Dacia sponsorizeaza echipa Udinese pana in 2011

De Sebastian Toma
Publicat Miercuri, 22.07.2009
Producatorul roman de automobile Dacia si-a prelungit contractul de sponsorizare cu echipa italiana de Serie A Udinese pentru urmatoarele doua sezoane.

Dacia va continua sa fie sponsorul oficial al echipei de fotbal Udinese, care evolueaza in Serie A, prima divizie italiana. Contractul de sponsorizare a fost semnat pentru urmatoarele doua sezoane, iar jucatorii Udinese vor purta sigla Dacia alaturi de numele marcii romanesti pe partea din fata a tricourilor de joc. Sigla Dacia este, astfel, cel mai mare logo al unui sponsor de pe tricoul jucatorilor Udinese.

Producatorul roman de automobile va reusi sa isi promoveze modelele mult mai usor gratiei contractului pe care l-a semnat cu echipa Udinese. Desi acestia este considerata o echipa din provincie, Udinese s-a clasat pe locul sapte in campionatul italian si a reusit anul trecut sa ajunga in sferturile de finala ale defunctei Cupe UEFA.

Via | Quattroruote

Comentarii (8)

  • Etienne
    Dacia sponsor
    In perioada nefasta pentru Dacia, de acum cateva luni, un oficial al marcii (cred ca dl. Stroe) declara ca un dealer local sponsorizeaza Udinese. Spunea ca nu e vorba de o sponsorizare a uzinei Dacia. Citind articolul vostru care e adevarul pana la urma?
    4 2
  • mircea
    @Etienne
    Irelevant. Este o actiune a biroului italian Dacia, insa atat timp cat pe tricouri apare Dacia, si nu numele dealerului sau a biroului, consideram ca asocierea de imagine se face cu marca.
    1 1
  • Sustinere
    Suntem o tara de cacao cu oameni de ... Cum D-zeu sa sustii o echipa dintr-o alta tara. Asta da dovada de sustinerea tarii, economie, moralitate etc tot ce tine de Romania. Sa va dea D-zeu clienti pe masura marcii......
    0 11
  • @Vlad
    Pe principiul "noi, iobagimea, vorbim, da' nu gandim".
    In primul rand, Dacia sustine echipa nationala de fotbal si asta e o dovada suficienta ca nu-i doare undeva de tara.
    In al doilea rand, o sponsorizare este de fapt un contract de marketing prin care respectiva echipa face reclama la produs, iar producatorul plateste. Atat si nimic mai mult. Nu e caritate, nu e pomana, nu e sustinere, e marketing platit. Avand in vedere ca italienii inca nu gusta atat de mult marca, e si normal ca o sanatoasa parte din banii de publicitate sa mearga pe-acolo, nu?
    Dar, asa e, cand singura ta sursa de hrana sunt covrigii din colt, chipsurile, saorma si pizza, toate stropite cu o portie mustind a sanatate de coca-cola, incepi sa scuipi lozinci ultra-nationaliste de coltul blocului, fara a avea absolut nici o cunostinta in domeniu. Ca deh, noi ne pricepem la toate, stim noi cu ce se mananca, nu?
    13 0
  • Inc-odata sustinere
    Cum zici tu dl. Paul! Lucrezi cumva la Dacia si nu ne-am prins? Bine ca e unii destepti pe lumea asta care se pricep la toate...mai ales la marketing. D-aia nu ajungem dreacu nicaieri, din cauza unor gandiri gen mai sus mentionate....Alte tari nu stiu cum sa-si sustina economia, industria etc consumand numai produse fabricate in tara lor...iar noi, ce ...., lasa-ma ca la cati bani au romanii sa dam si la sarmanii aia de italieni ca nu mai au ce mananca, mai ales pe criza asta. Shaorma si ce altceva ai mai scris tu, sunt 'sustinute' tot din cauza oamenilor ca tine asa ca....lasa-ne cu prezicerile tale de profet supracivilizat
    0 11
  • Alt Vlad
    @ Vlad
    Romania nu mai reprezinta pentru Dacia cea mai importanta piata de desfacere , Germania depasind Romania la acest capitol . Foarte curand Franta si Italia vor fi piete in care Dacia va vinde mai multe masini decat in Romania . Prin urmare pe aceste piete Dacia trebuie sa aibe o campanie constanta de promovare iar cea din Italia cu formatia Udinesse care a fost la un pas sa se califice in semifinalele cupei UEFA a fost una reusita cu un foarte bun raport pret/rezultate .Mercedes care este Mercedes si nu mai are nevoie de prezentare cheltuie anual 300 milioane euro pentru asi promova produsele . Noi romanii trebuie sa ne obisnuim ca Dacia este un brand european care trebuie sa-si promoveze produsele la nivel local pe cele mai importante piete ale sale din Europa .
    10 0
  • Inutil, neargumentat, ofuscat. Nici nu ma asteptam la un altfel de raspuns. Q.E.D.
    Cu alte cuvinte, dupa parerea ta, Dacia ar trebui sa cheltuiasca bani pe brand awareness in Romania? Acolo unde toata lumea o stie de 40 de ani?? Pai, mai domnule, cu tine la carma Dacia ar da faliment in secunda doi. Nici nu-i de mirare ca e tara in halul asta, cu oameni atat de limitati in gandire.
    In alta ordinde de idei, ai grija sa nu uiti sosul de usturoi si ketchup-ul picant. Pofta mare!
    12 0
  • Carnivores
    Cred ca la aia le va fii rusine sa scoata capu pe fereastra cand vad ca au pe tricou numele de DACIA! HAHAHAH! RUSINICA
    0 10

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru