Romtelecom, ARO, Dorna, Altex, Izvorul minunilor, Bancpost, Logan, Bergenbier, Angst, Timisoreana, Banca Romaneasca, Napolact, Ursus si Poiana.
Daca prezenta brandului Logan in primele 20 nu este un motiv de mirare, marea surpriza pare a veni de la numele ARO, care inca a mai ramas in constiinta romanilor.
In clasamentul realizat in functie de notorietatea brandurilor, primele zece pozitii au fost ocupate de Coca Cola, Nokia, Adidas, Nike, Philips, Sony, Samsung, Ariel, Dacia si BMW.
Primele trei pozitii in clasamentul brandurilor auto cu notorietate ridicata sunt ocupate de BMW, Mercedes si Audi, in top intrand si Dacia, pe locul patru, si Logan, pe locul noua.
Via | Mediafax
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Intern
-
Noul Geely EX5, SUV-ul electric al mărcii chineze, este acum disponibil și în România. Modelul electric este disponibil într-o singură configurație și propune un preț de pornire de 42.990 euro. (16.09)
-
Producția de automobile din România a avut parte de o scădere de 2.7% în ultimele 8 luni, potrivit noilor date furnizate de Asociația Constructorilor de Automobile din România. În luna august au fost produse peste 12.300 de mașini noi în țara noastră. (16.09)
-
Autoritățile se gândesc să introducă o taxă de acces pe Transfăgărășan pentru a stopa "haosul" din zonă. Banii respectivi ar urma să fie folosiți pentru amenajarea unor parcări, dar și pentru dezvoltarea unui turism autentic. (15.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Comentarii (6)