Daimler si Renault-Nissan, posibile divergente din cauza bateriilor
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Dupa semnarea parteneriatului cu Renault-Nissan, directorul executiv Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca intentioneaza ca firma pe care o conduce sa devina numarul unu in productia de baterii pentru automobile. Problema devine interesanta deoarece si Carlos Goshn, directorul executiv Renault-Nissan, doreste acelasi lucru pentru compania pe care o are sub conducere.
Ambii sefi au promis sa produca cele mai bune baterii pe masura ce vor incepe colaborarea, insa acest lucru poate duce la un conflict intre cele doua companii chiar inainte de debutul efectiv al parteneriatului. Daimler si Renault-Nissan au semnat un contract prin care grupul franco-japonez preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan.
Colaborarea dintre cele doua grupuri viza doar dezvoltarea unor modele si propulsoare comune, bateriile pentru automobile nefiind incluse in contract. Atat Daimler cat si Renault dispun de tehnologia necesara producerii bateriilor pentru modelele electrice, acestea reprezentand urmatorul pas al industrei auto.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Daimler, a declarat ca bateria va deveni inima automobilului.
Daimler, alaturi de Renault-Nissan si BYD, pune la cale dezvoltarea unei masini electrice pentru piata auto din China.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Rolls-Royce a prezentat Cameo, un model în miniatură care are ca inspirație diferite elemente reale ale modelelor Rolls-Royce. Totodată, Cameo trebuie asamblat manual. (02.12)
-
Muncitorii Volkswagen din Germania vor începe să intre în greve de avertisment, anunță sindicatul care îi reprezintă pe aceștia. Negocierile dintre muncitori și conducerea Volkswagen pe fondul închiderii uzinelor germane nu au dat rezultate. (02.12)
-
Fiat este nevoită să suspende din nou producția modelului electric 500e din cauza incertitudinilor în ceea ce privește vânzările de mașini electrice în Europa. (01.12)
- Noul Volkswagen Tayron a intrat în producție
- Mild-hybrid sau PHEV? Răspundem cu ajutorul noilor Ford Puma facelift și Kuga facelift
- KTM, producătorul austriac de motociclete, ia masuri pentru evitarea falimentului
- Viitorul Volkswagen Golf va fi dezvoltat împreună cu Rivian
- Noul Audi Q5 Sportback: alură de coupe și motorizări electrificate
Eu am zis anterior , ca DAIMLER nu a tinut mariajul cu Chrysler , si nu va tine cu Renault si Nissan.
Daimler e un nume , dar Nissan e jaf cu Renault si Dacia la un loc.
Daimler stia de la bun inceput de intentiile Grupului Renault. Carlos Ghosn a specificat foarte clar asta inca din 2008. Asta e doar o speculatie de presa menita sa dea de mancare unor scriitori de fituici.
Eu am ascultat si conferinta de presa si Dieter Zetsche mi s-a parut foarte sincer si deschis in a accepta baterii din interiorul aliantei.
baterii ieftine=masini electrice ieftine :))