Ferrari 458 Italia by Graf Weckerle sau cum să strici un design reuşit
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Tunerul german Graf Weckerle a reuşit să strice designul unuia dintre cele mai interesante modele apărute în peisajul auto al ultimului an. Cunoscut în întreaga Europă pentru abordarea deloc discretă cu care îşi face mâna pe modele sport foarte scumpe, Weckerle a realizat o "operă" proprie cu pornire de la Ferrari 458 Italia, adăugând însă caracterul discutabil al unor elemente estetice care strică formele modelului italian.
Cea mai evidentă "ştampilă" a kitului produs de Wegerle este reprezentată de setul de jante complet atipice pentru un model sport. Jantele create de Weckerle nu se află la prima apariţie, fiind montate anterior şi pe Aston Martin DBS şi Aston Martin V8 Vantage. Iar efectul vizual este acelaşi. Oricum, chiar dacă plac sau nu şi chiar dacă se potrivesc precum nuca-n perete pe modelul italian, un lucru este clar: este imposibil să confunzi un model tunat de Weckerle cu unul preparat de o altă casă de tuning europeană.
Pe lângă partea estetică, Graf Weckerle a umblat şi sub capota lui 458 Italia, rezultatul de aici fiind ceva mai atractiv pentru cei care şi-ar dori să-şi achiziţioneze un astfel de exemplar.
Vorbim de un motor care ajunge de la 570 la 600 de cai putere şi care îţi garantează că nu ve avea probleme la orice fel de "comparative" ad-hoc care ar putea avea loc pe şosele.via | Autogespot
Adauga un comentariu
Modele Ferrari in Romania
-
Ferrari 488 GTB Preţ: n/a €
-
Ferrari 488 Spider Preţ: n/a €
-
Ferrari 812 Superfast Preţ: n/a €
-
Ferrari California T Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso Preţ: n/a €
-
Ferrari GTC4 Lusso T Preţ: n/a €
-
Ferrari LaFerrari Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Tuning
-
Irmscher, compania germană de tuning, a prezentat mai multe imagini prelucrate digital cu un Opel Astra modificat de aceasta. Modelul compact ar putea fi produs în serie limitată, iar acesta va primi o caroserie modificată, precum și un motor care să dezvolte 260 de cai putere. (02.04)
-
Compania de tuning Brabus a dezvăluit oficial noul 930 S. Noul model este bazat pe Mercedes-AMG S63 E-Performance și primește un propulsor hibrid care dezvoltă în total 930 de cai putere. (17.03)
-
Cei de la Larte Design au dezvoltat un pachet de tuning pentru BMW XM. Acesta costă 42.000 de euro și este, de departe, cel mai ambițios proiect al nemților. (27.12)
- Prețuri Renault Captur facelift în România: start de la 19.450 de euro
- Marea transformare
- Imagini noi cu viitoarele Cupra Leon și Formentor facelift
- Noul Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, cel mai rapid AMG din istorie
- Acesta este noul Opel Grandland: versiunea electrică oferă până la 700 de km autonomie
II mai lipseste un busuioc la oglinda :)
Pur si simplu modelul de masina ales de tunerul german, nu este dupa gusturile romanilor si mai ales a celor de rand.
Daca weckerle punea jantele alea pe un rolls phantom negru sunt convins ca toti se baleau pe ei de ce bine arata...
Ferari e prea sport pentru conceptul lui "de masina imperiala "
Parerea mea .