Director BMW UK: Urmează cea mai grea iarnă pentru producătorii de automobile
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Industria auto va suferi o perioadă grea de şase luni în care vânzările vor fi în scădere, anunţă Tim Abbott, managing director la BMW Marea Britanie. În ciuda faptului că BMW va încheia anul 2011 cu vânzări bune şi cu o marjă de profit "sănătoasă", Abbott are o previziune sumbră pentru iarna 2011-2012. Fostul şef al departamentului de vânzări BMW din Marea Britanie spune că doar vânzările de flote vor mai mişca piaţa în decursul iernii, în timp ce clienţii persoane fizice vor fi mai rezervaţi.
"Credeam cu toţii că anul 2011 va fi greu la început şi va marca o redresare în a doua parte. De fapt, s-a întâmplat exact opusul – prima jumătate a anului a fost puternică, dar vânzările sunt acum în scădere. Nu am nicio îndoială că situaţia se va înăutăţi în viitor. Abia în 2013 estimez că se va îmbunătăţi situaţia din piaţa auto. Anul 2012 va fi extrem de greu pentru toţi comercianţii de automobile.", a declarat Tim Abbott pentru Cardealermagazine.
Olimpiada din 2012 este văzută ca un eveniment care va mări vânzările după o perioadă "moartă" de şase luni. În ciuda veştilor îngrijorătoare pentru toţi constructorii, Tim Abbott consideră că marca BMW va fi apărată de furtună şi că nu va pierde din dealeri în decursul următoarelor şase luni. Noile Seria 1 F20 şi Seria 3 F30 sunt aşteptate să ţină vânzările la nivelul de plutire în următoarele săptămâni, dar şi actualul Seria 5 este aşteptat să se vândă la fel de bine ca până acum.
Situaţia va fi la fel de bună şi pentru celelalte mărci premium, care înregistrează în continuare vânzări bune în raport cu ceilalţi jucători de pe piaţă.Între timp, BMW îşi propune să reducă ponderea maşinilor sale produse în Germania pe termen mediu. Nemţii vor ca cel puţin 50% din producţie să se facă în afara ţării mamă. BMW speră să vândă două milioane de maşini pe an până în 2020, o cifră tangibilă având în vedere că în 2010 a vândut 1.46 milioane de unităţi, iar anul acesta se aşteaptă la 1.6 milioane.
Via | Cardealermagazine
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Industrie
-
Gernot Dollner, șeful Audi, susține că mașinile electrice reprezintă cea mai bună tehnologie pentru viitor. Oficialul mărcii mai spune că astfel de mașini sunt singura soluție pentru a reduce emisiile de CO2. (17.09)
-
În a opta lună din 2025, Grupul Chery a comercializat puțin peste 242.000 de mașini, cu 14.6% mai multe decât în aceeași lună din 2024. Exporturile au atins o cifră record: 129.472 de unități, o creștere de 32.3%. (17.09)
-
Nissan și-a redus planul de producție pentru noua generație a modelului electric Leaf cu mai mult de jumătate pentru perioada septembrie-noiembrie, din cauza întârzierilor în aprovizionarea cu baterii. (17.09)
-
Euro 7 mai face o victimă: Audi va retrage motorul său cu 5 cilindri în 2027
-
Înlocuitorul lui Ford Focus va fi un SUV compact: lansare în 2027
-
Italienii prezintă un nou concept creat la cererea Volkswagen
-
Renault Megane electric, eclipsat de noile 4 și 5. Francezii schimbă strategia
-
Lynk&Co 08 lansat oficial în România: versiune PHEV cu autonomie electrică de 200 kilometri
Comentarii (1)