Daimler si Renault-Nissan, posibile divergente din cauza bateriilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa semnarea parteneriatului cu Renault-Nissan, directorul executiv Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca intentioneaza ca firma pe care o conduce sa devina numarul unu in productia de baterii pentru automobile. Problema devine interesanta deoarece si Carlos Goshn, directorul executiv Renault-Nissan, doreste acelasi lucru pentru compania pe care o are sub conducere.
Ambii sefi au promis sa produca cele mai bune baterii pe masura ce vor incepe colaborarea, insa acest lucru poate duce la un conflict intre cele doua companii chiar inainte de debutul efectiv al parteneriatului. Daimler si Renault-Nissan au semnat un contract prin care grupul franco-japonez preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan.
Colaborarea dintre cele doua grupuri viza doar dezvoltarea unor modele si propulsoare comune, bateriile pentru automobile nefiind incluse in contract. Atat Daimler cat si Renault dispun de tehnologia necesara producerii bateriilor pentru modelele electrice, acestea reprezentand urmatorul pas al industrei auto.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Daimler, a declarat ca bateria va deveni inima automobilului.
Daimler, alaturi de Renault-Nissan si BYD, pune la cale dezvoltarea unei masini electrice pentru piata auto din China.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Viitorul BMW M3 va primi și un motor pe benzină pe lângă versiunea electrică deja confirmată. Specificațiile nu au fost încă dezvăluite. (01.05)
-
Pentru a marca cele cinci decenii împlinite de modelul Polo, Volkswagen tocmai a prezentat o grafică specială inspirată de ediția Polo Harlequin din anii '90. (01.05)
-
Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a lăsat de înțeles că marca germană de mașini de performanță ar putea să oprească vânzările de modele electrice pe piața din China. Vânzările Porsche din această țară au scăzut cu peste 40% în primul trimestru din 2025. (30.04)
-
Volkswagen va lansa modele noi cu motoare termice pe post de generator
-
Noul Citroen C5 Aircross: SUV cu motorizări hibride PHEV și versiuni electrice
-
Renault deschide comenzile pentru Austral facelift în România: start de la 31.000 euro
-
Universal apreciat
-
Chinezii lansează o marcă nouă de pick-up-uri. Va ajunge și în Europa
Eu am zis anterior , ca DAIMLER nu a tinut mariajul cu Chrysler , si nu va tine cu Renault si Nissan.
Daimler e un nume , dar Nissan e jaf cu Renault si Dacia la un loc.
Daimler stia de la bun inceput de intentiile Grupului Renault. Carlos Ghosn a specificat foarte clar asta inca din 2008. Asta e doar o speculatie de presa menita sa dea de mancare unor scriitori de fituici.
Eu am ascultat si conferinta de presa si Dieter Zetsche mi s-a parut foarte sincer si deschis in a accepta baterii din interiorul aliantei.
baterii ieftine=masini electrice ieftine :))