Dacia mai are patru ani să se pregătească: Chery vine în UE în 2015
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Lu Jian Hui, adjunctul Chery, a declarat că vor intra pe piaţa din Europa în 2015. Respectiva marcă va fi prima care îşi încearcă norocul pe Bătrânul Continent pe cont propriu, alte modele chinezeşti fiind importate în trecut de diverse companii, dar afacerile au picat din cauza vânzărilor slabe. În cei patru ani rămaşi până la debutul chinezilor, Dacia şi alte mărci de volum care activează în Europa trebuie să pregătească o strategie de viitor, pentru a combate preţurile mici ale chinezilor.
Noile modele Chery trebuie să ofere un nivel de siguranţă nemaiîntâlnit pe un automobil fabricat în China pentru a avea o şansă în Europa, mai ales în 2015. În prezent, un automobil cu rezultate slabe la siguranţă va fi penalizat de clienţi, dar piaţa din 2015 ar putea să excludă cu totul asemenea modele. Până la debutul european, cei de la Chery se vor concentra pe pieţele din Rusia şi America de Sud, printre altele, urmând să-şi pregătească ofensiva europeană abia după 2015.
Chery este printre primele mărci chinezeşti de automobile care au exportat vehicule pe alte pieţe. Exporturile au început în 2002, relativ devreme în raport cu rivalii lor. Marca Qoros urmează să debuteze în curând sub aripa Chery, care urmează să ofere şi o serie de modele care vor ajunge în Europa. Pentru moment, nu există informaţii privind intenţiile chinezilor pentru Europa în ceea ce priveşte volumele şi strategia. În ciuda ambiţiilor prezentate de modelele chinezeşti, avem încredere în forţele Dacia şi ale partenerilor săi, care ar trebui să crească semnificativ imaginea mărcii până la debutul european al constructorilor chinezi, moment în care consumatorii vor fi puşi în faţa unei mărci necunoscute, din China, şi în faţa unei mărci cunoscute, din România.
Via | ChinaCarTimes
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii













1. siguranta
2. norma de poluare