Daimler si Renault-Nissan, posibile divergente din cauza bateriilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa semnarea parteneriatului cu Renault-Nissan, directorul executiv Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca intentioneaza ca firma pe care o conduce sa devina numarul unu in productia de baterii pentru automobile. Problema devine interesanta deoarece si Carlos Goshn, directorul executiv Renault-Nissan, doreste acelasi lucru pentru compania pe care o are sub conducere.
Ambii sefi au promis sa produca cele mai bune baterii pe masura ce vor incepe colaborarea, insa acest lucru poate duce la un conflict intre cele doua companii chiar inainte de debutul efectiv al parteneriatului. Daimler si Renault-Nissan au semnat un contract prin care grupul franco-japonez preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan.
Colaborarea dintre cele doua grupuri viza doar dezvoltarea unor modele si propulsoare comune, bateriile pentru automobile nefiind incluse in contract. Atat Daimler cat si Renault dispun de tehnologia necesara producerii bateriilor pentru modelele electrice, acestea reprezentand urmatorul pas al industrei auto.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Daimler, a declarat ca bateria va deveni inima automobilului.
Daimler, alaturi de Renault-Nissan si BYD, pune la cale dezvoltarea unei masini electrice pentru piata auto din China.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toate cele 333 de exemplare ale noii ediții speciale Volkswagen Golf R 333 au fost vândute în doar 8 minute. Prețul pornește de la 76.410 euro în Germania. (06.06)
-
Potrivit celor mai recente informații, Mazda CX-5 ar putea primi o nouă generație. Am putea face cunoștință cu ea în 2025, iar gama de motorizări ar putea include un sistem de propulsie hibrid. (30.05)
-
Potrivit lui Adrian van Hooydonk, șeful de design al bavarezilor de la BMW, designul viitoarelor modele va fi mai curat. De asemenea, sunt șanse ca grila frontală să nu mai fie atât de impunătoare. (29.05)
-
Noul KG Mobility Tivoli facelift. Adio Ssangyong, bun venit KG! Preț de aproximativ 12.800 euro
-
FOTOSPION: Imagini cu noul Volkswagen Golf facelift, surprins fără camuflaj
-
Facelift pentru Audi A6 și A7: instrumentar digital și faruri full LED în standard
-
Noul Cadillac GT4, un SUV coupe cu un preț echivalent de 29.000 de euro
-
OFICIAL: Range Rover, Discovery și Defender sunt transformate în mărci de sine stătătoare
Eu am zis anterior , ca DAIMLER nu a tinut mariajul cu Chrysler , si nu va tine cu Renault si Nissan.
Daimler e un nume , dar Nissan e jaf cu Renault si Dacia la un loc.
Daimler stia de la bun inceput de intentiile Grupului Renault. Carlos Ghosn a specificat foarte clar asta inca din 2008. Asta e doar o speculatie de presa menita sa dea de mancare unor scriitori de fituici.
Eu am ascultat si conferinta de presa si Dieter Zetsche mi s-a parut foarte sincer si deschis in a accepta baterii din interiorul aliantei.
baterii ieftine=masini electrice ieftine :))