Dacia sponsorizeaza echipa Udinese pana in 2011
- Printeaza
- Comenteaza
- 
			Trimite pe: 
			  
Dacia va continua sa fie sponsorul oficial al echipei de fotbal Udinese, care evolueaza in Serie A, prima divizie italiana. Contractul de sponsorizare a fost semnat pentru urmatoarele doua sezoane, iar jucatorii Udinese vor purta sigla Dacia alaturi de numele marcii romanesti pe partea din fata a tricourilor de joc. Sigla Dacia este, astfel, cel mai mare logo al unui sponsor de pe tricoul jucatorilor Udinese.
Producatorul roman de automobile va reusi sa isi promoveze modelele mult mai usor gratiei contractului pe care l-a semnat cu echipa Udinese. Desi acestia este considerata o echipa din provincie, Udinese s-a clasat pe locul sapte in campionatul italian si a reusit anul trecut sa ajunga in sferturile de finala ale defunctei Cupe UEFA.
Via | Quattroruote
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Dacia in Romania
- 
				                
				                Dacia Dokker Preţ: 9.250 - 14.400 €
- 
				                
				                Dacia Dokker Stepway facelift Preţ: 12.300 - 14.200 €
- 
				                
				                Dacia Dokker Van facelift Preţ: 9.280 - 11.880 €
- 
				                
				                Dacia Duster Preţ: n/a - 18.950 €
- 
				                
				                Dacia Lodgy Preţ: 9.500 - 15.450 €
- 
				                
				                Dacia Lodgy Stepway facelift Preţ: 12.900 - 15.350 €
- 
				                
				                Dacia Logan facelift Preţ: 6.950 - 12.650 €
- 
				                
				                Dacia Logan MCV facelift Preţ: 7.900 - 13.650 €
- 
				                
				                Dacia Logan MCV Stepway Preţ: 12.090 - 13.990 €
- 
				                
				                Dacia Sandero facelift Preţ: 7.150 - 13.300 €
- 
				                
				                Dacia Sandero Stepway 2020 Preţ: n/a €
- 
				                
				                Dacia Sandero Stepway facelift Preţ: 11.200 - 13.600 €
Ultimele stiri din General
- 
                        
                        Carlos Tavares, fostul șef Stellantis, este de părere că grupul producător de mașini se va destrăma. În noua sa carte, publicată joi, Tavares crede că Stellantis s-ar putea destrăma în 2 grupuri. (24.10)
- 
                        
                        O mișcare ecologistă propune organizarea unui referendum pentru restricționarea circulației de mașini în centrul Berlinului. Referendumul ar putea avea loc în 2026 și ar limita circulația mașinilor la numai 12 zile pe an pentru fiecare persoană. (24.10)
- 
                        
                        Un brevet nou din partea celor de la Porsche relevă un motor nou care va fi dezvoltat de către producătorul german. Noul motor va putea avea configurații diferite, cu 9, 15 sau 18 cilindri în formă W. (22.10)
- 
                
                    Noul motor termic dezvoltat de Omoda&Jaecoo, campion la eficiență 
- 
                
                    Toyota dezvoltă un nou motor cu 4 cilindri: va avea peste 400 CP 
- 
                
                    Toyota prezintă primul concept al mărcii de lux Century 
- 
                
                    Noul concept Toyota Corolla anunță prima generație electrică a modelului 
- 
                
                    Honda Prelude revine în Europa după 25 de ani: în România din primăvara lui 2026 
 
												









 
        














In primul rand, Dacia sustine echipa nationala de fotbal si asta e o dovada suficienta ca nu-i doare undeva de tara.
In al doilea rand, o sponsorizare este de fapt un contract de marketing prin care respectiva echipa face reclama la produs, iar producatorul plateste. Atat si nimic mai mult. Nu e caritate, nu e pomana, nu e sustinere, e marketing platit. Avand in vedere ca italienii inca nu gusta atat de mult marca, e si normal ca o sanatoasa parte din banii de publicitate sa mearga pe-acolo, nu?
Dar, asa e, cand singura ta sursa de hrana sunt covrigii din colt, chipsurile, saorma si pizza, toate stropite cu o portie mustind a sanatate de coca-cola, incepi sa scuipi lozinci ultra-nationaliste de coltul blocului, fara a avea absolut nici o cunostinta in domeniu. Ca deh, noi ne pricepem la toate, stim noi cu ce se mananca, nu?
Cu alte cuvinte, dupa parerea ta, Dacia ar trebui sa cheltuiasca bani pe brand awareness in Romania? Acolo unde toata lumea o stie de 40 de ani?? Pai, mai domnule, cu tine la carma Dacia ar da faliment in secunda doi. Nici nu-i de mirare ca e tara in halul asta, cu oameni atat de limitati in gandire.
In alta ordinde de idei, ai grija sa nu uiti sosul de usturoi si ketchup-ul picant. Pofta mare!