Dacia sponsorizeaza echipa Udinese pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dacia va continua sa fie sponsorul oficial al echipei de fotbal Udinese, care evolueaza in Serie A, prima divizie italiana. Contractul de sponsorizare a fost semnat pentru urmatoarele doua sezoane, iar jucatorii Udinese vor purta sigla Dacia alaturi de numele marcii romanesti pe partea din fata a tricourilor de joc. Sigla Dacia este, astfel, cel mai mare logo al unui sponsor de pe tricoul jucatorilor Udinese.
Producatorul roman de automobile va reusi sa isi promoveze modelele mult mai usor gratiei contractului pe care l-a semnat cu echipa Udinese. Desi acestia este considerata o echipa din provincie, Udinese s-a clasat pe locul sapte in campionatul italian si a reusit anul trecut sa ajunga in sferturile de finala ale defunctei Cupe UEFA.
Via | Quattroruote
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
-
Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
-
Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
-
Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
-
Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
-
Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
-
Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
-
Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
-
Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
-
Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
-
Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
-
Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
-
Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
-
Lotus Evija X, un prototip al modelului electric, a stabilit un nou record pe legendarul Nurburgring. Astfel, modelul este cea mai rapidă mașină bazată pe un șasiu de serie. (26.04)
-
BMW Classic, divizia de mașini clasice a mărcii germane, va începe să elibereze documente digitale noi pentru posesorii de modele clasice BMW. „Certificatul de Naștere”, așa cum este numit noul document, include informații despre motoare, șasiu, datele de fabricație și de livrare, precum și lista cu echipamentele opționale. (23.04)
-
Subaru a anunțat oficial că va scoate din producție modelul Legacy după 2025. Berlina de clasă medie a constructorului japonez se vinde acum doar pe piața nord-americană. (23.04)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
In primul rand, Dacia sustine echipa nationala de fotbal si asta e o dovada suficienta ca nu-i doare undeva de tara.
In al doilea rand, o sponsorizare este de fapt un contract de marketing prin care respectiva echipa face reclama la produs, iar producatorul plateste. Atat si nimic mai mult. Nu e caritate, nu e pomana, nu e sustinere, e marketing platit. Avand in vedere ca italienii inca nu gusta atat de mult marca, e si normal ca o sanatoasa parte din banii de publicitate sa mearga pe-acolo, nu?
Dar, asa e, cand singura ta sursa de hrana sunt covrigii din colt, chipsurile, saorma si pizza, toate stropite cu o portie mustind a sanatate de coca-cola, incepi sa scuipi lozinci ultra-nationaliste de coltul blocului, fara a avea absolut nici o cunostinta in domeniu. Ca deh, noi ne pricepem la toate, stim noi cu ce se mananca, nu?
Cu alte cuvinte, dupa parerea ta, Dacia ar trebui sa cheltuiasca bani pe brand awareness in Romania? Acolo unde toata lumea o stie de 40 de ani?? Pai, mai domnule, cu tine la carma Dacia ar da faliment in secunda doi. Nici nu-i de mirare ca e tara in halul asta, cu oameni atat de limitati in gandire.
In alta ordinde de idei, ai grija sa nu uiti sosul de usturoi si ketchup-ul picant. Pofta mare!