Daimler si Renault-Nissan, posibile divergente din cauza bateriilor
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Dupa semnarea parteneriatului cu Renault-Nissan, directorul executiv Daimler, Dieter Zetsche, a declarat ca intentioneaza ca firma pe care o conduce sa devina numarul unu in productia de baterii pentru automobile. Problema devine interesanta deoarece si Carlos Goshn, directorul executiv Renault-Nissan, doreste acelasi lucru pentru compania pe care o are sub conducere.
Ambii sefi au promis sa produca cele mai bune baterii pe masura ce vor incepe colaborarea, insa acest lucru poate duce la un conflict intre cele doua companii chiar inainte de debutul efectiv al parteneriatului. Daimler si Renault-Nissan au semnat un contract prin care grupul franco-japonez preia 3.1% din Daimler, in timp ce compania germana va detine 3.1% din Renault si 3.1% din Nissan.
Colaborarea dintre cele doua grupuri viza doar dezvoltarea unor modele si propulsoare comune, bateriile pentru automobile nefiind incluse in contract. Atat Daimler cat si Renault dispun de tehnologia necesara producerii bateriilor pentru modelele electrice, acestea reprezentand urmatorul pas al industrei auto.
Thomas Weber, directorul de dezvoltare Daimler, a declarat ca bateria va deveni inima automobilului.
Daimler, alaturi de Renault-Nissan si BYD, pune la cale dezvoltarea unei masini electrice pentru piata auto din China.Via | autonews
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Potrivit spuselor unui oficial DS, modelul electric N°8 ar putea primi în viitor versiuni cu motoare termice. Etalonul mărcii franceze a fost conceput inițial ca fiind un model exclusiv electric. (16.06)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (16.06)
-
Alfa Romeo și Maserati au ajuns la un acord prin care cele două mărci italiene vor dezvolta împreună viitoare modele. Decizia a fost luată pentru a reduce din costurile de producție. (13.06)
-
Amenințare directă
-
Prima imagine cu noua generație Audi Q3. Data lansării a fost confirmată
-
Noi imagini cu viitorul BMW iX3: autonomie de 800 km
-
Noul Audi Q5, disponibil acum și în versiuni cu motor hibrid plug-in
-
Noi imagini cu viitorul Mercedes-Benz GLC electric: lansarea, la Salonul Auto din Munchen
Eu am zis anterior , ca DAIMLER nu a tinut mariajul cu Chrysler , si nu va tine cu Renault si Nissan.
Daimler e un nume , dar Nissan e jaf cu Renault si Dacia la un loc.
Daimler stia de la bun inceput de intentiile Grupului Renault. Carlos Ghosn a specificat foarte clar asta inca din 2008. Asta e doar o speculatie de presa menita sa dea de mancare unor scriitori de fituici.
Eu am ascultat si conferinta de presa si Dieter Zetsche mi s-a parut foarte sincer si deschis in a accepta baterii din interiorul aliantei.
baterii ieftine=masini electrice ieftine :))