Detalii noi despre viitorul motor BMW cu trei cilindri de 1.5 litri
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Deşi BMW nu a confirmat încă oficial unitatea cu trei cilindri pe care intenţionează să o dezvăluie în viitorul apropiat, un video apărut recent trădează propulsorul pe care îl dezvoltă germanii. Botezat "Noul motor al familiei BMW Efficient Dynamics", agregatul este practic omologul înjumătăţit al viitorului propulsor cu şase cilindri în linie, de 3.0 litri.
Unitatea va avea 1.5 litri pentru că toate propulsoarele BMW se vor baza pe o arhitectură care presupune 500 cmc pentru fiecare cilindru. Noul motor va beneficia de cele mai noi generaţii ale sistemelor Valvetronic, cel de injecţie sub presiune şi de supraalimentare.
Imaginile arată că propulsorul cu trei cilindri va fi montat transversal pe două tipuri de caroserie, o informaţie care indică posibilitatea de a vedea motorul pe viitoarea generaţie MINI şi pe noul model BMW cu tracţiune faţă.
Deasupra unităţii cu trei cilindri va fi poziţionat un nou motor de 2.0 litri, cu patru cilindri, mai potent, construit din aceleaşi componente modulare.
Video-ul sugerează că unitatea va putea fi de asemenea montată transversal, ceea ce ar garanta implementarea sa sub caroseria Mini.Potrivit unei surse din interiorul BMW, citată de Autocar, germanii nu au luat încă decizia de a folosi unitatea de trei cilindri şi sub viitorul Seria 3. Costurile de adaptare la o instalare longitudinală şi reticenţa clienţilor la ideea de a folosi un motor aşa mic pentru o maşină mare sunt motivele principale pentru care BMW îşi doreşte să păstreze unitatea de 1.5 litri doar pentru modelele sale cu tracţiune faţă.
via | autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Dispozitivul mobil va fi dezvăluit pe 23 aprilie în China și va fi accesoriul perfect pentru oricine obține un Polestar. (22.04)
-
Adrian Hallmark, șeful Bentley, a declarat că marca britanică nu va oferi un sistem de conducere autonomă de nivel 3 pentru modelele sale. În opinia lui, mașinile cu un astfel de sistem sunt prea periculoase. (03.04)
-
Potrivit unui studiu realizat de organizația americană AAA, 66% dintre șoferii intervievați încă se tem de mașinile autonome. În 2022, acest procentaj era de 55%, iar anul trecut de 68%. (15.03)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
- PREMIERĂ: Acesta este noul Mercedes-Benz Clasa G electric
Oricum ar face, ideea este buna, atat pentru ei cat si pentru consumatori, pentru ca ar putea insemna ca in service nu o sa se mai uite aia ca curca-n lemne cand apari cu un motor mai nou . . . (si ar putea insemna si costuri mai mici de productie a motoarelor, implicit marje mai mari de profit, ca doar nu va asteptati sa ieftineasca masinile :))
nu mai zic la cine ca ma apuca rasu'
va ramane si bmw de carutza , dar ma bucura ca si PORSCHE intentioneaza sub patronajul emerit al "tutelei" un esec cu trei cilindri pe boxster / caiman ... cum vor explica unui cumparator ca de fapt cumpara un polo cu sigla de porsche, probabil cu o turbosuflanta mai mare... RUSINEEEEE!!!!!!!! ..... asta nu poate fi decat o invitatie la auto electric, poate ala nu-si pierde din competitivitate. bmw a uitat ca pe segmentul asta se bate cu ...logan si chiar nu are nici o sansa , astia inca au 4 pistoane. pe cand un LAMBORGHINI sau un calutz rosu cu exact 3 pistoane ???