Daihatsu va părăsi piaţa din Europa în 2013
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Marca Daihatsu va fi retrasă de pe piaţa europeană începând cu anul 2013. Cei de la Daihatsu au părăsit în 2006 piaţa australiană şi au plecat din America de Nord în 1992 din cauza vânzărilor slabe. Daihatsu a început exporturile în Europa în anii 1960, deşi nu a reuşit să înregistreze rezultate pozitive până în anii 1980. Oficialii Daihatsu îţi asigură clienţii că vor furniza în continuare piese noi şi servicii after-sales după data de 31 ianuarie 2013.
În 2010, Daihatsu a vândut doar 19.300 de unităţi în Europa. În 2009, subsidiara Toyota a comercializat 36.300 de unităţi pe Bătrânul Continent. Vârful vânzărilor a fost atins în 2007, când marca japoneză a vândut 58.600 de unităţi. În acest moment, există 10 distribuitori de Daihatsu în Europa şi aproximativ 1.000 de dealeri, dintre care 400 sunt reprezentanţi exclusivi ai acestei mărci. Daihatsu are şase fabrici, patru dintre acestea fiind localizate în Japonia.
Retragerea Daihatsu din Europa se face pe fondul vânzărilor slabe şi a costurilor ridicate legate de adaptarea modelelor din gamă la normele impuse de Uniunea Europeană. Aceste adaptări se referă atât la reducerea emisiilor de CO2, cât şi la îmbunătăţirea standardelor de siguranţă pe care le respectă modelele respective.
În plus, Daihatsu are de suferit din cauza aprecierii yen-ului japonez în faţa Euro, ceea ce are efecte negative asupra bilanţului financiar al companiei japoneze, făcând operaţiunile din Europa neviabile.Via | Daihatsu
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Seat și Cupra au început producția de baterii la noua uzină din Martorell (Barcelona). Aici vor fi asamblate bateriile care, ulterior, vor echipa modelele Cupra Raval și Volkswagen ID.Polo. (13.12)
-
Constructorul german de automobile marchează 50 de ani de la startul producției Seriei 3. În tot acest timp au fost asamblate peste 18 milioane de exemplare. (12.12)
-
Un oficial al celor de la Porsche recunoaște că ritmul de inovare din partea mărcilor auto din China este unul foarte rapid chiar și pentru mărcile consacrate. Porsche încearcă să recâștige teren pe piața chineză cu noi modele electrice de performanță. (11.12)
-
Dacia deschide comenzile pentru noile Sandero și Sandero Stepway facelift: start de la 15.750 euro

-
Noua Kia Seltos: SUV-ul subcompact ajunge acum și în Europa

-
Noul Smart #6, prima berlină din istoria mărcii

-
Noul Opel Astra facelift: faruri LED adaptive și autonomie mărită pentru versiunea electrică

-
Porsche: „Ritmul de inovare al mărcilor chineze îți taie respirația”













Comentarii (2)